stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:42

Weet iemand wanneer het vrijspringen weer van start gaat? Of is dat inmiddels afgeschaft?

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:46

Mootje: Ik weet het niet zeker hoor... Maar het is afgelopen keer gestopt toen het landseizoen begon, dus ik denk dat het weer gaat starten als het landseizoen weer afgelopen is!
Anders moet je het even aan Demelza vragen, die had het vorig jaar georganiseert.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:50

Sharon_Jims

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:52

Mootje schreef:
CB, Fijn dat Chef al relaxer was dan gisteravond :j
Shar, We gaan wel in een comfort-appartement toch? O:) En gaan we met de voiture of met de bus?

Ik denk dat comfort beter is dan budget en met de bus vond ik eigelijk wel lekker

Zit nu in Zoetermeer voor de BHV...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:54

Waar in Zoetermeer? Ik zit in Rokkeveen!
Dan zal ik even mijn deelnemersformulier invullen :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:02

Euhm bij spencer...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:08

Dan zit je aan de andere kant van de snelweg :D
Inschrijfformulier is naar jou en Johan opgestuurd!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 19:05

roxxxiejjj schreef:
Ja dankjewel! Ja dat hoop ik ook:)

en hoe is het afgelopen vandaag?
was er een klik?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:09

Klopt Mo ik zat aan de andere kant! Heb het inschrijfformulier gezien!

Rox hoe is het gegaan?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:12

Rox stond net nog in de longeercirkel met de misschien nieuwe verzorgster. Arme Chef zijn ballen zullen er inmiddels ook al af zijn! Toen ik wegging van stal, was de DA onderweg!

Net mijn vrijgevallen spaarloon opgevraagd: 980 euro netto... Mijn portomonnee brandt nu al :o

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:13

Ach arme Chef! Hoop dat alles goed gaat!

Duimt voor Rox!

Bij mij 460... Ach heb er ook niet lang gewerkt! ;-) Bij mij kriebelt mijn portemonnee ook hoor! Pffff!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:15

Toch een leuk bedrag, toch? Ik ga denk ik voor een zonnehemel en een nieuwe ski-outfit... Eerst nog even 15 werkdagen wachten :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:16

Heerlijk joh! Ik ga het uitgeven op vakantie!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:26

Mootje schreef:
Spannend Rox, Een betrouwbare verzorgster is schaars goed :D
CB, Jammer dat je niet mee kon vandaag. Volgende week mee naar Berkel? Chef had t.o.v. vorige week zoveel geleerd <3 Echt leuk!

Zijn zeker schaars.

Ben er nu eigenlijk een beetje mee gestopt na Loranda heb ik nog een pony gereden maar dat is toch anders.
Zeker van 1,67 naar 1,36. :=
Mis haar nog steeds en hou mijn ogen wel open maar goed het is voor een bijrijdster net zo moeilijk om een paard tevinden.
De klik met het paard moet er zijn maar vind het net zo belangrijk om met de eigenaresse goed op te kunnen schieten.

Ow trouwens Loran is weer drachtig.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:34

Mootje schreef:
Toch een leuk bedrag, toch? Ik ga denk ik voor een zonnehemel en een nieuwe ski-outfit... Eerst nog even 15 werkdagen wachten :D

Whoehoe ik nog 12 dagen en dan eens kijken of ik kan slagen voor een ski outfit. *\o/*
Mijn jas hang al boven kan van mij niet snel genoeg vriezen dat ik hem eens een keer gewoon zo aan kan. :=

En 26ste meteen vast zetten voor het snowboarden.
Een kijken of ik me nek zal breken. _O-

@lida,
leuke foto zeg met de papa van WW!
Mooi beest!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:38

Het gaat jammer genoeg niet door, ze vond hem wel heel leuk, en het longeren ging op zich wel goed. Maar ze vonden het te ver weg. Dus op zoek naar een volgende.

Louise is het allemaal goed gegaan met Chef??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:39

Melis, Ik ben benieuwd naar je nieuwe jas :D
Ik heb een zonnehemel gekocht (en ik heb het geld nog niet eens ;( ) Morgen ga ik hem ophalen! Wel tweedehands, maar dat scheelde 600 euro!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:51

Zo dat is wel ideaal!
Lekker hoor vroeger hadde wij der ook 1.
Maar toen we gingen verhuizen is hij weg gegaan geen plek meer voor.

Ja het is er 1 van Gaastra.
Hij word gelijk warm als je hem aan hebt.
Maar ik ga zo ie zo de 24ste nog even kijken.
Eind sept is bijna de nieuwe collectie binnen teminste een groot deel bij duijvenstein.
Dus dan even kijken wat ze nog meer binnen hebben.
Dan zou ik hem nog kunnen ruilen mocht ik iets anders zien.
Niet dat ik dat van plan ben maar dit was 1 van de eerst jassen van de nieuwe collectie en ze zeide daar zelf mocht je toch nog iets anders zien kan je hem altijd nog omruilen. :D

Moet zeggen heb wel weer zin om te skieen. :D

Hoe is het verder met jou?
En je nieuwe paardje. :D

* Zal binnen kort wel even een foto maken van die jas. :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:00

