), zijn smoes was dat je sommige dingen gewoon niet kan ontwijken. Zal ik die smoes ook gebruiken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), zijn smoes was dat je sommige dingen gewoon niet kan ontwijken. Zal ik die smoes ook gebruiken?
Ben ook eens achteruit tegen een paaltje gereden tijdens de les, maar die zagen we allebei niet. Is echt een rotpaaltje, heel laag waardoor je het niet ziet in je spiegels. Ging er heel zacht tegenaan, geen schade gelukkig

Houden zo. Maar je zal wel zien dat als je langer lest dat je steeds meer dingen tegenkomt. Wielrenners die ineens uit het niets opduiken zijn ook leuk

Maandag had ik trouwens dat d'r opeens een lesauto de weg op scheurde, waar ik dus heel droog aan kwam rijden... Schrok me 't apezuur en moest uitwijken naar de andere weghelft (en m'n rij instructeur ging heel hard toeteren want ik heb nog geen flauw idee waar dat knopje zit op m'n stuur
). Maar die had me moeten zien aankomen.
Maar dat leer je als je langer rijd, met lessen durfde ik ook nooit te toeteren. Nu weet ik mijn groot licht en mijn toeter erg goed te vinden als het nodig is

Ben benieuwd naar de foto's!

En je moet nog naar stal natuurlijk
Da's de leuke kant aan vandaag geloof ik? 
maar eerst moet ik autorijden, daarna naar stal en als ik terug ben van stal ga ik dus wiskunde samenvatten... Deze week ga ik theorie dingen doen en volgende week oefenexamens...
Pff ben blij dat ik nog maar 1 examen hoef te doen. Maar heb wel buikpijn voor dat examen als ik eraan denk
Ik moest net iemand bellen alleen had ik per ongeluk het thuisblijversnummer. Spreek ik met een of andere man die de telefoon beantwoordde van de thuisblijvers (ouders van de klant) en ik kom erachter dat ik dus het verkeerde nummer heb gedraaid. Dus ik zeg dat en die man snapt me maar niet! Dus ik van ja, heb het verkeerde nummer gedraaid en ik moet waarschijnlijk de schoondochter/dochter hebben. Geeft hij de telefoon aan een andere mevrouw. Wow, was echt in staat om de telefoon er gewoon op te gooien hoor of om te vragen: mag ik dan nu mss ophangen???!!!
Heb iets van 5 min aan 2 mensen duidelijk moeten maken dat ik verkeerd verbonden was. Irritant! 

) 
Vandaag Stace d'r waterbak volgegooid, dan schep ik morgen wel mest uit d'r weitje.. We gaan zo BBQ'en.
Nomad ze benen waren gewoon zwart van de blubber in dat weitje.. hij zakte ook vet diep weg.
Gabor is wel erg lief voor Nomad.. wel leuk voor hem dat hij toch een maatje heeft.
Daarna mocht ik haar van Eef nog lekker op de wei gooien dus daar heeft ze nog lekker kunnen staan! Nog ff geholpen met paarden naar binnen halen en toen via de toeristische route teruggereden (spijkerboor etc).