Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:@Liquita, ik heb er geen verstand van, maar toen wij met Nado bij de kliniek waren zei die man dat een bontje onder je zadel zinloos is. Hoe hij dat nou precies verwoordde weet ik niet meer zo. Sanne ligt al in bedje, dus die kan ik het nu niet vragen.
Maar ik ga wel even voor je navragen.

winnitou schreef:meelen schreef:@Liquita, ik heb er geen verstand van, maar toen wij met Nado bij de kliniek waren zei die man dat een bontje onder je zadel zinloos is. Hoe hij dat nou precies verwoordde weet ik niet meer zo. Sanne ligt al in bedje, dus die kan ik het nu niet vragen.
Maar ik ga wel even voor je navragen.
oh dus ik heb Sanne haar bontje voor niks onder mijn zadel, staat in iedergeval wel leuk
meelen schreef:winnitou schreef:Morgen krijg ik alweer de laatste van de drie injecties in mijn knie. Ben benieuwd of het dit keer weer werkt.
Gatverdarrie, krijg meteen een raar gevoel in m'n knie.

winnitou schreef:een glycerine pad zorgt wel voor een goede drukverdeling.
Als je op zo'n pad (de dikke variant) een rauw ei legt en er dan op gaat zitten dan blijft het ei heel. Heb ik ooit in mijn opleiding uitgeprobeerd. Als ik ooit stoelzitterig word dan wil ik zo'n pad in mijn stoel, niet om op eieren te zitten maar wel tegen doorzitten

meelen schreef:winnitou schreef:ben nu met de epilady even gladde benen aan het maken, dat duurt langer en is toch pijnlijker dan 1 prik hoor (das maar even)
Met een touwtje?
meelen schreef:winnitou schreef:heb even een balletje opgegooid voor kaarten voor Jumping Amsterdam. Nu maar duimen dat ze ze krijgen en dat ik dan niet in het ziekenhuis lig
Anders rijdt ik je wel hoor (met de rolstoel dus)