Ah okj.. Heb ze al eerder op Dolly gereden?? Anders kan je dr eerst beter alvast ff laten rijden voordat die mensen er zijn (kijke hoe dolly reageerd)
neej nooit..tsja daar heb ik al1 geen tijd voor want moet drvoor voere en de andere op de wei en daarna dolly schoonmaken en alles..en tis ni egt al supervroeg ligt das poedersuiker
Ahja.. das ingewikkeld dan.. Misschien wil ze dr wel meteen zelf op.. maar waar ga je dan met dolly rijdned??
iick ga mn pr0fiell maar weer iis veranderen binnek0rt ofs0 .. iick vin dat poedersuiker werk maar vind da leuk haha
xLienepienx schreef:Ahja.. das ingewikkeld dan.. Misschien wil ze dr wel meteen zelf op.. maar waar ga je dan met dolly rijdned?? in de bak op de pc..denk of bij oma..ze wilde da 1st iemand dr reed omdat da kindje pas 6 is
Pff waarom doet ze dat nou Ik ga helemaal denken dat die pony hardstikke verkeerd is dattie vanalles mankeer
Ja als ik nu mail krijg is het denk ook niet goed want dan ga ik een heeel lang verhaal verwachten En een lang verhaal is nooit goed