manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 19:56

Hmm, de bokt-klok is nog niet in zomertijd overgegaan Nors opkijken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:21

Hoi!
Zo te lezen heb je het naar je zin gehad Thirz! De kürs op tv gevolgd en heb ook zitten kwijlen bij Warum Nicht, wat een cool paard is dat zeg (groot én vos Knipoog )! Wordt een leuke concurrente bij de OS voor Anky, eindelijk weer!
Bar, gefeliciteerd met je winstpunten, wanneer start je M2?
Marieke, idd al een reactie gehad?
Anne, ik had het al gezegd, maar nog een keertje: vind de foto's van Tinker erg leuk! Kom je eens oefenen op Gijs?
Kims, nog iets gedronken wat nat is? Tong uitsteken (Kim geeft als antwoord op wat ze wil drinken: als het maar nat is... hihi)
Nel, toch nog een leuke avond gehad zaterdag in je eentje? Wilco nog teruggekomen van zijn vaar-avonturen?
Iedereen weer succes met treinen morgen Knipoog Ga nu maar eens lekker mijn bedje opzoeken; tot snel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 19:05

Top dat je t zo naar je zin hebt gehad Thirz! Haha! helaas geen bloemetje van Bolletje dit keer Tong uitsteken haha.
En Bianz liegt niet. Snel een bakje moeten pakken toen dé vos op tv kwam! Gelukkig waren we net op tijd. hihi Knipoog Maar idd wel een gaaf paard! Niet helemaal mn smaak, maar hij loopt wel erg gaaf!

Jahoor wil best een keer komen oefenen op Gijs Haha! Is weer eens wat anders dan Tinker of een paard Tong uitsteken De komende 2 weken komt het nog net ff niet uit, maar daarna misschien een keertje? *bestellen we ook meteen mooi weer Haha!

Hihi, ja dat was ook weer een leuke actie van Kim Huilen van het lachen Moest de vorige keer op t station ook zo lachen Vork
Was vorige week dinsdag. De spoorwegovergang naar Souburg was natuurlijk dicht, en er lag sneeuw dus door mijn paps naar t station gebracht. (Nu zonder sneeuw nog steeds hoor) Daar lekker warm in de auto zitten wachten op de bus. Komen Nick en Kim aanrijden. "Hee, daar is Kim" *zwaait* Geen reactie. Paps zei al heel enthousiast dat ze ons vast wel gezien had daar in de auto op het verder lege station. Zie ik aan de overkant van de weg Kim der mobiel pakken, wat tikken op der tel en ik hoor daarna mijn tel afgaan. "Hee Anne, was je nog op de fiets of waar ben jij?" "Uhm, kijk eens rechts van je Kim? Ik sta naast jullie" Huilen van het lachen Hihi. Achjah, t was nog vroeg & we waren alweer gecamoufleerd door het witte laagje op de auto. Wél een vrolijk begin van de dag zo Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:19

noujaaa zeg, zitten jullie hier mij een partijtje belachelijk te maken Nors opkijken Haha!
Die actie met Anne steek ik maar op zwangerschapsdementie...

Fijn dat je het naar je zin gehad hebt Thirz! Lijkt me ook wel heel gaaf om ze allemaal in het echie te zien. Ik bel je morgen wel zonder onderbreking op haha, kan ik je nog verder uithoren Knipoog Vanmiddag en vanavond moet ik naar school. Vanavond heb ik weer een stelletje docenten voor me die hun broek uit gaan trekken Clown We moeten oefenen met het speculum (eendenbek) joepie! Ik zal jullie een uitgebreid, gedetailleerd verslag van de avond geven Haha! of zitten jullie daar niet op te wachten?.

