Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik mocht vandaag met Norbert rijden, een zwarte Noriker: super leuk paard
!!!! Hij is alleen wat hufterig voor vrachtwagens, bussen en trams die van achter langs komen, van voren vindt hij het geen probleem. Maar wat een leuk beest!!!!
Eigenlijk zou ik met de grote clown Eddy rijden (Rheinlander/Thüringer), maar die is kreupel. Heel sneu voor het beestje, maar voor mij wel lekker: het was namelijk een super stille dag vandaag (maar 2 ritjes over de hele dag
!!!!) en Eddy kan heel slecht stilstaan
. Nu had Norbert er ook op een gegeven moment genoeg van: hij wilde dolgraag aan het werk, maar ja, dan moeten er wel gegadigden zijn! Wel weer een hoop mensen gezien en een flink aantal mensen gesproken (want dat vind ik wel erg leuk hoor, al die verhalen die mensen komen vertellen
!).
Shenavallie schreef:Klinkt heerlijk...wat een wereld baan heb je tochHoi!
Kom net terug uit Amsterdam: ik had eigenlijk vroege dienst, maar er was iemand ziek en of er iemand was die een late dienst erbij wilde pakken....Ik mocht vandaag met Norbert rijden, een zwarte Noriker: super leuk paard
!!!! Hij is alleen wat hufterig voor vrachtwagens, bussen en trams die van achter langs komen, van voren vindt hij het geen probleem. Maar wat een leuk beest!!!!
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik met de grote clown Eddy rijden (Rheinlander/Thüringer), maar die is kreupel. Heel sneu voor het beestje, maar voor mij wel lekker: het was namelijk een super stille dag vandaag (maar 2 ritjes over de hele dag
. Nu had Norbert er ook op een gegeven moment genoeg van: hij wilde dolgraag aan het werk, maar ja, dan moeten er wel gegadigden zijn! Wel weer een hoop mensen gezien en een flink aantal mensen gesproken (want dat vind ik wel erg leuk hoor, al die verhalen die mensen komen vertellen
!).
!!! LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Klinkt heerlijk...wat een wereld baan heb je tochHoi!
Kom net terug uit Amsterdam: ik had eigenlijk vroege dienst, maar er was iemand ziek en of er iemand was die een late dienst erbij wilde pakken....Ik mocht vandaag met Norbert rijden, een zwarte Noriker: super leuk paard
![]()
![]()
![]()
!).
!!!
Citaat:ja lekker de heledag stilzitten in de regen........ Met hoeveel staan jullie daar van Karos of ben je dan de enige die staat te wachten?
Zo zit aan iedere leuke baan een keerzijde. Maar met mooi weer en leuke toeristen.....
Als de een een ritje verkoopt, maar nog niet aan de beurt is, dan breng je de mensen naar de betreffende collega. Het komt een enkele keer voor dat iemand heel graag met een bepaalde koets/koetsier/paard wil meerijden en dan gaat het - in overleg - op die manier. Maar meestal gaat het dus op volgorde!
Shenavallie schreef:Citaat:ja lekker de heledag stilzitten in de regen........ Met hoeveel staan jullie daar van Karos of ben je dan de enige die staat te wachten?
Zo zit aan iedere leuke baan een keerzijde. Maar met mooi weer en leuke toeristen.....
Hoi!
Nee hoor, iedereen moest wachten. Het was gewoon een minder goede dag en die zitten er - helaas - ook wel eens tussen. We werken om de beurt, da's wel zo eerlijk!Als de een een ritje verkoopt, maar nog niet aan de beurt is, dan breng je de mensen naar de betreffende collega. Het komt een enkele keer voor dat iemand heel graag met een bepaalde koets/koetsier/paard wil meerijden en dan gaat het - in overleg - op die manier. Maar meestal gaat het dus op volgorde!