Is natuurlijk hartstikke spannend! Maar echt leuk joh!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Wil toch even op je filmpje reageren..
Wat ik zie op dit filmpje, je mist je grondritme.. Je tempo is te langzaam.. Als je het Ushi ook makkelijker wilt maken; altijd vooruit rijden, nooit terug nemen. Als jij geen afstand kan zien, hou het paard niet in, maar rij haar juist meer naar voren. En op deze hoogte, of naja, bijna laagte.. maakt het niet uit als je een keer wat dicht op de hindernis komt. Stilstaand kan ze er nog overheen..
Zorg dat je een goed ritme hebt.. En als je haar tijdens de hindernissen, in het parcour dus, goed bij elkaar probeert te houden, is ook al een stuk makkelijker om haar dan te sturen en onder controle te houden. Als je het paard in het parcour dressuurmatig voor elkaar hebt, dan kun je ook een keer een extra galopsprong maken, of juist een galop sprong minder maken.
Moet nu gauw afsluiten... schoool! sorry
Netjes terug nemen, neem je tijd ervoor.. en zeker met dit parcourtje.. het staat hartstikke laag, dus het is niet erg als je het niet haalt om haar direct weer in de goede galop te krijgen; in draf kan ze er ook overheen.. maar altijd terug nemen als ze in de contra galop zit. 

, je rijd 5 paarden + school + sociaal leven
Sabinee__ schreef:Ik snap echt niet hoe je dat combineert gewoon Mel, je rijd 5 paarden + school + sociaal leven
en het is prioriteiten stellen... vrienden weten gewoon dat ik door de weeks niet tot nooit kan afspreken.. weekend wel
.

Melanie_B schreef:Trouwens.. Ik heb er een nieuw paard bij om te rijden
Of naja, eigenlijk is ze niet nieuw.. het is dat schimmeltje wat ik toen een weekje ff moest rijden.. She's back.. En de eigenaar kwam naar me toe of ik haar weer wilde rijden, en daar begin ik dus mee vanaf a.k maandag

Elja schreef:Mooi Kirs! Laat maar zien wie de baas is
En dat doorzetten moet je ook echt doen want zodra ze in de gaten heeft wat ze bij je kan flikken kan je het vergeten maaaaar ik geloof dat je dat aardig onder de knie heb

Frans en Monique gaan op vakantie en Monique kwam naar me toe vandaag of ik dan Variabelle wilde doen!!