Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

incognito

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:03

Ga nu echt .
weltrusten Doei, doei

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 22:05

Truste!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 22:10

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Liquita is om 1 uur de molen in gegaan. Van half 2 tot half 3 ging Colin rijden in de les, en daarna heeft Colin haar eruit gehaald. Geen idee of hij het nou is vergeten of er andere afspraken zijn gemaakt met Tom ofzo. Dat ga ik morgen dus zeer zeker even vragen Extreme duivel .

ik hoorde al zoiets vanmiddag ,inge die nora haar paard doet zei het nora haar paard stond er ook bij

Vanavond even m'n hart gelucht bij Diana. Tom heeft netjes zijn excuses aan geboden, en mij beloofd dat het NOOIT meer zal gebeuren. Dus ik ga er maar van uit dat het ook bij deze ene keer zal blijven.....hoop ik Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 22:15

Vanavond even de muziek geluisterd voor onze Kür. Het klinkt echt geweldig, en.................spannend Cool . Wij hebben een 6e persoon gevonden, dus we kunnen aan de slag Rock-on, dudes! .....ALS!!!! we de kür in een 60x20 bak mogen rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 22:20

Nou..iedereen is verdwenen Gaaaap . Dus ga ik ook maar..........tot laterszzzzzz!!!

Doei! Doei, doei Doei! Doei, doei Doei! Doei, doei Doei!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:33

@Xan, je kunt met inrijden er in iedergeval een beschermer om doen en gewoon even vragen aan de jury of er tape om mag.
@Liquita en @incognito wie is onze 6e.

bakregels staan die ook op de site?? ga wel even kijken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:40

Heb net even gekeken maar kan de bakregels niet vinden (of wil ze misschien niet vinden)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:44

Gistermiddag Rowan zijn kinderfeestje gehad, helemaal in piratenstijl.
Was zeer geslaagd, kinderen waren gezellig, geen onvertogen woord, alle spullen zijn nog heel en ze hebben heerlijk gespeeld (was natuurlijk ook nog prachtig weer om buiten te spelen.)
Vanmorgen waren er 2 op school die hun geschildere piraten shirt aan hadden (en 2 die het ook wilden maar niet mochten van hun mams, maar die zouden het vanmiddag aandoen).
Alleen Rowan had zijn shirt als enige niet af, maar dat hoort toch op je eigen feestje.
Heb net de slingers en vlaggen weggehaald. De ballonnen hangen nog.
en overal staan kadootjes, wat is dat kind weer verwend. Een vriendin zij al dat er binnenkort een bord op de gevel komt: "Bart Smit". Denk dat ik Voor mijn verjaardag (of aan sinterklaas) een uitbouw ga vragen.

incognito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:56

winnitou schreef:
@Xan, je kunt met inrijden er in iedergeval een beschermer om doen en gewoon even vragen aan de jury of er tape om mag.

Als ik me niet vergis heet ze Inge en rijdt ze op
het paardje van Nora. (als ik het goed onthouden heb)

Ik hoop wel dat het in een grote bak kan.
anders moeten we de muziek of de proef aanpassen.
Dan ga ik voor de proef aanpassen. Is makkelijker dan de muziek.
En de muziek is wel heel goed (vind ik)

incognito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:00

winnitou schreef:
Was zeer geslaagd, kinderen waren gezellig, geen onvertogen woord, alle spullen zijn nog heel en ze hebben heerlijk gespeeld (was natuurlijk ook nog prachtig weer om buiten te spelen.)
Vanmorgen waren er 2 op school die hun geschildere piraten shirt aan hadden (en 2 die het ook wilden maar niet mochten van hun mams, maar die zouden het vanmiddag aandoen).
Alleen Rowan had zijn shirt als enige niet af, maar dat hoort toch op je eigen feestje.
en overal staan kadootjes, wat is dat kind weer verwend. Een vriendin zij al dat er binnenkort een bord op de gevel komt: "Bart Smit". Denk dat ik Voor mijn verjaardag (of aan sinterklaas) een uitbouw ga vragen.

Geweldig he zo'n feest.
Fijn dat alles goed is gegaan en nog heel is...
Altijd weer afwachten met een hok vol boefjes.
Kan ik bij je (Bart smit) komen shopen. Ik heb binnenkort een meisjes verjaardag ... Haha! Haha! Haha!
Dat wordt vast moelijk...
Nee hoor. Ze vraagt stelten, dus Freek gaat stelten maken.
Gaat de sint ook over uitbouwen... super... dan ga ik daar ook voor.
Heb mijn verjaardag net gehad en het is niet gelukt....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 09:25

incognito schreef:
winnitou schreef:

Als ik me niet vergis heet ze Inge en rijdt ze op
het paardje van Nora. (als ik het goed onthouden heb)

Ik hoop wel dat het in een grote bak kan.
anders moeten we de muziek of de proef aanpassen.
Dan ga ik voor de proef aanpassen. Is makkelijker dan de muziek.
En de muziek is wel heel goed (vind ik)

Klopt, ze heet Inge, en verzorgt Franco van Nora. Ze is er vaak overdag.

