Helleuu, Heb vandaag een kei leuk aanbod gektegen ik mag een paardje zadelmak maken en beleren en we starten deze herfst met hem ik heb er echt heel veel zin in
Queelens
Geplaatst: 25-04-11 12:47
lovestimba schreef:
Helleuu, Heb vandaag een kei leuk aanbod gektegen ik mag een paardje zadelmak maken en beleren en we starten deze herfst met hem ik heb er echt heel veel zin in
Leuk zeg wat voor een?
Faya__
Geplaatst: 25-04-11 12:47
lovestimba schreef:
Een kwpnr afstamming weet ik niet dat zal ik moeten na vragen;) maar ik ga ook een keertje kijken hij staat nu nog in srenthe dus ik moet eerst even afwachten wanneer zij tijd heeft om te gaan
Queelens
Geplaatst: 25-04-11 12:53
lovestimba schreef:
Een kwpnr afstamming weet ik niet dat zal ik moeten na vragen;) maar ik ga ook een keertje kijken hij staat nu nog in srenthe dus ik moet eerst even afwachten wanneer zij tijd heeft om te gaan
Ik niks zit nog in mijn pyama (doe ik goed) Zit er aan te denken Peer zijn sportnaam te veranderen ik wou het al toen ik met hem begon maar dat had de PC niet of verkeerd gedaan nouja ze zeiden dat het 'niet kon' Toen zei ik van als ik L2 ga verander ik zijn sportnaam. Kost wel 33 euro
Almars' Peri H Maar als je sportnaam wijzigd zijn je coupons en startkaart ook niet meer geldig -zucht- En ik heb nog heel erg veel coupons hier liggen
Wat leuk laura! Het maakt toch niet zo heel veel uit wat voor naam hij heeft? Annie's wedstrijdnaam is Anytime, maar dat is vooral omdat annie niet echt een leuke naam zou zijn voor op wedstrijd
Haha mijn paard hert gewoon timba op wedstrijd en mijn pony heete jordy maar op wedstrijd beertens jacco lekker voorschut als dat om geroepen werd
Queelens
Geplaatst: 25-04-11 15:00
DewiRox schreef:
Wat leuk laura! Het maakt toch niet zo heel veel uit wat voor naam hij heeft? Annie's wedstrijdnaam is Anytime, maar dat is vooral omdat annie niet echt een leuke naam zou zijn voor op wedstrijd
Ik bedoel eigenlijk dat ze allebij best op elkaar lijken, want hij heet nu Peri H.h. op wedstrijd toch? En dan zou er alleen Almars' voorkomen toch? Waar komt dat Almars eigenlijk vandaan?