Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat het droog blijft tot na half 10

Gisteren geboekt, Duitsland aan de moesel (lekker 50+ reisje)
Nu maar hopen dat alles goed gaat.
Past wel bij je, vind ik
Heb er nu al zin in
Hopenlijk trekt het weer bij Djoni 
Want hier wordt ik helemaal gestoord van, net in de stromende regen mijn stapel boeken weggebracht, blegh. en Vanochtend een kletsnatte Mazzel uit de wei geplukt, ik ben maar een half uurtje zonder zadel gaan rijden. Gelukkig zit ie heerlijk, dus het is voor herhaling vatbaar
is zeker op de valreep nog? Wanneer was je ook alweer uitgerekend, ik ben een beetje vergeetachtig 
ik hoop dat je mooi weer hebt, veel plzier en sterkte met de laatste loodjes
*tranen sprongen spontaan in m'n ogen* , maar goed, ik dat is maar voor even, want nu zo goed als geen last meer van 
(he, natte fiets wat klinkt dat raar door de boktcensuur
) 
Zwartwitje schreef:Gna
Ik hoop zo dat we het droog kunnen hoduen tijdens de trektocht!! Was het nou vorig jaar dat de buurman met de eg door de bak heen moest om het water te laten weglopen?
Fenn schreef:Zwartwitje schreef:Gna
Ik hoop zo dat we het droog kunnen hoduen tijdens de trektocht!! Was het nou vorig jaar dat de buurman met de eg door de bak heen moest om het water te laten weglopen?
jep, dat was vorig jaar![]()
en ik zal het topic eens bekijken.
Hier valt de regen eigenlijk mee, nu is het al een paar uur droog
Dus ik heb mijn zusjes even op Adriaan laten rondhobbelen, vinden ze helemaal geweldig
Al begint Adriaan duidelijk oud te worden, dus we moeten eens zien of hij het overleeft om deze winter 42/7 op de wei te staan, of dat we voor slecht weer toch ergens een stalletje moeten zoeken 
Maar haar hoefbevangenheid werd eerder slechter dan beter, en bij de handelaar kan ze op zand staan ipv gras, dat moet een hoop schelen.
Twee van die kleine frummels