Het moet toch geen probleem zijn om de proef in een 60x20 bak te rijden. Ze kunnen ons toch eventueel als laatste laten starten.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 09:27

winnitou schreef:

Hahaha..geweldig toch Ja. Kinderen helemaal happy, mams ook happy (helemaal met een uitbouw......Haha! )

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 09:44

winnitou schreef:
Heb net even gekeken maar kan de bakregels niet vinden (of wil ze misschien niet vinden)

Klopt, die staan niet op de site. Ik ga er meteen achteraan, als ik ze dan heb ontvangen zet ik ze zo snel mogelijk op de site. Volgens mij hangen ze wel in de kantine, bij de ingang.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 11:54

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:36

Wat gezellig dat we allemaal meedoen met de kur op muziek 22 december. Ik heb me aangesloten bij de ploeg van donderdagochtend. Wel een luxe hoor. Grardus maakt de kur en de muziek weten we nog niet.........

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:18

smuidra schreef:
Wat gezellig dat we allemaal meedoen met de kur op muziek 22 december. Ik heb me aangesloten bij de ploeg van donderdagochtend. Wel een luxe hoor. Grardus maakt de kur en de muziek weten we nog niet.........

Dit is dus één van die fanatiekelingen Haha! Haha! Haha! Haha!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:20

LIQUITA schreef:
Het moet toch geen probleem zijn om de proef in een 60x20 bak te rijden. Ze kunnen ons toch eventueel als laatste laten starten.

Nou vooruit, want anders hebben wij die achterkant nodig om in te rijden hoor !! Tong uitsteken
Sire heeft wel wat ruimte nodig. Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:23

LIQUITA schreef:
Vanavond even m'n hart gelucht bij Diana. Tom heeft netjes zijn excuses aan geboden, en mij beloofd dat het NOOIT meer zal gebeuren. Dus ik ga er maar van uit dat het ook bij deze ene keer zal blijven.....hoop ik Haha! .

Vanochtend aan de koffie hoorde ik Tom zeggen dat ze dan misschien meer moesten opschrijven. Ja zei Grardus toen, jullie moeten het meer stroomlijnen. En volgens mij hadden ze het toen over de stapmolen.
Ik heb er vanmorgen natuurlijk extra op gelet, maar na 1 uur werden de eerste er weer uitgehaald en ging de tweede ploeg. Nu maar hopen dat ze hier ook echt van geleerd hebben.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:31

Ik hoef helemaal niet meer te rijden met bandages of strijklappen, want mijn wedstrijd gaat helemaal niet door Huilen Huilen
Xandra haar kaak (het bot waar het bit op ligt) is nog zo gekneusd dat ze er zoveel last van heeft. Vanmorgen hebben we na 10 min. de priveles gestaakt. En Grardus raadde mij aan Xandra haar mond zo'n 2 weken rust te gunnen, en dan nu bitloos te gaan rijden.
Ik ben daarna nog even gaan rijden met de teugels aan de neusriem. En omdat er nu geen druk op die kaak werd uitgeoefend was ze al een stuk ontspannender. Nu nog even uitzoeken hoe het verder gaat dat bitloos rijden. Heb niet gegalopeerd. Ik ga nu wel een rubberbit kopen, omdat ik toch nog wel even een "rem" wil hebben, als het echt goed gaat, dan kan dat rubberbit ook weg.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:55

winnitou schreef:

heb wel een leuk huis te koop voor je met uitbouw Haha! Haha!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:20

Tjemig wat is het hier weer rustig. Ligt iedereen al te Dromen Dromen Dromen Dromen

Van Meelen kan ik het me voorstellen Ja want die had een extra wijk vandaag dus die zal
wel heeeeeeeeeeeeel moe zijn Gaaaap

Van de rest weet ik het niet hoor. Ik heb Ate en Tytje nog heel even gezien, maar toen ik wilde reageren waren ze al weg.

En Winnitou waar zit jij ?????? Nog steeds bij Joop ?????? Knipoog

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:21

Dan ga ik ook maar slapen.
Welterusten allemaal, slaap lekker. En tot bokt.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:22

Ik kom ook kijken denk ik hoor, 22 december!! Altijd gezellig, net als de zaterdagmiddag... en bbq-zondagen Lachen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:38

xan schreef:
Tjemig wat is het hier weer rustig. Ligt iedereen al te Dromen Dromen Dromen Dromen

Van Meelen kan ik het me voorstellen Ja want die had een extra wijk vandaag dus die zal
wel heeeeeeeeeeeeel moe zijn Gaaaap

Van de rest weet ik het niet hoor. Ik heb Ate en Tytje nog heel even gezien, maar toen ik wilde reageren waren ze al weg.

En Winnitou waar zit jij ?????? Nog steeds bij Joop ?????? Knipoog

Meelen is nog wakker hoor, was weer aan het bookwormen en het ballenspel nog even gedaan.
Zit nu Jouw vrouw mijn vrouw te kijken.
Extra wijk is erg meegevallen, alleen het laatste stukje was even puzzelen, ik hoop dat dat morgen beter gaat. Al met al heb ik er 2 uur over gedaan, inc. verkeerd lopen en wat zoeken hahaha.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:34

Iedereen nog lekker gereden vandaag ??
Liquita weet je al hoe laat je moet starten ? Ben benieuwd. Wil wel komen kijken.
Morgen Xandra maar eens longeren, kijken hoe dat weer gaat Haha!