weltrusten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:LIQUITA schreef:Liquita is om 1 uur de molen in gegaan. Van half 2 tot half 3 ging Colin rijden in de les, en daarna heeft Colin haar eruit gehaald. Geen idee of hij het nou is vergeten of er andere afspraken zijn gemaakt met Tom ofzo. Dat ga ik morgen dus zeer zeker even vragen.
ik hoorde al zoiets vanmiddag ,inge die nora haar paard doet zei het nora haar paard stond er ook bij
.
. Wij hebben een 6e persoon gevonden, dus we kunnen aan de slag
.....ALS!!!! we de kür in een 60x20 bak mogen rijden.
. Dus ga ik ook maar..........tot laterszzzzzz!!!
winnitou schreef:@Xan, je kunt met inrijden er in iedergeval een beschermer om doen en gewoon even vragen aan de jury of er tape om mag.
@Liquita en @incognito wie is onze 6e.
bakregels staan die ook op de site?? ga wel even kijken.
winnitou schreef:Gistermiddag Rowan zijn kinderfeestje gehad, helemaal in piratenstijl.
Was zeer geslaagd, kinderen waren gezellig, geen onvertogen woord, alle spullen zijn nog heel en ze hebben heerlijk gespeeld (was natuurlijk ook nog prachtig weer om buiten te spelen.)
Vanmorgen waren er 2 op school die hun geschildere piraten shirt aan hadden (en 2 die het ook wilden maar niet mochten van hun mams, maar die zouden het vanmiddag aandoen).
Alleen Rowan had zijn shirt als enige niet af, maar dat hoort toch op je eigen feestje.
Heb net de slingers en vlaggen weggehaald. De ballonnen hangen nog.
en overal staan kadootjes, wat is dat kind weer verwend. Een vriendin zij al dat er binnenkort een bord op de gevel komt: "Bart Smit". Denk dat ik Voor mijn verjaardag (of aan sinterklaas) een uitbouw ga vragen.
incognito schreef:winnitou schreef:@Xan, je kunt met inrijden er in iedergeval een beschermer om doen en gewoon even vragen aan de jury of er tape om mag.
@Liquita en @incognito wie is onze 6e.
bakregels staan die ook op de site?? ga wel even kijken.
Als ik me niet vergis heet ze Inge en rijdt ze op
het paardje van Nora. (als ik het goed onthouden heb)
Ik hoop wel dat het in een grote bak kan.
anders moeten we de muziek of de proef aanpassen.
Dan ga ik voor de proef aanpassen. Is makkelijker dan de muziek.
En de muziek is wel heel goed (vind ik)
winnitou schreef:Gistermiddag Rowan zijn kinderfeestje gehad, helemaal in piratenstijl.
Was zeer geslaagd, kinderen waren gezellig, geen onvertogen woord, alle spullen zijn nog heel en ze hebben heerlijk gespeeld (was natuurlijk ook nog prachtig weer om buiten te spelen.)
Vanmorgen waren er 2 op school die hun geschildere piraten shirt aan hadden (en 2 die het ook wilden maar niet mochten van hun mams, maar die zouden het vanmiddag aandoen).
Alleen Rowan had zijn shirt als enige niet af, maar dat hoort toch op je eigen feestje.
en overal staan kadootjes, wat is dat kind weer verwend. Een vriendin zij al dat er binnenkort een bord op de gevel komt: "Bart Smit". Denk dat ik Voor mijn verjaardag (of aan sinterklaas) een uitbouw ga vragen.
. Kinderen helemaal happy, mams ook happy (helemaal met een uitbouw......
) winnitou schreef:Heb net even gekeken maar kan de bakregels niet vinden (of wil ze misschien niet vinden)
. 
smuidra schreef:Wat gezellig dat we allemaal meedoen met de kur op muziek 22 december. Ik heb me aangesloten bij de ploeg van donderdagochtend. Wel een luxe hoor. Grardus maakt de kur en de muziek weten we nog niet.........

LIQUITA schreef:Het moet toch geen probleem zijn om de proef in een 60x20 bak te rijden. Ze kunnen ons toch eventueel als laatste laten starten.

LIQUITA schreef:Vanavond even m'n hart gelucht bij Diana. Tom heeft netjes zijn excuses aan geboden, en mij beloofd dat het NOOIT meer zal gebeuren. Dus ik ga er maar van uit dat het ook bij deze ene keer zal blijven.....hoop ik.

want die had een extra wijk vandaag dus die zal

xan schreef:Tjemig wat is het hier weer rustig. Ligt iedereen al te![]()
![]()
![]()
![]()
Van Meelen kan ik het me voorstellenwant die had een extra wijk vandaag dus die zal
wel heeeeeeeeeeeeel moe zijn![]()
Van de rest weet ik het niet hoor. Ik heb Ate en Tytje nog heel even gezien, maar toen ik wilde reageren waren ze al weg.
En Winnitou waar zit jij ?????? Nog steeds bij Joop ??????