Mijn internet doet het maar half tegenwoordig dus als jullie geen reacties op mailtjes/pb's of op bokt van mij zien, dan weten jullie waarom!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:23

Succes op school Kim!
Ik moet zo gaan werken... dan uit mn werk meteen naar stal. De osteopaat komt en ik wil Sharon ook even laten checken!
Als de osteo niet veel bijzonders hoeft te doen dan ga ik zaterdag waarschijnlijk M2 starten. Als ik deze week niet veel kan oefenen ga ik of M1 starten of ik meld mezelf af...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 17:11

Whaha, nou, hou de details maar voor je van die les hoor Kims Huilen van het lachen En heb je een pb gestuurd, kijken of ik een reactie krijg Clown

Phoe, met het lekkere weer van gister krijg ik zin in de zomer, wanneer komt ie nou??

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 17:31

Dag dames, al weer bijgekomen van de overgang van sneeuw naar mooi weer? Nu zitten jullie zeker weer in de regen en laat de zon nog even op zich wachten?
Nu ik op kantoor werk, heb ik iedere dag beschikking over een eigen computer Haha! en dat is niet heel vervelend om het zachtjes uit te drukken! Dus nu kan ik weer lekker bokt bijlezen en af en toe een berichtje plaatsen.
Hier gaat alles verder wel goed, en gelukkig lees ik hier ook geen ernstige berichten over nare dingen.
En dan ga ik het nu toch zeggen....ik heb een eh, tja, aardige peruaan ontmoet (nouja het was maar voor 15 minuten op een feestje). En ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met de situatie aanmoet haha. Hij smste meteen de volgende dag al dat ie weer wat af wilde spreken enzo...(ik ken m trouwens van een site waar backpackers informatie uit kunnen wisselen). Dus hebben jullie nog tips of andere wijsheden voor mij? Het is zo lastig dat ik niet weet wat voor motieven hij heeft, want je bent hier alleen al interessant omdat je blond haar en blauwe ogen hebt...
Nou ik wilde het gewoon even kwijt en met jullie delen.
Kom maar op met al die adviezen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:24

Ik baal echt zooooo Verdrietig
De osteopaat is net bij ons op stal geweest en hij heeft ook naar Sharon gekeken...
Ik wilde haar gewoon laten checken, had namelijk zelf het idee dat ze nergens last van had. Ok, de buiging linksom ging wel wat moeizamer, maar ik heb t idee dat ieder paard wel aan 1 kant makkelijker loopt dan de andere kant.
Maar hij ging haar dus nakijken en haar bekken (ze drukte dr rug eerst een klein beetje weg en maakte m daarna bol, terwijl t meteen bol moet worden) zat vast en een aantal lumbale wervels. Verder zat dr nek een heel klein beetje vast, maar niet extreem ofzo...
Maar hij heeft het dus los gemaakt (wat overigens zo gebeurt was), ik was 120 f*cking euro lichter en een dvd rijker (met oefeningen) en kreeg de mededeling dat ik 4 WEKEN niet mag rijden Verdrietig
4 weken! Huilen
Echt moest er net gewoon echt van janken....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 18:29

Neehoor Kim, we zitten je niet belachelijk te maken Lachen Ik doe zelf ook vaak zat heerlijk domme dingen en ik ben niet eens zwanger Huilen van het lachen Maar het is wel een teken dat het een beetje gek-virus toch besmettelijk is Knipoog

Hee Cis Haha! Leuk wat van je te horen. En op dit moment is t toevallig nog best zonnig! (Vast niet zo zonnig als bij jullie. Dat vast niet nee Vork ) Leuk hoor een leuke Peruaan Knipoog Tsja, 15 min op een feestje en van een site.. Ik weet het niet zo goed. Zeker ook wat jij zegt over blond en blauwe ogen... Lastig. Ik heb hem nog nooit gezien natuurlijk, dus geen idee of hij foute gedachte kan hebben ofzo. Ik weet ook niet hoe goed je hem evt al kent. Kan je niet samen met Annemiek en nog wat meiden een keer samen met hem afspreken? (neemt hij evt wat maten van hem mee?) Gewoon een gezellig avondje samen met zn allen? Leer je elkaar wel beter kennen, maar het is niet meteen zo alleen samen Lachen Als hij je de volgende dag meteen al enthousiast smst, vindt hij het vast niet erg om de eerste paar keer nog gewoon in groepjes af te spreken. Vindt hij dat wel, kan je daar ook weer wat uit leren Lachen
*Kom ik met mn tips, terwijl ik daar zelf ook niet de slimste in ben Schijnheilig *uch*

