Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:51

Echt super hoor die 16km. En dat ook nog na een nachtdienst!

Klus ze vandaag Antoinette!

We hebben glowgolf gedaan gisteren, is wel hilarisch.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:02

16 km, wow Milou, dat is ver!
Lekker als het op begint te schieten, Antoinette. Hopelijk kunnen jullie snel in je paleisje.

Alweer 2 weken niet gemend, wel erg jammer. Gisteren was het van dat rotweer, dan is het niet meer leuk. Vanochtend wel gegokt om even te gaan rijden. 1 flinke bui regen gehad op het strand, kon ik op de terugweg weer opdrogen. Mazzel was af en toe weer lekker bezig, schrikken van vogeltje wat opvliegt, bit pakken en andere kant opgaan en op de terugweg enorm aan het struikelen. Struikelen was over toen ik mijn teugels oppakte en hem beetje aan het werk gezet heb. Verder wel lekker gereden, strand was op de regen na, heerlijk!
Ik ben Aad nog tegen gekomen, hij had wel leuk paardje onder zijn kont een appaloosa achtig kleurtje. Dit keer elkaar in galop gepasseerd, strand was breed zat.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:07

Je moet nu inderdaad een beetje geluk hebben met het weer. Maar wel een lekker ritje dus...

Kom net uit de sportschool gerold. Buikspierkwartier gedaan en nog wat cardio. Ben bang dat ik de buikspieroefeningen wel ga voelen morgen :=

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:59

Wat is het hier stil! :wave:

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:49

Jeetje Wen! Mazzel was weer lekker bezig dus, haha! Jammer van de bui!
Dat is Ziggy die jij beschrijft, bruin hoofd, witte kont! Lekker dat jullie elkaar in galop konden passeren!

Sas nog last van je buikspieren? Ik heb de bootcamp van gister nog wel zitten! En tijdens bootcamp had ik nog wel wat naweeën van de 16km van zaterdag!

Wat een weer zeg, vandaag! Eerste les is oo maar binnen gebleven, groot gelijk. Hield wel in dat onze les eerder ging starten en mensen dat eigenlijk niet wisten. Heb 3 paarden gepoetst, zaron half gezadeld, Anouk hoofdstel ingedaan, toen kwam haar ruiter. Toen ik Bob ging poetsen kwam die betreffende ruiter en idem dito met gerco, dus toen eigen paard maar gaan zadelen. Ook alle spullen dus van zadelkamer naar zijkant gesleept.
Les begon ietwat onstuimig en de eerste tien minuten zijn we met z'n allen op de volte voor gebleven en toen was er rust in de bak! Mocht op trendy *\o/* ! Zag alleen niet aankomen dat ze nu ineens flink voorwaarts was in galop.....moest echt een keer flink in de ankers en we gingen een keer plat door de bocht.....maar verder heerlijk gereden!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 21:13

Trendy was dus niet echt onder de indruk van de wind? Wel een nieuw paardje in je rijtje geloof ik. Komt de laatste tijd steeds vaker langs :)

Gisteren vielen de buikspieren nog mee, vandaag daarentegen... :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 23:56

Trendy was eerst onder de indruk van de anderen. Gerco (geloof ik) kwam nogal onstuimig binnen en ik was rustig een beugel aan het stellen. Trendy wilde er van door, de onrust kwam voor haar van achter. Had haar eigenlijk gelijk terug, maar toen stonden we plots een halve slag gedraaid.....ff gevraagd of iemand haar vast kon houden voor het stellen, want het was gewoon onrustig. Daarna de volte op voorin. Mocht ik aan het hoofd iets voorbij e gaan afwenden en oversteken en toen kreeg ze het ook iets op de heupen. Volgende rondje werd het geprobeerd met ushi, ging wel goed. Daarna met Arie voorop van hand veranderen en ruiter pakte meteen het achterstuk van de bak mee en toen was het eigenlijk rustig en kon iedereen echt voor zichzelf gaan rijden! Wel wennen ineens weer met 12 in de bak!
Trendy wil ik wel vaker op! Leuk, lief en fijn paardje. Nog niet afgestompt en zit heerlijk! Wil er ook wel eens op naar buiten! En ja, zeker een paardje voor in mijn rijtje, haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 14:56

Leuk dat je er weer een vriendinnetje bij hebt om op te rijden. Gelukkig zijn ze rustig geworden, met 12 op de volte is wel erg gezellig.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:01

Haha, inderdaad Wen! Wanneer ging jij nou op vakantie?

