Sterkte Kel, met Eebje... wel fijn dat ie weer mee naar huis mag...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

loveseben schreef:Ik heb vanmorgen de arts nog aan de telefoon gehad
Hij zei dat het heel goed mogelijk was dat het door onze val in 2003 gekomen is
Verder had ik gevraagd of hij op een klein stukje land mocht, samen met een ander paard dat aan het revalideren is
Als hij niet gaat rennen mag dat, gelukkig
Dan heeft hij toch een beetje het idee dat hij buiten is geweest (hij gaat namelijk dan 1 a 2 uur vanwege zijn dieet) en is hij waarschijnlijk net even zijn spanning van het niet met de kudde meegaan kwijt
Eben komt alleen maar op het land om te eten, dus echt bang dat hij gaat rennen ben ik niet
Voor de zekerheid krijg ik wel muisjes mee, om het scherpe randje eraf te halen
Vanavond gaan we hem om 6 uur ophalen
Wederom krijg ik dan weer een brief met wat er allemaal is gebeurt met hem en wat ik met hem mag gaan doen
Zowiezo 3 maanden stappen en daarna terug komen voor controle

loveseben schreef:loveseben schreef:Ik heb vanmorgen de arts nog aan de telefoon gehad
Hij zei dat het heel goed mogelijk was dat het door onze val in 2003 gekomen is
Verder had ik gevraagd of hij op een klein stukje land mocht, samen met een ander paard dat aan het revalideren is
Als hij niet gaat rennen mag dat, gelukkig
Dan heeft hij toch een beetje het idee dat hij buiten is geweest (hij gaat namelijk dan 1 a 2 uur vanwege zijn dieet) en is hij waarschijnlijk net even zijn spanning van het niet met de kudde meegaan kwijt
Eben komt alleen maar op het land om te eten, dus echt bang dat hij gaat rennen ben ik niet
Voor de zekerheid krijg ik wel muisjes mee, om het scherpe randje eraf te halen
Vanavond gaan we hem om 6 uur ophalen
Wederom krijg ik dan weer een brief met wat er allemaal is gebeurt met hem en wat ik met hem mag gaan doen
Zowiezo 3 maanden stappen en daarna terug komen voor controle
Kom er net achter dat ik het jaartal van die val verkeerd heb opgeschreven
Dat is in 2006 geweest, dus 3 jaar geleden
Wat een gekkenhuis was dat toen bij vd Vlugt.