Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:03

Ik heb op film staan dat m'n rij instructeur met een soort van scootmobiel tegen een auto aanrijdt (en d'r een flinke kras in rijdt Nagelbijten / Gniffelen ), zijn smoes was dat je sommige dingen gewoon niet kan ontwijken. Zal ik die smoes ook gebruiken? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:06

Goed plan *LOL* Ben ook eens achteruit tegen een paaltje gereden tijdens de les, maar die zagen we allebei niet. Is echt een rotpaaltje, heel laag waardoor je het niet ziet in je spiegels. Ging er heel zacht tegenaan, geen schade gelukkig Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:08

Ik heb 4 lessen achter de rug en nog steeds schadevrij... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:10

Mooi Vork Houden zo. Maar je zal wel zien dat als je langer lest dat je steeds meer dingen tegenkomt. Wielrenners die ineens uit het niets opduiken zijn ook leuk Rolleyes

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:13

Te paard ben ik al geen fan van wielrenners, laat staan in een motorvoertuig Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:17

Wielrenners kunnen idd irritant zijn, heb liever mountainbikers. Die gaan wat langzamer Nagelbijten / Gniffelen

Tijdens mijn rijles had ik er bijna een aangereden toen ik moest keren op een rustige weg. Ik keek om me heen niets, ik rij naar achter en ik hoor ineens iemand roepen en keihard doorfietsen. L*l kwam ineens vanuit het niets met een noodgang aanfietsen en verwacht maar dat iedereen hem opmerkt. Zelfs mijn instructeur zat een beetje van 'eeehm ja, waar kwam die vandaan?'

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:24

Wij hebben hier ook van die weggetjes dat ze spontaan op de weg gaan fietsen, zelfs als d'r een prima fietspad ligt... Rolleyes Maandag had ik trouwens dat d'r opeens een lesauto de weg op scheurde, waar ik dus heel droog aan kwam rijden... Schrok me 't apezuur en moest uitwijken naar de andere weghelft (en m'n rij instructeur ging heel hard toeteren want ik heb nog geen flauw idee waar dat knopje zit op m'n stuur Nagelbijten / Gniffelen ). Maar die had me moeten zien aankomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:30

Haha nou normaal is de toeter wel makkelijk te vinden Clown Maar dat leer je als je langer rijd, met lessen durfde ik ook nooit te toeteren. Nu weet ik mijn groot licht en mijn toeter erg goed te vinden als het nodig is Huilen van het lachen

Lekker dat die andere lesser zomaar de weg op kwam! Zal wel een flinke preek hebben gehad na de ingreep. Laatst werd ik op de fiets ook bijna aangereden, stak over en een lesauto ging nét nog even door terwijl ik voorrang had. Ik moest best hard remmen. Alleen was het volgens mij wel een examen, degene die ernaast zat deed geen ingreep en ik zag ook niet dat ze een preek kreeg nadat ze doorreed. Normaal gesproken gebeurd 1 van de 2 wel Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:35

D'r zitten zoveel knopjes op 't stuur, kon zo snel de goede niet vinden... ROFL

Eigenlijk zijn lessers best wel gevaarlijk Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:39

Haha ze zijn heel gevaarlijk Clown

Wanneer laat je trouwens de fotoshoot doen van Stace en door wie?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:42

Zelfde als de vorige keer, toen ze anderhalf was, we moeten nog een datum prikken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:47

Leuk joh *LOL* Ben benieuwd naar de foto's!

Mijn rijfoto's van zondag zijn ook binnenkort klaar, ik hoop vandaag. Ga straks even kijken of ze er al zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:50

Suckin' to hard on your lollipop oohw love 's gonna get you down Muziek!

Dit nummer kende ik een jaar geleden al, nu wordt ik er alweer bijna gek van Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:53

*Verveel*

Ohja ik moet m'n RIS boekje nog doorlezen, en wiskunde samenvatten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:56

Leuk zeg Lips are sealed En je moet nog naar stal natuurlijk Ja Da's de leuke kant aan vandaag geloof ik?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:57

Ja maar eerst moet ik autorijden, daarna naar stal en als ik terug ben van stal ga ik dus wiskunde samenvatten... Deze week ga ik theorie dingen doen en volgende week oefenexamens... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:00

Da ken ook Clown Pff ben blij dat ik nog maar 1 examen hoef te doen. Maar heb wel buikpijn voor dat examen als ik eraan denk Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:50

OMG wat kunnen sommige mensen toch vervelend zijn Frusty Ik moest net iemand bellen alleen had ik per ongeluk het thuisblijversnummer. Spreek ik met een of andere man die de telefoon beantwoordde van de thuisblijvers (ouders van de klant) en ik kom erachter dat ik dus het verkeerde nummer heb gedraaid. Dus ik zeg dat en die man snapt me maar niet! Dus ik van ja, heb het verkeerde nummer gedraaid en ik moet waarschijnlijk de schoondochter/dochter hebben. Geeft hij de telefoon aan een andere mevrouw. Wow, was echt in staat om de telefoon er gewoon op te gooien hoor of om te vragen: mag ik dan nu mss ophangen???!!! Lips are sealed Heb iets van 5 min aan 2 mensen duidelijk moeten maken dat ik verkeerd verbonden was. Irritant!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:27

ROFL

Ik moest de snelweg op... En de auto is 2x afgeslagen voor verkeerslichten... ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:28

Ohnee, met wegrijden van huis sloeg hij ook af Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:38

Haha! Nou da's niet erg hoor, gebeurd ook wel als je je rijbewijs al hebt (alleen minder vaak Clown)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:26

Doei! Vandaag Stace d'r waterbak volgegooid, dan schep ik morgen wel mest uit d'r weitje.. We gaan zo BBQ'en. Haha!

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:54

na ik heb de andere route gereden vandaag en die is net zo snel vanaf mijn huis, is alleen maar de dijk over..Dus morgen ga ik rustig even rijden, waterbakkie bijvullen..drollen van Noompje en Gabor eruit wippen.Vork Nomad ze benen waren gewoon zwart van de blubber in dat weitje.. hij zakte ook vet diep weg. *LOL* Gabor is wel erg lief voor Nomad.. wel leuk voor hem dat hij toch een maatje heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:20

Hola! Net weer op stal geweest en het ging super met Whis. Ze loopt weer helemaal goed. We hebben haar hoef geweekt met soda en ze bleef heel netjes met haar voet in de emmer staan Haha! Daarna mocht ik haar van Eef nog lekker op de wei gooien dus daar heeft ze nog lekker kunnen staan! Nog ff geholpen met paarden naar binnen halen en toen via de toeristische route teruggereden (spijkerboor etc).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:42

Ik wil niet werken Zij zijn groot en ik is klein!