Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:HELP
mijn bak met pb-tjes zit vol, hoe krijg ik die weer leeg !!!!!
. Het ziet er nu een beetje bedriegelijk uit, anders zou ik nu gaan. 
meelen schreef:Voor Petra.................
Komende avond en nacht gaat de bewolking deels oplossen en krijgen we enkele opklaringen. De minimumtemperatuur varieert van 12 graden in het noordelijk kustgebied tot 5 graden in het oosten van het land. Hier en daar wordt het wat nevelig of ontstaat een enkele (grond)mistbank.
LIQUITA schreef:Ik denk zodra die 2e binnenbak er komt, de pensionners zeker moeten gaan betalen voor de les. Misschien dat je dan maar 2x p/w gratis mee mag rijden.
ATE schreef:Natuurlijk, jij altijdLIQUITA schreef:Ik denk zodra die 2e binnenbak er komt, de pensionners zeker moeten gaan betalen voor de les. Misschien dat je dan maar 2x p/w gratis mee mag rijden.
mag ik dan jouw gratis lessen hebben? hihihihihihihihhi
LIQUITA schreef:ATE schreef:Natuurlijk, jij altijd
mag ik dan jouw gratis lessen hebben? hihihihihihihihhi

xan schreef:En weten jullie dat Bianca ook volop in de race is om 25 posten te halen op Bokt ???
BIANCA ZET HEM OP en join the club !![]()
![]()
![]()
Haar boktnaam is: BiancaMilton (ik verklap nu vast niets, want dat hadden jullie vast allemaal geraden)
).
. LIQUITA schreef:Ik ben trouwens vandaag Mobiel onbereikbaar. Ik heb gisteren mijn mobiel in de auto van Erik laten liggen.
xan schreef:Chantal vertelde gister dat de lessen van de dinsdagavond vanaf volgende week weer gewoon op het hele uur vallen.
Dus 7-8 uur 8-9 uur en 9-10 uur.
Dus weer gewoon 3 uur les op een avond.
Ik denk dat dinsdagavond van 9 - 10 uur mijn vaste lesavond gaat worden.
LIQUITA schreef:Hmmm....heb m'n eigen mobiel net gebeld, maar hij neemt niet op, hihi.