Wat een heerlijk weer vandaag, heb de eerste buitenrit van het jaar gemaakt 20 km smurf was echt superfit. Smurf staat echt op een supermooi plekje ik merk aan haar dat ze vrolijker is en meer energie heeft!
Yeah ik heb een baan erbij voor een paar avonden per week! Bij tapas restaurant La Cubanita! Vanavond me proefavond gehad en het was heel leuk! Meteen in het diepe gegooid want het was lekker druk!
ik heb vandaag weer gewerkt en ik heb loonsverhoging gekregen! Super, er werken nog 2 mensen van mijn leeftijd en dat hebben we alle drie gekregen mijn baas is wel blij met ons
Leuk Kim! Waar werk je ook alweer? Ik krijg bij La Cubanita per week uitbetaald en hoop dan zo toch 100 euro per week te verdienen. En dan krijg ik dus ook nog geld van de post. Dus nu heb ik toch wel een beetje een leuk inkomen.
_Lucy
Geplaatst: 05-01-13 21:30
Leuk kim! Ik heb deze week ook weer even 70 euri verdient. Altijd lekker
Dat is toch ook niet zo vreemd Patries? Wel fijn dat het overdag leuk is!
Ik heb gisteren zelf op Ferro gereden!!! Ik had hem gelongeerd en hij was super braaf. Stalgenootje had hem aan de longeerlijn en ik reed gewoon zelf op de volte, hij was zo braaf dat hij eigenlijk niet eens aan de lijn hoefde, maar was wel zo fijn voor mijn eigen idee. Nog even en ik rijd lekker zelf rond!
Ik wil binnenkort een buitenrit boeken bij het Fjordenpaard in Een als cadeau voor mijn shet verzorgsters. Fanatiek dat ze zijn met mijn shetlander, terwijl ze niet kunnen rijden. Aangezien ik dat liever niet op mijn eigen paard heb, wil ik een buitenrit boeken.
Ze zijn 11 en 12 en ik ben 22. Ik wil dan gewoon een buitenrit lekker met zijn drie.. Maar ik weet nog niet hoelang.. 2 uur of 3 uur. Is de omgeving daar wel mooi en uitgestrekt genoeg voor 3 hele uren?
Persoonlijk zou ik 2 uur gaan . Alle paarden zijn wel leuk daar en Henk kiest ze uit voor je. Als je beetje indruk wilt krijgen kijk even op rchetfjordenpaard.nl of fjordenpaard.com
Ik zou ook voor 2 uur gaan, als je 3 uur doet loop je toch wel op een gegeven moment te zoeken naar plekken waar je heen kan gaan en dan loop je toch naar maar een keer hetzelfde rondje.
Nou ik ben toch opeens vrij vanavond! Ik moest opeens werken, maar nu werd ik net gebeld dat 2 grote groepen afgebeld hebben en nu hoef ik dus niet meer te komen. Dus nu komt mijn niks-doen-dagje toch uit!
hoi! wat leuk dat je dat wilt doen voor je verzorgsters! Als je 2 uur doet kan je mooi een rondje rijden, met 3 uur heb je net iets meer de tijd! het is alletwee goed te doen! maar als je de weg niet zo goed weet is het rondje van 2 uur denk ik net iets makkelijker, als je wil hebben we hier nog wel ergens een kaartje van een rondje wat je kan rijden, daar kan je stappen draven en hard galopperen! dat rondje rijd ik ook vaak met een kleine omweg (iedere keer een andere kant op) met het ponykamp! Als je vragen hebt kan je alles hier vragen! er zitten hier een heleboel fjordenpaard experts!
En patriesje even doorzetten, het word vanzelf beter! snel een keertje skypen! ik wil een rondleiding door je villa!
lekker toch linda dat je toch vrij bent! is het leuk werk wat je daar doet?
Ik heb brownies in de oven zitten, had ik echt zin in al de hele week hihi!
@Britt: ja ik heb er nu 2x gewerkt maar ik vind het wel leuk! Het is lekker druk dus je bent echt constant bezig! Gasten uitleggen hoe het werkt, constant naar de keuken heen en weer omdat er bijna constant wel weer nieuwe tapas klaar staat, drinken brengen, gezellig doen met de gasten.