Heb je t dus wel naar je zin in Lima? Hee en ik vroeg me ineens af: doe je daar dan nu ook je afstudeerscriptie maken? Zoja, ben ik wel nieuwschierig waar je project over gaat Haha! *ben nooit nieuwschierig, dat scheelt Clown *
Snel weer wat plaatsen hoor Haha! is leuk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:34

Jemig bar! Wat balen zeg, zeker omdat je het idee had dat het alleen maar even controle zou zijn komt de klap 2x zo hard aan...
hopelijk komt het gauw allemaal weer goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 18:36

lees nu pas de post van Bar: Zuur zeg! Ach gut Maar wel een 'geluk'dat je der even liet checken! Zou zonde zijn als ze daar nog langer mee had moeten lopen toch? maar ik snap wel dat je nu flink baalt! Aan de andere kant... het is voor Shaars best wil en die weken zijn zo om. Heb je daarna weer een *als t goed is* helemaal los en gezond paardje! gaat ze vast ook lekkerder van lopen uiteindelijk!
Suc6 ermee!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:44

Als ik er langer mee had gewacht had ik kans gehad dat ze na die behandeling 6 of 8 weken niet mocht lopen!
Er zijn nog een aantal paarden behandeld, 2 mogen er 6 weken niet lopen en 1 mag er 8 weken niet lopen!
Zucht... Ik ga t rijden zo missen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:38

Vervelend Bar!
Maar wat is de reden dan dat je niet mag rijden?
Ik bedoel; beweging is toch juist goed, want van stilstaan worden ze toch ook niet leniger....

Heej Cis, leuk wat van je te horen!
Nog naar je zin zo te zien!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:39

Ik mag niet rijden maar moet haar aan de hand gaan trainen. Heb n hele dvd gekregen, moet nog bekijken wat ik nou precies moet gaan doen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:33

hallo allemaal....
Cis hoe is t in peru, leuke mannen zo te horen hahaha....maarre wat voor werk doe je daar nu, beetje op kantoor zitten lijkt me niet echt heel leuk? Of wel?
Balen Bar dat je nu ff niet kan rijden, maar die 4 weken zijn zo om hoor, Thirz, kims, Bianz en ik weten er alles van hahaha hebben ook weken niet kunnen rijden.. en wij leven ook nog steeds....
Nel lessen zit er van de week toch niet in, moet morgen tot laat werken, eer ik dan eens op mn paard zit is het 9 uur, dat wordt me toch iets te laat...volgende week maar weer....
Bianz wanneer mag ik weer eens in bad????
Kims en Anne, zijn jullie de bussen al beu?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 09:10

Ow Cis; hoe geweldig Haha! Heb je een foto van m? Gewoon met een stel nog eens afspreken met hem en zn vrienden!
Vervelend van Shaar Bar. Gelukkig kan je grondwerk met dr doen, ben wel benieuwd welke oefeningen je dan nu moet doen. En zoals Marieke al zei: 4 weken zijn zo voorbij en voor je t weet start je weer Knipoog

Gister Nous afbeuld in de les...ze kon echt niet meer Ach gut Dus ga zo eens kijken of ze spierpijn heeft!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 11:00

Bussen beu? ik? mwah tikkeltje maar Clown
Opsich is het allemaal prima geregeld hoor, maar het scheelt gewoon wel 20/25 minuten. Zeker zo vroeg is dat net ff jammer Lachen (Helemaal als je dan braaf om half 9 in de college zaal zit en er om kwart voor 9 ,precies een trein later, nog iemand binnen komt uit zeeland *meisje uit de stad* en nog een half uur later de volgende uit Bergen Bloos!)
En gister op de terug weg in de bus: zon op mn gezicht, lekker warm en ik kon mn ogen bíjna niet meer open houden Slapen Was blij dat ik de bus uit kon en lekker even met mn gezicht in de frisse wind kon staan. Gister ook braaf om half 10 naar bed gegaan en vanmorgen werd ik om 10 uur al wakker Bloos Volgens mij was ik moe Vork
Tsja en 3 uur treinen voor een les van 80 minuten is te doen, maar 4 uur treinen/bussen is dan net eigenlijk te veel... Helaas donderdag toch echt een verplichte belangrijke les die ik niet kan/mag missen Scheve mond

