Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)! Wordt een leuke concurrente bij de OS voor Anky, eindelijk weer!
(Kim geeft als antwoord op wat ze wil drinken: als het maar nat is... hihi)
Ga nu maar eens lekker mijn bedje opzoeken; tot snel!
helaas geen bloemetje van Bolletje dit keer
haha.
Maar idd wel een gaaf paard! Niet helemaal mn smaak, maar hij loopt wel erg gaaf!
Is weer eens wat anders dan Tinker of een paard
De komende 2 weken komt het nog net ff niet uit, maar daarna misschien een keertje? *bestellen we ook meteen mooi weer 
Moest de vorige keer op t station ook zo lachen 
Hihi. Achjah, t was nog vroeg & we waren alweer gecamoufleerd door het witte laagje op de auto. Wél een vrolijk begin van de dag zo

Vanmiddag en vanavond moet ik naar school. Vanavond heb ik weer een stelletje docenten voor me die hun broek uit gaan trekken
We moeten oefenen met het speculum (eendenbek) joepie! Ik zal jullie een uitgebreid, gedetailleerd verslag van de avond geven
of zitten jullie daar niet op te wachten?.
En heb je een pb gestuurd, kijken of ik een reactie krijg
en dat is niet heel vervelend om het zachtjes uit te drukken! Dus nu kan ik weer lekker bokt bijlezen en af en toe een berichtje plaatsen.
Ik doe zelf ook vaak zat heerlijk domme dingen en ik ben niet eens zwanger
Maar het is wel een teken dat het een beetje gek-virus toch besmettelijk is 
Leuk wat van je te horen. En op dit moment is t toevallig nog best zonnig! (Vast niet zo zonnig als bij jullie. Dat vast niet nee
) Leuk hoor een leuke Peruaan
Tsja, 15 min op een feestje en van een site.. Ik weet het niet zo goed. Zeker ook wat jij zegt over blond en blauwe ogen... Lastig. Ik heb hem nog nooit gezien natuurlijk, dus geen idee of hij foute gedachte kan hebben ofzo. Ik weet ook niet hoe goed je hem evt al kent. Kan je niet samen met Annemiek en nog wat meiden een keer samen met hem afspreken? (neemt hij evt wat maten van hem mee?) Gewoon een gezellig avondje samen met zn allen? Leer je elkaar wel beter kennen, maar het is niet meteen zo alleen samen
Als hij je de volgende dag meteen al enthousiast smst, vindt hij het vast niet erg om de eerste paar keer nog gewoon in groepjes af te spreken. Vindt hij dat wel, kan je daar ook weer wat uit leren
*uch*
*ben nooit nieuwschierig, dat scheelt
*
is leuk!
Maar wel een 'geluk'dat je der even liet checken! Zou zonde zijn als ze daar nog langer mee had moeten lopen toch? maar ik snap wel dat je nu flink baalt! Aan de andere kant... het is voor Shaars best wil en die weken zijn zo om. Heb je daarna weer een *als t goed is* helemaal los en gezond paardje! gaat ze vast ook lekkerder van lopen uiteindelijk!
Heb je een foto van m? Gewoon met een stel nog eens afspreken met hem en zn vrienden!
Dus ga zo eens kijken of ze spierpijn heeft! 
(Helemaal als je dan braaf om half 9 in de college zaal zit en er om kwart voor 9 ,precies een trein later, nog iemand binnen komt uit zeeland *meisje uit de stad* en nog een half uur later de volgende uit Bergen
)
Was blij dat ik de bus uit kon en lekker even met mn gezicht in de frisse wind kon staan. Gister ook braaf om half 10 naar bed gegaan en vanmorgen werd ik om 10 uur al wakker
Volgens mij was ik moe
Maar wel braaf der best gedaan dus? Top hoor dat het weer zo goed gaat
Over een paar weken vast ook wel een keer tijd om nog wat op Nous te oefenen met klikken, als t mag
Nee, hardstikke zuur zo, nog even een paar weken doorbijten! Ow en je mag ook altijd op mij en Janis komen oefenen met klikken hoor

Moet je een keertje komen als Bianz en ik samen rijden, je bent toch vrij op woensdag toch??
) en wanneer jullie gaan rijden, kijk ik ook even of ik dan evt kan

Kan je trouwens foto's posten?Citaat:Kims, hoe was je eendebek-les?
Ik ben bezig met mn assessmentdossier (volgende week vrijdag moet ie af zijn, maar ik ga gelukkig als een speer!).
.
Wij hebben amper prachtig weer! En mn paardrijbroek is met bruine ruitjes, behoor ik officieel tot de kak!
Ben benieuwd hoeveel er dit keer gaat vallen. En Anne; dit weekend ff vrij van de bussen!!