Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jane_ schreef:Oh god die wijven kunnen echt niet rijden
Stelletje prutsers!
Mooi is Chib he!
Astor schreef:Melanie_B schreef:Melissa zit op Worlino.. Er rijden 2 nieuwe meisjes mee in de les,
en die zitten op Chibra en Kamona.
En raad eens wie die nieuwe waren Tara en Claudia, maar gelukkig reden ze maar voor 1 keer mee in de les.
Omdat hun op vrijdag rijden maar Sandra is op die dag vervangen door Annika en gingen ze maar een keer bij ons in de les voor Sandra.
Maar helaas wilde ze eigenlijk wel vaker komen grrr. Vond vooral T heel erg vervelend maar goed!
Ik zat op Worlino, ook leuk hoor! Rijden ging op zich wel goed alleen ze deed toch niet echt wat ik van haar vroeg haha
Had ookal een tijdje niet meer op haar gereden dus vond het wel weer leuk. En mijn frontriem stond haar echt cute
En Melanie Kamona is een beetje Jumpy de tweede, gewoon ook een race monster haha
Chibra spreekt me zelf wel meer aan dan Kamona, gewoon door de manier van rijden en tempo etc.
Maar denk dat jij wel goed met Kamona om kan gaan omdat je al meerdere keren op Jumpy gereden hebt.
En die heeft ook veel looplust!

Broccoli schreef:Jane_ schreef:Oh god die wijven kunnen echt niet rijden
Stelletje prutsers!
Mooi is Chib he!
Dat zal wel meevallen aangezien ze allebei al eens eerste zijn geworden met proefjes

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Oh god die wijven kunnen echt niet rijden
Stelletje prutsers!
Mooi is Chib he!
Je neemt me de woorden uit mijn mond
Chibra is echt zooo leuk
Ik heb me heel stiekem ingeschreven voor een proefje op haar
Kom er toch never nooit op maarja weet je nooit zeker

Omdat je toen je op JUmpy ingedeeld zat er niet op ging en nu zonder erop gereden te hebben (Chibra) een proefje wilt rijden..

Astor schreef:Ja ik weet dat het niet aardig en netjes is maar goed het floepte er gewoon uit omdat ik me er best wel zwaar aan irriteerde
Broccoli schreef:De daklooptraining gaat niet door
Nouww geen zwarte piet dus dit jaar.
Stom
Astor schreef:http://parade10.hyves.nl/
kijk dit bedoel ik nou, heeft iemand gewoon mijn foto op der hyves...
en ik ken dat kind niet eens
Die van Jumps, of niet?

. En wel leuk dat je proefje op haar mag rijden, betekend wel dat ze vertrouwen in je hebben! Ben benieuwd wat Merel ervan vind dat zij op Chibra mag (en dan hoop ik ook wel dat ze vrijdag ook op haar zit
).
, maar eh wie weet zit je wel op Chibra met een proefje! Denk wel dat het een paardje voor jou is (als ik je zo over worlino hoor
) terorita schreef:

Astor schreef:http://parade10.hyves.nl/
kijk dit bedoel ik nou, heeft iemand gewoon mijn foto op der hyves...
en ik ken dat kind niet eens
Ahtnamas schreef:Zie trouwens dat Rox bij beide proefjes lage punten heeft gekregen! Ging het zo slecht? (ze is wel moeilijker geworden vind ik, heb de afgelopen weken iedere keer op haar gereden (4 keer) en was soms echt frustrerend om haar erdoorheen te krijgen!).
. Ze is niet de makkelijkste maar zeker wel te rijden..