Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

odolphie schreef:Het is hier inderdaad akelig rustig. Iedereen is waarschijnlijk van het mooie weer aan het genieten, of hebben het gewoon erg druk zoals mij...
Nieuwtjes... Wie doen er allemaal mee aan de Lits en Lauwerstocht op 6 juni? Ik heb me opgegeven. Moet alleen nog even goed trainen. Binnenkort gaat mijn paardje weer veel naar buiten. Dus dan loopt ze ook alweer meer...
Maar dat is nog niet zeker! 

en we zullen zien.. dat is het enigste wat ik kan zeggen.
Wapper nieuw zadel en Choco toen ook... Tuig is niet meer het oude manege tuig in ieder geval.
Zijn er sinds het begin nog mensen bij gekomen of alleen maar vertrokken?
Helaas geen tijd en ook geen paard. Als ik ooit weer tijd en een goed paard heb wil ik dolgraag met zulke dingen mee doen!!
RianneH schreef:Ha, zoals gewoonlijk ben ik het wel eens met judith haar benadering van het leasenZijn er sinds het begin nog mensen bij gekomen of alleen maar vertrokken?
En ik kan niet mee doen met die tochtHelaas geen tijd en ook geen paard. Als ik ooit weer tijd en een goed paard heb wil ik dolgraag met zulke dingen mee doen!!
Owh, Margo en judith, hebben jullie zin om op mijn verjaardag te komen? Aankomende vrijdag rond een uurtje of 3 begint het. Dus je mag tot 12 uur 's avonds langs komen
(als ik vragen mag).. Caeruleus schreef:Het lijkt me wel heel erg leuk om aan die Lits en Lauwerstocht mee te doen, maar niet alleen, Zen is niet helemaal straatkabouter-mak![]()
Denk dat Rianne het veel te druk heeft om mee te doen (en gebrek aan buitenpaard)? Degene waarmee ik altijd naar buiten ga op stal kan niet meedoen ivm school
En we moeten nog oefenen met trailer-lader, gaat alleen niet zo vlot zonder trailer
Al vermaakt die zich wel, ze staan sinds vandaag lekker op het land

zoals het nu staat (zover ik tenminste weet) stopt hij niet met het leasen het is trouwens ook een mooie tussenoplossing
) naast de zorgen die hij zelf moet draaien voor zo'n paard igv ziekte.

En natuurlijk reizen we samen op! Gaan we jouw auto proberen?
Over de vrijwilligers weet ik het morgen 
nog genoeg klanten, wel minder maar genoeg hier hebben we trouwens al eens een discussie over gehad
Ik heb gewoon een te grote familie die graag wil komen...
Dus ik vind het wel fijn om op tijd weer thuis te zijn om alles een beetje rustig voor te bereiden voor zondag. Ik heb Laura al gevraagd of ze met me mee wil om een kijkje te komen nemen op stal... Dus we komen wel! Ik hoop dat je niet teveel op mij gerekend had, en dat jullie nu in de problemen komen. Als dat zo is, dan kom ik natuurlijk gewoon als vrijwilliger.
grapje...
(en mn loon binnen hebben, verhuizen is duuuuuuur). Vrijdag kom ik na werk gelijk langs (rond 17:30? Kan ik gezellig mee-eten
) kunnen we dan wel regelen voor zaterdag
Gister weer eens in de les gereden met alleen rijring (en barebackpad), we zijn nu echt begonnen het knopje voor de passage er op te zetten! Dat is echt zo gigantisch kicken, om puur op je zit je paard naar zo'n hoge verzameling te rijden (en daarna er weer vlot uit, met een snel achterbeen). Ik is trots