Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:CB, Fijn dat Chef al relaxer was dan gisteravond
Shar, We gaan wel in een comfort-appartement toch?En gaan we met de voiture of met de bus?
Mootje schreef:Spannend Rox, Een betrouwbare verzorgster is schaars goed
CB, Jammer dat je niet mee kon vandaag. Volgende week mee naar Berkel? Chef had t.o.v. vorige week zoveel geleerdEcht leuk!
Mootje schreef:Toch een leuk bedrag, toch? Ik ga denk ik voor een zonnehemel en een nieuwe ski-outfit... Eerst nog even 15 werkdagen wachten
AnneB schreef:Wat een knappe foto van de paps van WW, Lida! Doe mij die staart voor Joytje
Gister wezen starten in Oud Beijerland... ze vond het weer helemaal leuk en deed super d'r best. Losrij baan was vreselijk, nog nooit zoiets hobbeligs meegemaakt, je kan beter op 't strand rijden! 1e proef braaf maar soms wat slordig, geen fouten. 2e proef super goed op één foutje na (viel uit de contra, maar weer goed contra aangesprongen). Had 168 en 177 punten... we begonnen met heel veel 7'ens en helemaal onderaan 4'en en 5'en zonder commentaar, gewoon punten afpakken.Andere combi ging stijgerent door de proef en dat meisje huilen in d'r proef, rijdt gewoon 1 punt lager dan ik (was wel een bruine KWPN'er met lange benen dus voelde me enigzins gediscrimineerd
). Iedereen van die vereniging zat rond de 200 en de rest rond de 170, maar goed...
Nu het leukste van 't verhaal: de losrijbaan had een betonnen opstap van zo'n 30 cm. Erin ging goed, eruit stond ze l.v. op het randje en gleed zo langs de rand heel ongelukkig naar beneden op d'r voet en toen zakte ze l.a. weg... twee dikke benen en dokter Speksnijder voelde voor lichte reactie op de tussenpees.
Dus: BAHHHHHHHHHHH!!!!!