Tja Milou, het rijden moet ook niet te saai worden hè :+.
Klinkt alsof Arie wel braaf is geworden.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:36

Ik ga zaterdagochtend weg.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:49

Waar gaat de reis dit keer heen?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:03

Of de ruiter op Arie had er gewoon sch**t aan, haha! Is ook wel een ruiter die altijd wel relax is hoor! Maar ja, het was gezellig op de volte, vooral omdat ik Bob in de billen van Trendy had en de ruiter hem er ook niet echt uit kon houden (tja, de rem bij Bob is altijd een beetje kwijt hè?).
Veel plezier Wendy!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:14

Dit keer naar Zakynthos. En plezier zou wel moeten lukken. Morgen de laatste dingen nog opzoeken, nog rijles en werken en laatste dingen kopen. En dan moet het goed komen, moet om 3.15u op Schiphol zijn, vliegen 5.15u als goed is. Lekker weg uit dat Hollandse weer :D

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:16

Veel plezier Wen!
Leuk Milou Trendy
Ik zou vandaag op Zizo gereden had ware het niet dat ik strontverkouden ben en last van mijn astma heb dus Gijs is in mijn plaats gegaan.
Sas, glowgolven.... Wat is dat??

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:43

Veel ple zier alvast wen! En begonnen met rijlessen zo te horen?

Jammer Antoinette. Voel je je al wat beter?

Glowgolfen is midgetgolf maar dan met glow in de dark banen en balletjes.

O jongens, mijn eerste boete is binnen.... En de tweede ook gelijk in dezelfde week :')
Twee keer 4km/u te hard gereden, sneu! Hoop dat het hierbij blijft! Was op vakantie, dus flitspalen en snelheden waren wat onduidelijk...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:59

Balen, Antoinette, dat je je zo slecht voelde. Hoe gaat het er inmiddels mee? Heeft Gijs lekker gereden op Zizo?

Oeioei Sas, boete, al is het soms lastig ja. Ik heb het nu ook al dat ik denk: hoe hard mag ik nou? En al die fietsers in Amsterdam en snor/bromfietsen, blegh. Op de A4 ging het een keer goed, het was rustig dus ik kon een keer 130.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:50

Haha, ja te hard rijden is niet moeilijk :=. 50 is echt een enorme slakkengang op sommige wegen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:52

Maximum snelheden zijn helemaal niet allemaal duidelijk, daarom ben ik wel blij dat we nog in een Engelse auto rijden want de rekening kunnen ze toch niet opsturen :+ . maarja voor jou is het wel balen Sas, zonde van je geld..
Ik voel me al een stuk beter, minder benauwd en de verkoudheid is ook aardig weggetrokken. Straks ben ik nog echt klaar voor ons ritje 8-)

Wendy, fijne vakantie alvast, geniet ervan!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:53

O, dat is relaxt Antoinette. Ga ook een andere nummerplaat op mijn auto doen :')
En geen excuses meer voor zondag dus. }>

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:56

Jammer Antoinette, want zizo is leuk!
Gelukkig maar dat je je weer wat beter voelt! Zondag moet je wel op en top fit op het paard zitten hoor!

Balen van je boetes Sas! Af en toe is het ook flink onduidelijk, of het is gewoon raar. Van de week ook, rij je op de A4 richting den haag en eerst mag je max 80, dan krijg je een opheffingsverbod. In theorie mag je dan volgens mij tegenwoordig 130 en dan 300m verder krijg je een bord max 100. Verander dat opheffingsbord dan in max 100 ofzo....lijkt me veel logischer!

Wendy, fijne vakantie!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 16:02

Jullie hele fijne rit zondag! Ik ben benieuwd naar alle foto's en filmpjes, ik ga wat missen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:10

Volgende keer ga je gewoon weer mee!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:57

O, goed dat je het benoemt! Zal ik mijn camera nog maar even opladen? Mensen behoefte aan beelden van de capcam?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:03

Altijd leuk! Ik probeer ook nog wel even mijn camera mee te nemen. We kunnen nu toch rustig stil gaan staan voor een groepsfoto? :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:19

Als er geen paraplus langskomen!