.Trouwens Debby komt vandaag alweer terug hé uit
IJsland, had je dat gehoord?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

Maaikeee schreef:Ooe vet waterskiën!![]()
Wij gaan volgend jaar ook fitnissen en squashen met school onder andere, lijkt me ook leukk!
Had trouwens een 9 voor me nederlands examen betoog!![]()
Ghehe hoogste van de hele jaarlaag tot nu toe..dus ben best wel heel erg blij!
Ik hoop ook straks goede reacties van lisette, melissa en yara te horen over hun examenn!

Emmaa_ schreef:Ménnn, vandaag ben ik er weer eens aangeherinnerd wat een kútleven ik af en toe ook kan hebben
Gisteren al problemen met mijn ouders, vandaag wéér en ook nog eens met school ...
Mijn ouders willen dus niet meer dat ik zo vaak naar de paarden ga MAAR DAT IS GVD DE ENIGE PLEK WAAR MENSEN ME WEL ACCEPTEREN ZOALS IK BEN!
Emmaa_ schreef:PM
Emmaa_ schreef:PM
Yaraa schreef:nou, vertel?.
Trouwens Debby komt vandaag alweer terug hé uit
IJsland, had je dat gehoord?
ow!?!? 

Emmaa_ schreef:Meer komt later, moet ze eerst nog even uploaden. Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe copyright?, vond het kader bij mij een beetje "standaard" worden
!
. Echt niet te geloven zeg. Hoe zij Up aan het lopen heeft, dat is gewoon echt ongelofelijk. Ze heeft "even snel" schouderbinnenwaarts gedaan, en HOE DAT ERUIT ZAG!. Echt, ongelofelijk
Emmaa_ schreef:Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Emmaa_, fallenangel3, Juul, koosie, Ladylada, mileentjuh, Nienke89, Pebbs, Soeskia en 0 bezoekers
Samantha & Noortje attentie attentie, jullie moeten jullie wél even melden
ik moest toch ff bijlezen
fallenangel3 schreef:Emmaa_ schreef:Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Emmaa_, fallenangel3, Juul, koosie, Ladylada, mileentjuh, Nienke89, Pebbs, Soeskia en 0 bezoekers
Samantha & Noortje attentie attentie, jullie moeten jullie wél even melden
Haha jij bent lekkerik moest toch ff bijlezen
![]()
[naam] je foto's zijn leuk! (ook die van zondag, had ik volgens mij nogn iks over gezegd?), jammer dat je bijv. bij die van Nicole neit de zon in je rug had, dan hadden ze waarschijnlijk echt mooi geweest! Balen dat je niet vaak naar de manege mag, ookal weet ik niet waarom. Maar eh... wordt je op school gepest of zo? Omdatj e zegt dat de manege de enige plek is waar je geaccepteerd wordt zoals je bent?
Emmaa_ schreef:Nou ja, het is niet echt pesten, maar ik ben gewoon nogal het pispaaltje van de klas, en dat ben ik gewoon helemaal spuugzat. Op een manege doet het er tenminste niet toe hoe je eruit ziet, ook al heb je haren die alle kanten op staat, je trekt er een oude pet overheen en je ziet er al weer vatbaar uit. Het maakt niet uit of je dure broeken aan hebt, en het maakt niet uit of je een laag make-up op hebt, en dat vind ik zo veel beter...
(ik weet dat dat moeilijk is hoor
)