What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:03

Hoi!

Nee, we werken met een groepje van Karos. Er staat sinds kort wel iemand particulier op de Dam, maar dat is een heel verhaal. Het komt er kort op neer dat deze persoon eerst werkzaam was bij Karos en op een heel sneaky manier voor zichzelf is begonnen. Hij heeft de boel flink lopen naaien, zeg maar. Maar daar heb ik verder niets mee te maken: ik kom er voor mijn eigen plezier en om het anderen (lees: toeristen) naar de zin te maken en daar heb ik hem niet bij nodig! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:11

Gisteren heb ik met Norbert (Noriker) gereden en hopelijk mag ik daar morgen weer mee rijden! Ik sta ingepland met Eddy, maar voor zover ik weet is die nog steeds kreupel. Maar wellicht wordt het wel een totaal ander beestje! Vandaag heb ik in ieder geval met Max gereden, dat paard met het Antilliaanse klokje, ha ha! We hebben een paar leuke ritjes gereden en we hadden vandaag iemand uit Australië die hetzelfde werk in zijn eigen land doet! Hij wilde dolgraag weten hoe dat in Amsterdam werd gedaan en ik wil natuurlijk heeeeeeeeeel graag een keer naar Australië om te kijken hoe het er dáár aan toe gaat, ha ha! :D Onderweg vertelde de man dat bij bepaalde situaties hun paarden volledig aan de kletter zouden gaan. Alleen al bij het passeren van bijvoorbeeld een motorfiets of kinderwagen zouden ze al steigeren, dus hij keek zijn ogen uit hoe chill Max was/is!

Als alles mee zit, dan gaan we dit jaar voor het eerst sinds jáááááren met het gezin op vakantie. Het eerste wat ik altijd doe, is zoeken of er paarden in de buurt zijn (anders krijg ik spontaan heimwee en afkickverschijnselen). Nu weet ik dat in het stadje waar we allemaal graag naar toe willen er ook paarden voor de koets lopen en natuurlijk wil ik dan (weer) mee. Toen Wesley nog niet geboren was, waren we daar ook en ik vond het toen al geweldig. En nee, ik ben NIET van plan om te zeggen dat ik hetzelfde werk doe, ha ha! :+ Nu maar duimen dat ik vrij kan krijgen! *D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:44

Shenavallie schreef:
Gisteren heb ik met Norbert (Noriker) gereden en hopelijk mag ik daar morgen weer mee rijden! Ik sta ingepland met Eddy, maar voor zover ik weet is die nog steeds kreupel. Maar wellicht wordt het wel een totaal ander beestje! Vandaag heb ik in ieder geval met Max gereden, dat paard met het Antilliaanse klokje, ha ha! We hebben een paar leuke ritjes gereden en we hadden vandaag iemand uit Australië die hetzelfde werk in zijn eigen land doet! Hij wilde dolgraag weten hoe dat in Amsterdam werd gedaan en ik wil natuurlijk heeeeeeeeeel graag een keer naar Australië om te kijken hoe het er dáár aan toe gaat, ha ha! :D Onderweg vertelde de man dat bij bepaalde situaties hun paarden volledig aan de kletter zouden gaan. Alleen al bij het passeren van bijvoorbeeld een motorfiets of kinderwagen zouden ze al steigeren, dus hij keek zijn ogen uit hoe chill Max was/is!

Als alles mee zit, dan gaan we dit jaar voor het eerst sinds jáááááren met het gezin op vakantie. Het eerste wat ik altijd doe, is zoeken of er paarden in de buurt zijn (anders krijg ik spontaan heimwee en afkickverschijnselen). Nu weet ik dat in het stadje waar we allemaal graag naar toe willen er ook paarden voor de koets lopen en natuurlijk wil ik dan (weer) mee. Toen Wesley nog niet geboren was, waren we daar ook en ik vond het toen al geweldig. En nee, ik ben NIET van plan om te zeggen dat ik hetzelfde werk doe, ha ha! :+ Nu maar duimen dat ik vrij kan krijgen! *D

Haha gaan jullie naar Amsterdam op vakantie?????
,Volgens mij zou rondtrekken met de huifkar ook wel wat voor jou zijn. Heb er weer zo'n zin in even helemaal ontstressen.
Maar eerst morgen een dagje naar de Zwaluwhoeve, even lekker uitzweten en bubbelen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 07:04

Zowel het huifkar rijden als de Zwaluwhoeve klinken erg interessant!!!! *D

Ons plan is om naar Rothenburg o/d Tauber te gaan in Duitsland. Dat is bijna een hele dag rijden, maar zó mooi! Vroeger (toen ik nog thuis woonde) gingen we daar elk jaar naar toe. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 07:05

Ik ga me even klaar maken voor m'n laatste werkdag van deze week, ik had me een beetje verslapen :o
Het weer zit in ieder geval mee, nu de toeristen nog :D

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:21

@Ate,

Hoe gaat het nou met je, ben je al een beetje opgeknapt?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:21

Shenavallie schreef:
Ik ga me even klaar maken voor m'n laatste werkdag van deze week, ik had me een beetje verslapen :o
Het weer zit in ieder geval mee, nu de toeristen nog :D

Werk ze!!!! Al ben je nu hopelijk al met een leuk ritje bezig.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:23

Shenavallie schreef:
Zowel het huifkar rijden als de Zwaluwhoeve klinken erg interessant!!!! *D

Ons plan is om naar Rothenburg o/d Tauber te gaan in Duitsland. Dat is bijna een hele dag rijden, maar zó mooi! Vroeger (toen ik nog thuis woonde) gingen we daar elk jaar naar toe. ;)

