Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Ham, kaas, frikandel wat gaan die RSVABokkers snel![DEEL 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:41

Ja dat doe ik ook altijd :P gewoon paar keer tekenen en dan lukt het wel :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:09

Jaa ik hoop het wel! Want rijd die figuren namelijk nooit dus vond het best lastig haha.

Claudia, leuk dat jij de opening gaat doen! Zal zo snel mogelijk mijn stukje inleveren!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:09

Jeee weer een pagina erbij :D

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:20

Noortje, Melissa Thanks :D lijkt me ook wel leuk om een beetje mee te klojen haha ben er niet zo goed in maar komt vast goed :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:03

Gaat lekker bij mij, NOT.
Gisteren tot het besef gekomen dat ik de ORUN waarschijnlijk niet ga halen. Ben veel te onzeker. Over een maand ben ik nog niet klaar voor de examens...
En net een telefoontje gehad dat mijn vader (weer) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft hartptoblemen en het is nu weer niet in orde. Hopelijk mag hij morgen weer naar huis als de medicijnen zijn werk hebben gedaan. En anders wordt hij opnieuw gedotterd.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:12

Broccoli schreef:
Gisteren tot het besef gekomen dat ik de ORUN waarschijnlijk niet ga halen. Ben veel te onzeker. Over een maand ben ik nog niet klaar voor de examens...
En net een telefoontje gehad dat mijn vader (weer) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft hartptoblemen en het is nu weer niet in orde. Hopelijk mag hij morgen weer naar huis als de medicijnen zijn werk hebben gedaan. En anders wordt hij opnieuw gedotterd.

:(:)
Meid, je haalt het vast wel, waarom opeens zo onzeker weer?
Tja je papa, dat is k*t.. :(:)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:28

claudiaaB schreef:
Alss Sabine die dan aan mij wilt sture??
Ik heb nl niets :o
Maar graag als iedereen ff wat stuurd :D Als je nieuwe foto's hebt enzo :P is inderdaad wel leuker dan

Doe idd maar even opnieuw.. Heb heel veel PB contact de laatste tijd, dus die berichten zijn een beetje ondergesneeuwd..
En ik vroeg om rare foto's :D .

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:28

Jane_ schreef:
Broccoli schreef:

:(:)
Meid, je haalt het vast wel, waarom opeens zo onzeker weer?
Tja je papa, dat is k*t.. :(:)

Mee eens :D . Je mag altijd oefenen op mij hoor :oo !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:46

Aah nadien, je bent veel te goed om onzeker te zijn!
Heel veel sterkte met je vader, maar hoe moeilijk het ook is, laat het niet je orun beïnvloeden.. Je kan het , ik weet het!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:41

Sabinee__ schreef:
PLUISJE FOTO'S

Owww wat een heerlijkheid.
Ben stiekem best trots op dit nest. Zijn geen van alle lelijk!

Ze ziet er goed uit Sabine *pinkt een traantje weg*

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:37

Broccoli schreef:

Oefening baart kunst nadine! Niemand kan na 2 keer perfect zonder zenuwen les geven.
Geef het nog een kans, dan komt het vast goed! :(:)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:37

Waarom lopen planningen altijd anders dan je wilt?! :P

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:40

Omdat het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt :)*

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:55

Acda en de Munnik.. :)

Ik zie sanquin bij jou staan. Ging van de week met een vriendin mee, ben ook gestrikt, dus ben binnenkort ook aan de beurt voor bloed geven.. O:)

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:59

Heul goed van jouw +:)+ +:)+ :D :D

Heb mijn vent inmiddels ook gestrikt en die gaat volgende week voor de keuring :))

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:07

DenK4ever schreef:
Heul goed van jouw +:)+ +:)+ :D :D

Heb mijn vent inmiddels ook gestrikt en die gaat volgende week voor de keuring :))

die van wilde ook wel, moet hem even opgeven.. :)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:44

Dames, ik heb net het donorformulier online ingevuld... heb besloten alles af te staan behalve huid, hoornvliezen, bloedvaten en pezen. Daarbij kreeg ik nog steeds te veel kriebels in mijn buik. Vindt het ook een heel idee dat ze in me gaan snijden straks. Moest het ff kwijt hoor, ik raak vast vanzelf aan het idee gewend.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:46

