Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:ha jet moet ze op vernania springen haha .
ze mag wel hoor maar nog even wachten ze heeft het nog nooit gedaan.
al ga ik haar eerdaags weer eens even los laten springen, maar daar heb ik wat hulp bij nodig ik ren me rot ze gaat er telkens langs,
dus wie zin heeft om een keertje te helpen graag.
gr shir
Binar schreef:jarno schreef:ha jet moet ze op vernania springen haha .
ze mag wel hoor maar nog even wachten ze heeft het nog nooit gedaan.
al ga ik haar eerdaags weer eens even los laten springen, maar daar heb ik wat hulp bij nodig ik ren me rot ze gaat er telkens langs,
dus wie zin heeft om een keertje te helpen graag.
gr shir
Ik wil het binnenkort ook wel een keer doen met Ko, vindt hij altijd wel leuk. Moet alleen de bak wat droger zijn. Missch kunnen we het dan samen doen?
Ik zoek ook nog iemand die het leuk vindt om met Ko te springen
jarno schreef:HIHI
Zal ik ko maar even springen dan haha.
hahah
gr
Durf er bijna om te wedden dat je Ko nog niet eens in galop kan houden hihihihi maar je mag het proberen hoor
Binar schreef:jarno schreef:HIHI
Zal ik ko maar even springen dan haha.
hahah
gr
ja hoor, spring jij maar EVEN met KoDurf er bijna om te wedden dat je Ko nog niet eens in galop kan houden hihihihi maar je mag het proberen hoor
Binar schreef:
Ik zoek ook nog iemand die het leuk vindt om met Ko te springen

Marieke_ schreef:Hoi, het lijkt me hartstikke leuk om met Ko te springen dus ik zet me op de wachtlijst![]()
Leuk dat je wil springen met Ko
Gaan we binnenkort wel ff afspreken
Binar schreef:Marieke_ schreef:Hoi, het lijkt me hartstikke leuk om met Ko te springen dus ik zet me op de wachtlijst![]()
Hahaha nou je bent nummer 1 op de wachtlijst!!Leuk dat je wil springen met Ko
Gaan we binnenkort wel ff afspreken
jarno schreef:wanneer wanneer wanneer hihi ik wil kijken hihi.
Nou anuschka kijk eens aan je hebt een slachtoffer
hihi nou werk ze he en tot vanavond
gr

ik heb denk ik weer wat meer ervaring met "remproblemen" zeg maar
Ireentjuh schreef:haha ik zal het ook maar niet proberen met Ko, weet wel zeker dat ik hem niet in galop krijgik heb denk ik weer wat meer ervaring met "remproblemen" zeg maar
. Hij was goed voorwaarts, vooral bij aanspringen rechtergalop
Ja, echt lekker gereden 
Galop ging wat moeizaam maar het is toch een stukje gelukt
Draf ging erg goed! Citaat:John heeft vandaag weer eens gelest met Ko, ging ook erg goedGalop ging wat moeizaam maar het is toch een stukje gelukt
Draf ging erg goed!
Marieke_ schreef:ik was volgens mij voor mijn ko-examen geslaagd toen ik hem in een keer in galop kreeg. Zoiets toch Anous?
k ben benieuwd of t nog steeds lukt
Ik ben er trouwens ook wel benieuwd naar, maar ach Ko is niet veel veranderd, behalve dat hij toch wel stuk voorwaartser is.. nu alleen nog aan het been rijden

Marieke_ schreef:Ik ga mn best doen
Wanneer waren jullie ongeveer van plan om te gaan springen? Komend weekend ben ik vrij. Of is dat te vroeg?