haha, ik heb mn rapport gekregen, ik krijg nooit wat voor mn rapport ofzo. dus liet m aan mn ouder zien, en ik zo voor de grap, ja ik wil vangen en mn moeder zo ja daag! en mn vader liep langs, ohh ze krijgt wel een cadeautje toch? dus nu krijg ik een cadeautje xD
Oh nou als ik ergens om ga vragen ookal is het voor de lol krijg ik dus echt niks hoor
Is hij nog steeds hengst dan of zou ze hem laten castreren? Wel gaaf ik zou ook wel een paardje van hun willen staan nu hele leuke op die verkoop site!
hij was la gecastreerd dacht ik, Jose N vertelde dat hij languit in de wei lag en dat andere Jose haast niet durfde te kijken of hij nog leefde want ze vond het zo zielig voor hem of zo maar alles was goedgekomen dacht ik xd
Ik krijg meestal wat van me opa en oma
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-03-11 19:13
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo halootjes. Vndaag relax dagje gehad op stage. Heb weer Zelana, Zodiac en Anne gereden....in die wind pfffff.....ik was even bang dat ze de hele tijd ervan door zouden gaan enzo door die wind, zeker bij Anne had ik dat verwacht, maar ze waren gelukkig braaf Nu nog 1 dagje en dan alweer weekend....
Tsja sommige hengsten vinden zichzelf altijd ontzettend zielig als ze gecastreert zijn Die wind is idd lekker hard af en toe, dr stonden 5 paarden buiten vanmiddag op stal die gingne de heletijd kei hard crossen enzo Gally botste elke keer tegen iedereen aan omdat hij nog niet een noodstop heeft
ja dat denk ik ook, of die kay hadden zo ook ooit? Dat was een cremello dus daarzou je dan sowieso een valk palomino of smokey black uit een vos moeten krijgen... maar weet niet wat je uit een bonte krijgt. Want voor een cremello, perlino moet je sowieso een crmee gen hebben ( ook ergens gelezen hoor xd )
bij kirian staat dat zijn vaak veulentjes perlino zijn. zijn vader was daar ook dek hengst volgens mij (oke, logies ) volgens mij was dat ook een perlino ijslander..
dus kan wel kloppen
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-03-11 20:18
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
oh het was dus van t jeugdjournaal, dat ze bij ons gingen filmen, omdat een jongen bij ons op school, op twitter had gezet dat hij de school op ging blazen...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-03-11 20:28
x