Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga vanavond gezellig met paps en mams eten bij de chinees voor haar verjaardag.. iemand hier weleens gegeten bij de chinese muur bij drievliet? is het een aanrader?
aatjuh12 schreef:ga je mrogen ook rijden?
sambagirl schreef:aatjuh12 schreef:haha dat zijn leuke dingen :p eerst de buurman met de donner, nu een klant met chocola
wij hadden hier weer eens gebak, gelukkig zat er niets bij wat ik lust! Scheelt weer een hoop kcal!
lovis schreef:meestal ben ik pas tussen 8 en half negen. hoe laat ga jij rijden dan of rij je in de les mee?
moet nog even kijken of ik het allemaal redt om Ietsen voor de les te rijden (moet weer de hele week van half 7 tot 4 werken) en anders rijdt ik lekker in de les met hem mee
hoor alleen maar positieve reacties
dus moet helemaal goed komen
heb ook al met mien geregeld dat ze iets langer blijft
dus we hoeven niet te haasten! Monica24 schreef:sambagirl schreef:
wij hadden hier weer eens gebak, gelukkig zat er niets bij wat ik lust! Scheelt weer een hoop kcal!
Ben je nog aan de lijn? En hoe werkt dat dan met die koolhydraten? Mag je dan dus ook geen brood meer?
Die man zei dat ik hem vanmiddag weer op kon halen.. Ga ik hem halen wordt er gezegd dat het morgen pas kan
Uiteindelijk kreeg ik hem gelukkig alsnog mee!
Was wel een mooie afsluiting gister! Heb niet superveel gezien
Heb een uurtje zitten kijken