gewoon paar keer tekenen en dan lukt het wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gewoon paar keer tekenen en dan lukt het wel
Broccoli schreef:Gaat lekker bij mij, NOT.
Gisteren tot het besef gekomen dat ik de ORUN waarschijnlijk niet ga halen. Ben veel te onzeker. Over een maand ben ik nog niet klaar voor de examens...
En net een telefoontje gehad dat mijn vader (weer) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft hartptoblemen en het is nu weer niet in orde. Hopelijk mag hij morgen weer naar huis als de medicijnen zijn werk hebben gedaan. En anders wordt hij opnieuw gedotterd.

claudiaaB schreef:Alss Sabine die dan aan mij wilt sture??
Ik heb nl niets
Maar graag als iedereen ff wat stuurdAls je nieuwe foto's hebt enzo
is inderdaad wel leuker dan
. Jane_ schreef:Broccoli schreef:Gaat lekker bij mij, NOT.
Gisteren tot het besef gekomen dat ik de ORUN waarschijnlijk niet ga halen. Ben veel te onzeker. Over een maand ben ik nog niet klaar voor de examens...
En net een telefoontje gehad dat mijn vader (weer) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft hartptoblemen en het is nu weer niet in orde. Hopelijk mag hij morgen weer naar huis als de medicijnen zijn werk hebben gedaan. En anders wordt hij opnieuw gedotterd.
Meid, je haalt het vast wel, waarom opeens zo onzeker weer?
Tja je papa, dat is k*t..
. Je mag altijd oefenen op mij hoor
! Broccoli schreef:Gaat lekker bij mij, NOT.

Pebbs schreef:Oh dat is wel spannend Samantha !
Maar dat is toch pas je overlijd ?
@ Nadine, meisje ik heb het je al zo vaak gezegd, je kan hartstikke goed les geven, je weet veel, je weet waar je het over hebt, je moet er ff doorheen, je kan het echt wel ! Ga lekker veel oefenen bij mensen dan moet het goed komen !
) en het incompleet je kist in gaan. Als je er over na gaat denken dat ze in je gaan snijden en je uit elkaar gaan halen is het best een eng idee, dus dat probeer ik maar niet te doen. Kon alleen bij die andere weefsels dat idee nog niet van me af zetten. Misschien dat ik dat over een tijdje nog wijzig....

DenK4ever schreef:Donor worden is ook een gevoels kwestie
Maar ik denk altijd zo.. als ik een donor orgaan nodig zou hebben zou ik ook graag willen dat er donoren zijn... dus daarom stel ik de mijne ook beschikbaar...
Heb er toch niet zo veel meer aan als ik dood ben