Ah tis zonde Thirz! Nous zo afbeulen! Vind je het gek dat ze steeds iets zoekt om er weer een paar weken onderuit te komen?! Vork Maar wel braaf der best gedaan dus? Top hoor dat het weer zo goed gaat Haha! Over een paar weken vast ook wel een keer tijd om nog wat op Nous te oefenen met klikken, als t mag Schijnheilig

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:36

Hoihoi!
Zeker balen Bar! Maar voor je het weet zijn de weken voorbij; je hebt in ieder geval het M1 netjes afgesloten, dus dan kun je straks rustig weer gaan starten in het M2. Heb je de DVD al gekeken en al oefeningen gedaan? Ben wel benieuwd wat je dan moet doen!
Hmm ik lees dat Annemijn superblij is met de bussen en eigenlijk voortaan liever niet meer met de trein gaat? Knipoog Nee, hardstikke zuur zo, nog even een paar weken doorbijten! Ow en je mag ook altijd op mij en Janis komen oefenen met klikken hoor Lachen
Marieke, je mag in bad hoor, zeg maar wanneer! Hoe ging het longeren van de week; heb je nog les nodig deze week? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Kims, hoe was je eendebek-les? Haha!
Cis! Nou ik zou precies hetzelfde doen als de anderen zeggen: afspreken met een groepje en gewoon genieten! Als jullie elkaar écht leuk vinden, komt het vanzelf toch?
Gisteren een lekkere wandeling met Janis gemaakt, hoop dat ik er volgende week weer op mag! Mag van de orthopeed weer rijden, maar voorzichtig en zorgen dat er niet te veel druk op de wond komt. Gewoon maar eens testen hoe het gaat dus; nadeel is dat 'ie precies aan de binnenkant zit waar je het been aanlegt.
Tschüss!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:17

Jaaa, leuk Anne een fotosessie, kan gelijk mn nieuwe ruitjes-rijbroek op de foto Haha! Moet je een keertje komen als Bianz en ik samen rijden, je bent toch vrij op woensdag toch??

En fijn dat je weer kan rijden Bianz Go jij! Go jij!
Nu hopen dat Janis ook snel weer in vorm komt (én dat Orson komt, wil met de 2 vossen op pad!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 20:31

Jups, das een leuk idee Ja
Ik ben idd op woensdag vrij. Roep maar wanneer jullie mooi weer besteld hebben (en gaan krijgen Clown) en wanneer jullie gaan rijden, kijk ik ook even of ik dan evt kan Lachen
Wij moeten ook snel een keer een dagje gaan fotografen hè Thirz Haha!

Hoorde op school dat t van t weekend weer gaat sneeuwen? Verward

Morgen hoef je zeker toevallig niet naar school Kim? Ik heb de bus van 7.26. Moet naar Gouda voor een praatje met een opdrachtgever voor een project.

*gaat zich voor House installeren Doei!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 21:32

Oehhh thirz, nieuwe ruitjes broek, dat klinkt goed? Wat voor kleurtje?
En bianz heb je al een idee wanneer Orson komt? Wat was er trouwens met Janis aan de hand?
En bar, heb je shaar al aan het oefenen gezet, hopelijk knapt ze daar snel van op.
het werk wat we nu doen op kantoor is nog niet heel erg boeiend maar het idee is wel leuk. we moeten een soort lespakket maken over peruaanse dieren voor de basisschool. op zich wel grappig hoor, alleen is het soms zo vervelend met dit prachtige weer binnen te moeten zitten...Hoe gaat het met Jade trouwens, heb je nog rijfoto´s? En kims hoe gaat het met jou, nog veel last van misselijkheid? Ik had even op jullie site gekeken, leuke babykamer zeg! En Nel die foto´s van daniel zijn echt heel schattig Haha!
Anne, jij hebt zoals altijd feest bij de NS...ik moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind dat ik nu niet met de trein hoef. Misschien dat als ik terugkom en gewend ben aan het peruaanse vervoer hier, ik nooit meer klachten heb over de ns haha.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 12:31

