ja zoeiets, nou ja, we reden toch maar 1x in de week en de rest zaten we hier ook te kletsen. Ik had gisteren lange dag op school 8.30 - 17.30.
Wie is Jordy? Ik zag inderdaad ook dat Jan Smit in het glazen huis was. Moet je een koptelefoon kopen om hem te horen, wie doet dat nou?
Hahahahahaha kan je net zo goed op je CD speler een paar nummers zetten van hem en als ie inzet het nummer opzetten. Precies hetzelfde .
Hahahaha dan houden we het wel bij de CD, en ach zo knap issie niet... Dus hem 'live' zien is ook geen toevoeging .
Ik moet de ratten schoonmaken, maar ik heb geen zin En ik ben al zo lang wakker Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik was moe vanochtend (nouja begin van de middag )
Hahahahahaha succes met de ratten schoonmaken, ik moet nog naar de sportschool en mn vissenkom schoonmaken .
Iedereen is weer tot leve gekomen. Gaan we nog wat doen in de vakantie of niet? Ik heb nu ook vakantie Suc6 met het schoonmaken van de dierenverblijven
Mijn ratjes zijn weer schoon Wat had je in gedachten Wen (om te gaan doen )Straks nog even werken en dan als het goed is de rest van de vakantie niet meer...
Ik morgen nog.... Tot half 8 waarschijnlijk . Oei nog steeds niet naar de sportschool geweest maar heb echt geeeeen zin .