Dusseh, spreek jullie weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maargoed.. 
Broccoli schreef:Victor heeft geen thiedemann omdat hij al moeilijk vooruit te rijden is. Waarschijnlijk is ie dan helemaal niet meer vooruit te branden. Niet elk paard kan aan een thiedemann.
Ik zou, zoals Sam al zegt, een martingaal kiezen.
Jane_ schreef:Nou hele aardige man ten eerste
Maar wat heb ik een pijn.
Ik zit dushelemaal vast. Ik loop nu gewoon met me 17 jaar voor 2 dagen in de week bij de Fysio.
Ik kan niet ontspannen, alles wat ik doe doe ik met aangespannen schouders. En dat trekt door naar me nek.
Me spier word ook steeds korter daardoor en daardoor word het scheef.
Sjeetje hee. ben er helemaal stuk van eigenlijk
ik weet hoe je je voelt..
Pebbs schreef:Maar Frans weet wel waar die het over heeft.
Je moet gewoon luisteren wat hij zegt, en het ook doen, dan zal je zien dat hij ook gelijk heeft, ook al zie je dat soms niet meteen in
en ik merkte gister in het begin bij rox dat het ook hielp, gewoon me handen laag bij de schoft houden en een beetje spelen en daar reageerde ze heel goed op 
Pebbs schreef:Ook jij gaat weer beter worden Kirs !
.
. dus nu heb ik een warm billetje
Pebbs schreef:Dat vond ik ook niet op Chibra maar uiteindelijk heeft het wel zo geholpenen ik merkte gister in het begin bij rox dat het ook hielp, gewoon me handen laag bij de schoft houden en een beetje spelen en daar reageerde ze heel goed op
ik heb er zeker wel wat aan gehad wat Frans heb gezegd
, hij gaatnaar beneden.
, was die braaf omdat die gechangeerd had bij het hand veranderen over die balken, geef schouderklop, denkt die aap dat ik een tik geef op ze schouder en doet ze kop naar beneden en moet weer het rodeopaard uithangen
. Frans zei meteen: blijf zitten
. en weg kwaadheid 
aan het eind van de les had ik geen handen meer over