Wat een knappe foto van de paps van WW, Lida! Doe mij die staart voor Joytje :D

Gister wezen starten in Oud Beijerland... ze vond het weer helemaal leuk en deed super d'r best. Losrij baan was vreselijk, nog nooit zoiets hobbeligs meegemaakt, je kan beter op 't strand rijden! 1e proef braaf maar soms wat slordig, geen fouten. 2e proef super goed op één foutje na (viel uit de contra, maar weer goed contra aangesprongen). Had 168 en 177 punten... we begonnen met heel veel 7'ens en helemaal onderaan 4'en en 5'en zonder commentaar, gewoon punten afpakken. :( Andere combi ging stijgerent door de proef en dat meisje huilen in d'r proef, rijdt gewoon 1 punt lager dan ik (was wel een bruine KWPN'er met lange benen dus voelde me enigzins gediscrimineerd := ). Iedereen van die vereniging zat rond de 200 en de rest rond de 170, maar goed...
Nu het leukste van 't verhaal: de losrijbaan had een betonnen opstap van zo'n 30 cm. Erin ging goed, eruit stond ze l.v. op het randje en gleed zo langs de rand heel ongelukkig naar beneden op d'r voet en toen zakte ze l.a. weg... twee dikke benen en dokter Speksnijder voelde voor lichte reactie op de tussenpees. :(
Dus: BAHHHHHHHHHHH!!!!!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:14

AnneB schreef:
Wat een knappe foto van de paps van WW, Lida! Doe mij die staart voor Joytje :D

Gister wezen starten in Oud Beijerland... ze vond het weer helemaal leuk en deed super d'r best. Losrij baan was vreselijk, nog nooit zoiets hobbeligs meegemaakt, je kan beter op 't strand rijden! 1e proef braaf maar soms wat slordig, geen fouten. 2e proef super goed op één foutje na (viel uit de contra, maar weer goed contra aangesprongen). Had 168 en 177 punten... we begonnen met heel veel 7'ens en helemaal onderaan 4'en en 5'en zonder commentaar, gewoon punten afpakken. :( Andere combi ging stijgerent door de proef en dat meisje huilen in d'r proef, rijdt gewoon 1 punt lager dan ik (was wel een bruine KWPN'er met lange benen dus voelde me enigzins gediscrimineerd := ). Iedereen van die vereniging zat rond de 200 en de rest rond de 170, maar goed...
Nu het leukste van 't verhaal: de losrijbaan had een betonnen opstap van zo'n 30 cm. Erin ging goed, eruit stond ze l.v. op het randje en gleed zo langs de rand heel ongelukkig naar beneden op d'r voet en toen zakte ze l.a. weg... twee dikke benen en dokter Speksnijder voelde voor lichte reactie op de tussenpees. :(
Dus: BAHHHHHHHHHHH!!!!!

Balen Anne! :(:) Sterkte ermee!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:37

En, Leeft Chef nog :(:)
Anne, Balen van je punten. Je klinkt wel als een echte dressuurruiter trouwens ;) Meneer Speksneijder is top, maar houd je er wel rekening mee dat hij geen DA is?
Melis, Gaat goed :j Ik ben inmiddels bijna de B door en springen/ SGW gaat ook steeds beter!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:39

Hey anne. Jammer.. wat balen van die dressuurpunten, maar dat komt vast een andere keer helemaal goed.. Maar Sh*t!. Helemaal balen van die dikke benen.. Hopelijk valt het uiteindelijk mee. Sterkte!

Rox, hoe ging het gister met dat meisje wat voor Blazer kwam kijken?

Chef is sinds gister avond geen hengst meer. Arm paardje.. Hij was braaf tijdens de behandeling, wel wat drammerig.
Gisteravond liep hij er nog helemaal vrolijk bij. Vanochtend liep hij wel goed (niet stijf), maar was wel wat minder loperig. De wond zag er mooi uit, niet dik... maar hij bloedde nog wel een beetje, maar Jan en ik houden dat goed in de gaten. Want het bloedden moet vandaag wel ophouden, anders moet dokter kootje nog een keer langskomen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:44

Fijn dat Jan ook oplet :j Wanneer mag je er op als er verder geen complicaties optreden?

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:48

Nou Mo... volgens mij ben ik ook een dressuurruiter. :+ Ben absoluut geen jury-zeiker en kan heel goed tegen m'n verlies of geen winst rijden, maar dit was gewoon heel flauw. Beginnen met 7ens en vervolgens 4en geven zonder commentaar waar geen (grote) fouten zaten of wat zelfs erg netjes was. Dat is gewoon punten afpakken en zou jij ook niet op prijs stellen. :)
Nico is geen DA, dat weet ik. Wel een kundig oog en iemand die veel voelt. Als het morgen/donderdag nog exact hetzelfde is ga ik uiteraard naar de dierenarts. Aangezien ze gewoon goed loopt met ik daar niet meteen heen gevlogen.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:03

Ja zet er dan op zijn minst iets bij zodat je weet wat je fout heb gedaan.
Dan kan je er nog iets uithalen of je het er mee eens bent of niet en misschien weer van kan leren.
Maar niets neerzetten en zulke cijfers. :=