Pff wat ben ik jaloers! 't is inderdaad wel rotweer zeg! Maar dat zou geloof ik volgene week veranderen. Hoop het maar voor de JT'ers die overmorgen gaan!
Jatoby
Geplaatst: 28-06-13 14:17
Over negen dagen wordt het heerlijk weer las ik ergens . De nieuwe zomer paardjes staan op de site zag ik op facebook!
Ze zien er echt leuk uit!! Nu wil ik weten hoe ze lopen!!
EN OMG ik heb ee 9,4 voor mijn scheikunde PTA, is bijna dezelfde als die ik vorig jaar moest maken, want ga nu naar havo. Had toen een 8,7... Had eerst een heel slecht voorgevoel erover, nadat ik hem had gemaakt vond ik het wel een eitje, maar had niet zo'n hoog cijfer verwacht...
Waarom kan onze week nog niet bekeken worden Ik hoop dat het geen prutweer word en ook niet dat het weer zo heet is als wij vorig jaar hadden!
Toen lagen we zonder bagage of eten bij de huttert In 33 graden met onze rijbroek aan Toen zijn we onder de tuinslang gaan staan waarmee we bakken water vulde voor de paarden.
Lynnepinny
Geplaatst: 28-06-13 16:52
xSannee schreef:
De weersvoorspelling voor week 28 is nu ong. 23/24 graden
Dit staat op de site over de ijsco's en anderen die komen: Gregorius, Urbanus, Adrianus, Felix, Leo, Pius Calibri. Maar niet iedereen staat op de foto geloof ik
Lynnepinny
Geplaatst: 28-06-13 17:17
Iejoorr schreef:
Lynnepinny, ga jij op JT? Dat mag toch pas vanaf je 14e?
Ik word volgende maand 16 Oh wacht, ik zie nu pas dat ik m'n profiel nooit heb veranderd