Nicole1995 schreef:jeetje wat een slechte serviceIk had me zadel terug gekregen met een schroef erin dat skoeg nergens op,werkelijk wara ze hadden er een schroef in gedraaid die ze nog ergens hadden liggen ofzo.Hij was 2 keer zo dik,scherp en niet gewoon zwart als mijn orginele schroef.Ik hem toch op Nicole gelegd toch ff kijken,nou bij elke stap die ze deed voelde je d`r schouder er tegen aan.Dus zadel eraf en oude zadel erop.Heb boos gebeld dat ze waardeloos werk hebben geleverd,Tom en Erna hadden allebei ook zoiets van welke Jan ... heeft dat gedaan,en konden het niet geloven dat Divoza dat gerepareerd had.Bert(mijn Husby) heeft er een schroef in gedraaid en daar kan ik goed mee rijden maar ik wil natuurlijk nog steeds een orignele schroef.Gister er over gebeld en zou terug gebeld worden,niet dus.Die schroef moet besteld worden ,lijkt me toch dat dat op voorraad is als je een zadelmakerij hebt.Ga vandaag maar weer bellen.Nooit meer een zadel bij Divoza vandaan,moest ook nog 13 euro rembours kosten betalen,maar als ze die schroef hadden hoefde ik dat niet meer zei hij.Ze moieten hem er zelf indraaien anders vervalt de garantie ,dus weer een keer me zadel kwijt vrees ik.Wat een verhaal.
.Hij was 2 keer zo dik,scherp en niet gewoon zwart als mijn orginele schroef.Ik hem toch op Nicole gelegd toch ff kijken,nou bij elke stap die ze deed voelde je d`r schouder er tegen aan.Dus zadel eraf en oude zadel erop.Heb boos gebeld dat ze waardeloos werk hebben geleverd,Tom en Erna hadden allebei ook zoiets van welke Jan ... heeft dat gedaan,en konden het niet geloven dat Divoza dat gerepareerd had.Bert(mijn Husby) heeft er een schroef in gedraaid en daar kan ik goed mee rijden maar ik wil natuurlijk nog steeds een orignele schroef.Gister er over gebeld en zou terug gebeld worden,niet dus.Die schroef moet besteld worden ,lijkt me toch dat dat op voorraad is als je een zadelmakerij hebt.Ga vandaag maar weer bellen.Nooit meer een zadel bij Divoza vandaan,moest ook nog 13 euro rembours kosten betalen,maar als ze die schroef hadden hoefde ik dat niet meer zei hij.Ze moieten hem er zelf indraaien anders vervalt de garantie ,dus weer een keer me zadel kwijt vrees ik.Wat een verhaal.
.Had juist zo lekker er weer mee gereden gister.