Ik heb vanochtend 20 min met sharon gelopen en bijna een uur staan poetsen (dat beest heeft na 4 weken geen vacht meer over, haha), vanmiddag ga ik proberen het schouderbinnenwaarts aan de hand te oefenen... ben benieuwd hoe ze t gaat doen!

Leuk Cis dat je ook nu mee kan kletsen via bokt! Toch handig dat internet!

Ik ben echt blij dat ik niet meer op school zit in Breda, moet er niet aan denken om steeds met die bussen te moeten reizen!

Bianz; wat was er aan de hand met Janis? Heb ik helemaal gemist!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:19

@ Bar: vervelend hoor dat je niet mag rijden. Ik weet er alles van! haha Gelukkig kan je er over 3,5 week weer op!

@ Cis: leuk dat je weer mee kunt babbelen! Weet je al iets meer over een eventuele date? Ik ga helemaal mee in de adviezen die al gegeven zijn Knipoog Kan je trouwens foto's posten?

Citaat:
Kims, hoe was je eendebek-les?

Zullen we het op glibberig houden? Haha!

@ Anne: zoals je vanmorgen gezien hebt, hoefde ik niet naar school Clown Ik ben bezig met mn assessmentdossier (volgende week vrijdag moet ie af zijn, maar ik ga gelukkig als een speer!).

Mijn uiteindelijke stagerooster is bekend! Ik moet vanaf 12 mei 6 weken naar Rotterdam en dan twee weken naar Leiden en Rijswijk. Er is 1 heel erg groot nadeel; het is een groot ziekenhuis en er wordt geen rekening gehouden met het individu. Ik heb de eerste drie weken dienst op de verloskamers. Dat zijn 12 uursdiensten. Wie kan rekenen weet dan ook dat ik de andere 12 uur de tijd heb om heen én weer te reizen, te eten en te slapen (vooral dat laatste is geen overbodige luxe en komt neer op maximaal 5 uurtjes ofzo). Met andere woorden: niet haalbaar tenzij ik last-minute een kamer kan vinden. Ik denk dat ik maar een advertentietje ga plaatsen! De andere weken zijn bijna even dramatisch hoor, dat zijn diensten van 10 uur, maar dan heb ik tenminste wel 7 uurtjes slaap Clown .

Dus, wie een kamer weet, desnoods in Dordrecht, ik hou mij aanbevolen!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:13

Nou Kims, hopen dat je nog een kamer kan vinden, dat zou een stuk schelen! Dit is zo amper vol te houden in jou conditie. Kunnen je mede-stagiaires bijna nog op jou oefenen Clown
Bar: fijn dat je zo aan de hand oefeningen kan doen, blijf je toch nog trainen Lachen
Cis: niet zeuren over binnen zitten met prachtig weer Tong uitsteken Wij hebben amper prachtig weer! En mn paardrijbroek is met bruine ruitjes, behoor ik officieel tot de kak!
Leuk, sneeuw van t weekend Huilen van het lachen Ben benieuwd hoeveel er dit keer gaat vallen. En Anne; dit weekend ff vrij van de bussen!!
Morgen dan een buitenritje doen Marieke?

Vanmorgen sinds tijden weer eens naar t strand geweest met Nous en dr maat Mexx. Lekker rustig op t strand, Nous is weer lekker uitgewaaid Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 14:51

Sharon mocht vanmiddag na de oefeningen nog even los in de buitenbak. Ze was echt helemaal opgefokt; staart omhoog en crossen maar!
Ze ging ook rollen en na t rollen bleef ze echt even zitten, doet ze wel vaker, maar nu heb ik t op de foto gezet!
Afbeelding

Afbeelding