Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 18:51

balen is dat he maartje als je net lekker ligt te slapen...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 06:09

Aahh da's echt jammer Maartje.. daarna wel weer goed kunnen slapen?

Mja ik had dus zaterdag wel volgepland maar zondag echt helemaal leeg gehouden, dat was wel chill. Het wordt uiteindelijk toch altijd wel een drukke dag.
Gister was ik echt moe haha, had er bijna 6 uur over gedaan om van Alkmaar thuis hier te komen en toen nog een halve dag werken. Gaaaaaap. Nu kan ik er wel weer tegenaan. :D

Haha op Poelenburgh dachten sommige mensen dat ik een nieuw jong paard had, denk Rens dat dat over ging, maar dies niet van mij hoor. :+

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:59

Pff lekker irritant maartje. Ik kon vannacht niet slapen, ben uiteindelijk maar dvd gaan kijken en om half 5 ging het licht uit, gelukkig heb ik vakantie dus kon wel uitslapen, maar ben alsnog best gaar nu. Vnaaf lekker lessen misschien dat ik daar btje wakker van word haha.

Maaike, ik vroeg me af he, dat als je in alkmaar bent geweest je weleens zoiets heb van 'ik wil blijven' of is belgie voor jou nu echt 100% thuis? Ik zou denk ik best wel eens tussen 2 vuren zitten namelijk

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 17:21

Belgie voelt voor mij wel als 100% thuis nu ja, al blijf je wel altijd in je achterhoofd houden dat mocht ik ooit stoppen met hier werken of het gaat zodanig mis tussen Brecht en mij dat ik hier dan niet kan blijven.
Ik mis Alkmaar en Schoorl ook niet, hoogstens m'n familie soms. En natuurlijk verwatert het contact met de meeste mensen en merk je heel goed wie je echte vrienden waren en wie niet.
Normaal heb ik nooit een "ik wil blijven" gevoel in Alkmaar, heb het ontzettend naar m'n zin in Belgie en zou dit leven voor geen goud meer willen missen. Alleen dit weekend had ik dat wel maar dat was meer omdat ik zo vreselijk moe was.

Net weer op paardje gezeten die 2 maanden boxrust heeft gehad, ging nog aardig! Mocht gelukkig eerst even aan de longe en dat was wel nodig. :+

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:29

nou ik ben iig wel blij voor je dat je zo je plek gevonden heb daar!

Haha ik ben nu al op poel, dacht ik ga gewoon bij de 7 en 8 uurs les kijken, is er geen 7 uurs les :+

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:31

Gister is Paoline geweest.. Ze heeft van brenda der paarden (stro en Yo) en Mel foto's gemaakt.
Kreeg gister een PB met alvast 2 foto's van Mel..

Meer heb ik er nog niet ;)

Afbeelding

Afbeelding

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:58

Gaaf Aniek! mooi hoor!
Das lekker op tijd Fab, alleen jammer dat 7 uur niet door ging ;) Zit je er voor niks! Op wie had ik je ook alweer gezet vanavond?
Fijn is dat Maaike dat het echt je 'thuis' is nu.. dat begint bij mij ook wel steeds meer te komen. Ook omdat ik niet vaak meer terug ga en ik steeds meer dingetjes hier krijg.. Maar ik heb het soms nog wel moeilijk hoor als ik een weekend thuis ben geweest.
Nou ik ga ff taart bakken.. want morgen ben ik jarig! Alweer 21 jaartjes jong.. Pfff zo oud voel ik me nog helemaal niet!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:56

mooi dat je het zo naar je zin heb maaik... Als je nou weer keer in alkmaar ben en tijd heb moeten wij ook nodig weer eens een keer afspreken..

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:35

Ik zat op shamira, ging wel lekker, alleen was de gasknop zoek.zat echt geen gang in haha. Wel leuk dat ze op een gegeven moment begon te snappen wat het wijken inhield :)

ik kan de fotos niet zien dus die ga ik later becommentariseren haha

wat voor taart ga je bakken maart!?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:44

Appeltaart en aardbeien-kwarktaart :D Jummie heb nu al zin om t op te eten :P Nu ruikt heel m'n huisje naar appeltaart!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 05:50

Gefeliciteerd Maartje!! En eet smakelijk! :D

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:53

Gefeliciteerd Maartje!!! En 21 is helemaal niet oud! Ik word over drie weekjes alweer 25
Mooie foto's Aniek!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:54

gefeliciteerd maartje.. 21 is idd helemaal niet oud hoor.. Ik ben al weer 23 pfffff haha

wat heb je allemaal gehad?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:22

Gefeliciteerd Maartje!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:45

Gefeliciteerd maartje ! :)

Leuke foto's Aniek!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 20:03

Maartje gefeliciteerd :D ! Fijne dag gehad?

