Splinter schreef:veel succes vandaag wedstrijdmensen! tot dinsdag
thx!!! Tot dinsdag?? we dachten allemaal dat je woensdag thuis zou komen en donderdag weer eens op stal zou verschijnen.
Klein verslagje. Venga en met name ik waren nog al een bal met stress, maar goed.. het losrijden ging heel aardig, dus op naar proef één. Ik vond hem eigenlijk daarin niet lekker rijden. Net iets tegen de hand en tot overmate van ramp viel hij in de verkeerde galop. Weer de bak uit en weer losrijden. Toen heeft surani me even geholpen om te zorgen dat ik de spanning toch van me af zou laten vallen, wat lukte. De tweede proef ging gevoelsmatig een stuk beterder. Maar goed.. de uitslag was verrassend, want ik mijn tweede proef had ik maar één punt meer in de eerste. De uitslag was 176 en 177, had Venga dus in de eerste proef in de goede galop gezeten, dan hadden we winst (aangezien ik nu op twee onderdelen een drie had en anders minimaal een 6). Maar goed.. ik ga me gewoon weer inschrijven, we komen er wel, het is gewoon spanning en die spanning raak ik alleen maar kwijt als het een gewoonte wordt, dus dan gaan we er maar een gewoonte van maken.

Owja... Imber ging ook heel lekker, maar dat heb ik uiteraard niet kunnen zien.

En we kwamen Isaura met Oberon nog tegen. Wat ziet die oberon er goed uit. Ik weet niet haar uitslag.