@ Nadine, wat vervelend van je vader. Ik duim even met je mee dat het wat beter gaat! En je ORUN, meer dan je best kan je niet doen. Als je het nu niet haalt kun je het toch altijd nog een keer overdoen. Je komt er vast wel!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:48

Wel heel goed van je Samantha!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:50

Oh dat is wel spannend Samantha !
Maar dat is toch pas je overlijd ? :o

@ Nadine, meisje ik heb het je al zo vaak gezegd, je kan hartstikke goed les geven, je weet veel, je weet waar je het over hebt, je moet er ff doorheen, je kan het echt wel ! Ga lekker veel oefenen bij mensen dan moet het goed komen ! :)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:56

Pebbs schreef:
Oh dat is wel spannend Samantha !
Maar dat is toch pas je overlijd ? :o

@ Nadine, meisje ik heb het je al zo vaak gezegd, je kan hartstikke goed les geven, je weet veel, je weet waar je het over hebt, je moet er ff doorheen, je kan het echt wel ! Ga lekker veel oefenen bij mensen dan moet het goed komen ! :)

Natuurlijk pas als je overlijd.... maar de reden waarom veel mensen het niet doen is het snijden in je lichaam (wat ook gebeurd als ze de doodsoorzaak willen achterhalen :P) en het incompleet je kist in gaan. Als je er over na gaat denken dat ze in je gaan snijden en je uit elkaar gaan halen is het best een eng idee, dus dat probeer ik maar niet te doen. Kon alleen bij die andere weefsels dat idee nog niet van me af zetten. Misschien dat ik dat over een tijdje nog wijzig....

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:00

Oh haha, ik word ook steeds gebombardeerd met donor worden enzo, maar reageer er nooit op.. Ik weet het niet zo goed. Ene kant zie ik veel programma's op tv met kinderen die zo lang moeten wachten weet je op zo'n donor.. En dan wil ik ze wel helpen, Maar aan de andere kant wil ik niet dat er in me gesneden wordt als ik dood ga :+

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:01

Donor worden is ook een gevoels kwestie :j

Maar ik denk altijd zo.. als ik een donor orgaan nodig zou hebben zou ik ook graag willen dat er donoren zijn... dus daarom stel ik de mijne ook beschikbaar...
Heb er toch niet zo veel meer aan als ik dood ben ;)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:03

Ja daar heb je wel een punt :)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:15

DenK4ever schreef:
Donor worden is ook een gevoels kwestie :j

Maar ik denk altijd zo.. als ik een donor orgaan nodig zou hebben zou ik ook graag willen dat er donoren zijn... dus daarom stel ik de mijne ook beschikbaar...
Heb er toch niet zo veel meer aan als ik dood ben ;)

Ik speel er echt al jaren mee om me te laten registreren, maar durfde het denk ik gewoon niet. Afgelopen weken speelde het wat meer (weet niet waarom eigenlijk), ik weet ook dat als mijn ouders (=moeder) die keuze zou moeten maken dat het antwoord dan nee is. Toen kreeg ik bericht dat mijn digid afliep, dus dacht ik nou dan moet ik me toch maar eens laten registreren. Ik was net een dag te laat, heb nieuwe code aangevraagd, die is vandaag binnen gekomen dus heb ik me ook direct geregistreerd.

Eigenlijk moet je eens goed nadenken wat er met je lichaam gebeurd als je wordt begraven. Ik zag vorige week ook een stukje van een documentaire over de body farm. Je zou hier eens wat over moeten zoeken. Zo vertelde die man ook dat (waarschuwing; klinkt erg ranzig), na een paar dagen de opperhuid van je handen loslaat, dit ligt dan naast je lichaam als een soort handschoen. Hij vertelde dat je ter identificatie van een lichaam dit vel een nachtje in warm water kan leggen, daarna doe je rubberen handschoenen aan en kan je het vel aantrekken als een soort handschoenen en hiermee vingerafdrukken maken.

Ik werd er een beetje misselijk van toen ik het zag, maar het zet je wel aan het denken. Je lichaam begint zo snel met rotten, het is toch zonde dat je organen die wellicht iemands leven hadden kunnen redden ook liggen weg te rotten!