Toch lekker dat je het zo naar je zin hebt, Maaik!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:50

Haha nou ik heb lekker de hele dag gewerkt :D Dus vanmorgen lekker taart gegeten en had Pim (Maarten z'n broertje) een cadeautje bij van z'n moeder :) Een grote pot met overheerlijke bodycrème.. toen Simone met handcrème, nagellak en een nagelvijlsetje (Ben gestopt met nagelsbijten ;) ) en toen om 2 uur les gaan geven en via hyves wisten heel veel kindjes dat ik jarig was schijnbaar dus kreeg een grote doos celebrations en een zak met van die mars-bolletjes zeg maar :P en toen de les daarna 3 tekeningen en 2 grote chocolade repen met op 1tje: Hoera en op de andere: Ik vind je lief! En toen had ik nog een privéles en die kwam met tommy hilfiger douchegel en bodylotion! Dus al met al ben ik lekker verwend! En al de lessen natuurlijk getrakteerd op cake :)
Was dus erg gezellig. Zaterdagavond komen de jongens uit Zeeland en nog wat mensen van hier en gaan we op stap en zondagmiddag/avond komen m'n ouders en collega's enzo dus wordt erg gezellig!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:59

gezellig maartje !
hyves toch nog weer ergens goed voor ;)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:26

Wordt vast een leuk weekend :D !

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 05:51

Klinkt als een leuke dag! Veel plezier van het weekend alvast dan maar!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 11:11

gezellig maarjte.. leuk dat ze allemaal aan je hebben gedacht.. Veel plezier dit weekend :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:24

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 06:16

Mooie foto's Aniek!

My god.. er circuleert een trainingsfilmpje van Patrick Kittel en Scandic op Bokt, ergens bij RT-DIS, heel bokt over de zeik omdat dat beest z'n tong tussen de bitten steekt en daardoor blauw kleurt. Die man herstelt dat even en daarna ziet het er gewoon vriendelijk uit.
Hele verhalen over een paard dat in de krul getrokken is en blabla. Paard loopt met een onwijs losse hals op het filmpje.. echt ziek is Bokt af en toe hoor... kan daar echt om janken.
Wilde niet reageren maar kon het niet laten, ben benieuwd.. krijg volgens mij heel bokt over me heen. :P

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:44

Dom is dat hea?! Echt Bokt!
niemand gunt elkaar wat, en moment opnames zijn dodelijk!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 19:40

Ja echt haha, ik verwachtte een heeeeeeleboel commentaar maar ineens zijn er meer mensen die durven zeggen dat ze het ook niet zo slecht vinden. En twee die echt zo'n halleluja smiley bij mijn post quotte.. echt grappig.

Het is weekend! Echt super drukke en af en toe lange dagen gehad deze week. Ben er niet eens moe van, de adrenaline giert nog volgens mij. Vanmiddag was ik echt boos he.. ik wou hooi voeren maar was eerst nog een uur bezig met alle troep van iedereen op te ruimen die overal lag. Zweetdekens in voerbakken, zweetdekens op de grond, halsters op de grond, paarden zonder dekens op stal, beschermers overal.. ik werd gek! Ik weet dat het druk is momenteel maar is het nou zo moeilijk om dingen meteen op te ruimen.. scheelt een hoop werk.

Zo, moest ik even kwijt. :D
Oja mijn paarden gaan echt fijn op het moment. Arencio gaat elke keer lekker en rijd er ook eentje die eigenlijk alles tot en met Z2 kan, wissels zijn er beetje aan het pielen, en die gaat ook zo fijn! Rijd die nog niet zolang dus moest hem even leren kennen maar nu echt fijn los en al.

Morgenochtend uitslapen, dan eentje rijden die ik weer aan het opbouwen ben na blessure. Dan met Arencio mee met Brecht en Sital buitenritje maken. En dan naar IKEA. :D :D :D