Ja hoor, op de fiets wil ik ook wel door het bos! Net zo lekker !
Thanks Angie, lief van je.
Es, bos?
Heb alleen geen trailer èn geen auto dus mits er achter jouw Smart een 2-paardstrailer gehangen kan worden vrees ik toch dat we op de fiets moeten gaan .
Oh nee, dat gaat ook niet want een zeker persoon heeft haar auto verkeerd geparkeerd waardoor hij is weggesleept. Weet je trouwens zeker dat ze niet een geintje met je hebben uitgehaald en de auto hebben opgetilt en ergens anders neergezet? )
nee hij is echt weg gesleept, heb vanmorgen contact gehad met het bergingsbedrijf. oerdom maargoed.. godsamme..
Ik heb ook geen trailer en auto, en ik wil niet meer te ver met morris.. gezien het feit dat alles heel moet blijven... Misschien toch maar niet doen dus...
Stormchaser
Geplaatst: 10-09-10 10:04
Echt balen voor je hoor, en wat een geld om je auto terug te "kopen" zeg!
Toch maar op de fiets dus .
Had je verder nog serieuze reacties op je advertentie of alleen mensen die € 1000 bieden ?
Ik ben net terug van een ontzettend inspirerend en ongelofelijke vierdaagse cursus, en ik denk zomaar idd dat deze cursus mijn leven gaat veranderen. Kennen jullie de film "The Secret"? De cursus gaat over een vergelijkbare methode, en ik kan iedereen aanraden om iig Master 1 te gaan volgen. Broerlief heeft me iig een fantastisch verjaardagscadeau gegeven....
Wat een mooi verjaardagscadeau Trudy, jouw broer heeft duidelijk het beste met je voor! Hij heeft er volgens mij ook mee bereikt wat hij wilde: inspiratie! Fijn hoor! Heb je deze cursus in Duitsland gedaan of hier in Nederland?
Even heel wat anders: mijn pony had zaterdag geen zin in cirkeltjes, schoot er vandoor en ging aan de andere kant van de drafbaan staan grazen. Daar sta je dan met je grondwerkstokje.... Henk fietste 1 min. daarvoor nog langs en vroeg of het goed ging haha. Gelukkig zag 'ie het gebeuren en heeft hij Storm daarna even voorgedaan hoe het wel moest. Je zag Storm exht zo kijken van: getver, dit was nou ook niet de bedoeling haha. Maarja, wel weer een leermomentje voor mij in elk geval .
Ik zit hier bij mijn ouders thuis te wachten tot de dauw een beetje wegtrekt en ik het gras kan gaan maaien, en daarna als een speer naar stal toe. Heb de paardjes gemist de afgelopen twee weken.
chexy
Geplaatst: 14-09-10 07:17
nog 3 uur tot de vet check op Schiphol - ben misselijk van de zenuwen! vanmiddag dus weer met een eigen pown op starnmeer