Nu de zomer er aan komt kan gusta de wei weer lekker in! . Dat beestje zal wel stikken met haar 350 gram denken op.. Maarja met minder heeft ze het in de avond koud...
haha nu niet want ik heb haar verplicht om bio te leren.. nouja soort van ze zei t zelf maar ik heb haar verplicht om goed te leren deze periode want anders is t dagdag maelyn voor mij
ik moet een werkstuk maken voor engels, en t moet woensdag al ingeleverd wordt maar ik loop soort van vast
Oeh ik heb het bewijs dat de paardjes bij ons wel eens buiten staan foto's zijn van gistermiddag
Let me introduce to you... Malaika! en daar stond ze gezellig met die Oh zo schattige Grumpy en buiten is Malaika heel lief maar in stal niet In dit rijtje mag Lexington natuurlijk niet ontbreken dus even de Lexingtonlook: Ja hij gaat graag op de foto met een strootje in zijn mond ofmet zijn tong naar buiten
Lexington was gisteren verkouden en Malaika kreupel dus toen reed ik op Iemus
Hahah ja in principe wel vinden ze denk ik handig met indelen, hoeven ze er niet zo lang over na te denken maar nu heb ik voorlopig even mijn laatste lesje gehad
Nou, ik ben de komende weken al volgepland in de weekenden Ik mocht nog wel bellen als ik een keer in het weekend wil rijden omdat ik nog 3 lessen op mijn kaart heb staan.