Klinkt toch ook heerlijk. Ik hoop dat je vrij kunt krijgen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:24

winnitou schreef:
[
Maar eerst morgen een dagje naar de Zwaluwhoeve, even lekker uitzweten en bubbelen.
Heerlijk...geniet ervan!!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:58

LIQUITA schreef:
@Ate,

Hoe gaat het nou met je, ben je al een beetje opgeknapt?

ja hoor gaat weer prima
heb nog wel hier en daar spierpijn

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:56

Ik was al vroeg op de manege. Na het rijden zijn we nog even de onderdijk ingegaan, daarna heb ik Val toch even op het land gezet met 2 andere paarden. Dat ging eigenlijk heel goed. Het was zo warm dat hij wel wat zweette. We moesten wel flink door de weilanden lopen, met dat hoge gras, Val liep als een braaf hondje mee, schatje is het!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:57

Fijn Ate, dat je weer gewoon kan functioneren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:32

Tytje schreef:
Fijn Ate, dat je weer gewoon kan functioneren.

ja gaat wel weer lekker hoor ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:04

Tytje schreef:
Ik was al vroeg op de manege. Na het rijden zijn we nog even de onderdijk ingegaan, daarna heb ik Val toch even op het land gezet met 2 andere paarden. Dat ging eigenlijk heel goed. Het was zo warm dat hij wel wat zweette. We moesten wel flink door de weilanden lopen, met dat hoge gras, Val liep als een braaf hondje mee, schatje is het!

Waar zet je hem dan los Sas?Vorig jaar was Col onwijs druk in dat hoge gras dat ik ook naar het land moest,en ze op een gegeven moment op sprong en zich los trok en keihard door dat hoge gras naar stal croste.En ik er achteraan waar ze alweer in haar stal stond hooi te eten :+ }:0 _O-

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:27

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

Haha gaan jullie naar Amsterdam op vakantie?????
,Volgens mij zou rondtrekken met de huifkar ook wel wat voor jou zijn. Heb er weer zo'n zin in even helemaal ontstressen.
De Zwaluwhoeve was vandaag heerlijk, lekker uitzweten, relaxen, lekker eten, kletsen, mensen kijken, zwemmen, lezen, dommelen, gewoon even niks moeten, de heledag voor mezelf! We hebben de dag afgesloten met een Hamanmassage/reiniging. waren om 23 uur thuis, Hebben het bijna 12 uur daar volgenhouden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:29

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
[
Heerlijk...geniet ervan!!!!

om de tijd dat je het schreef zaten we er al. Heb zeker genoten, gaan van de week meteen een nieuwe dag plannen om weer heen te gaan. (soms zijn kindloze dagen wel leuk)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:31

ik duik mijn bed in (met mijn boek), morgen weer werken
Truste

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 06:22

Zenyatta weer gewonnen ,wat een paard zeg.Ongelooflijk.Volg haar al een tijdje.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:22

Citaat:
De Zwaluwhoeve was vandaag heerlijk, lekker uitzweten, relaxen, lekker eten, kletsen, mensen kijken, zwemmen, lezen, dommelen, gewoon even niks moeten, de heledag voor mezelf! We hebben de dag afgesloten met een Hamanmassage/reiniging. waren om 23 uur thuis, Hebben het bijna 12 uur daar volgenhouden.

Is het bij de Zwaluwhoeve zo dat je gewoon de hele dag in je nakie kunt lopen of moet je een plakkerig badpak aan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:26

Vanmorgen weer m'n vierbenige kind gezien na 4 dagen "gescheiden" te zijn geweest! Was wel weer fijn om met haar te knuffelen! <3 <3 <3 <3
Meteen 10 minuutjes geprobeerd te longeren (alleen stap-draf) om te kijken hoe ze nu loopt en het lijkt redelijk goed te gaan. Alleen bij terugkomst op stal voelde ik dat de plek weer erg warm was en na het afsponsen met koud water helemaal. Dus ik denk dat het voorlopig bij hooguit 10 minuutjes longeren blijft en misschien - als het niet betert - de VA nog maar eens laten komen.
Natuurlijk zag ik het al weer helemaal voor me: straks kan ik niet mee naar Paardenkamp |( , maar ik heb een rijke fantasie merkte ik al :o . Als Maisie niet mee kan, ga ik aan Oege vragen of ik met Sytje mee op kamp mag, ha ha! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:40

Shenavallie schreef:
Vanmorgen weer m'n vierbenige kind gezien na 4 dagen "gescheiden" te zijn geweest! Was wel weer fijn om met haar te knuffelen! <3 <3 <3 <3
Meteen 10 minuutjes geprobeerd te longeren (alleen stap-draf) om te kijken hoe ze nu loopt en het lijkt redelijk goed te gaan. Alleen bij terugkomst op stal voelde ik dat de plek weer erg warm was en na het afsponsen met koud water helemaal. Dus ik denk dat het voorlopig bij hooguit 10 minuutjes longeren blijft en misschien - als het niet betert - de VA nog maar eens laten komen.
Natuurlijk zag ik het al weer helemaal voor me: straks kan ik niet mee naar Paardenkamp |( , maar ik heb een rijke fantasie merkte ik al :o . Als Maisie niet mee kan, ga ik aan Oege vragen of ik met Sytje mee op kamp mag, ha ha! :D

wat heeft maisie ?
een trap gehad ??

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 13:29

zit hier in mijn eentje voetbal te kijken, en het is SAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:24

toch niet ZO saai!!! hahahaha, die denen balen!!! nu op naar zaterdag!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 14:34

YEAH!!!! Afbeelding

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:34

ja laat die denen maar wenen |( |( |( |( ;) :D