kris wil weer shows mt ant gaan doen , ant sta nog @ paardnhoeve, dus kris had gevraagt of dat eventueel kon enz, maar mark had laten weten dat kris dn weer op paardenhoeve moest komen staan ,maar dat wou hij weer niet en gaat nu wel belle wnt kris zei dat dr zoveel show teams zijn die niet opzelfde stal staan.. dusjj , ben benieuwt..
jwel , alleen de manege paarden/pony's zijn heel veel criollo's. Hun wouden graag ook groot als westernmanege uitbreide dat is hun dro0m , maar weet niet of dit nog zo is. Weet ook niet hoe de lesse er nu zijn enz0 ,, als Mienke les geeft is het niet veel soeps, als ze les vn Mark krijgen is wel bttr vn hem leer je heel veel , maarj dat kan ej ook kiezen vn mark is in de ochtend of prive, en mienke is gwn pony lessen overdag.. maarjj mark is nooit zo moeilijk, denk dat het vivian is die beetj moeilijk doet over kris & ant , maarjj komt wel goed.. Ant traint nog steds 1 x in de maand bij kristiaan ,, wnt ant heb grote criollo bij gekocht nu , omdat pathon te vaak kreupel is en te klein word, en daar rijd ze moeder nu af en toe op.. Ze wille dat ik ook kom stunten , pff fhahaha .. hun zegge vn ja kim dn heb je geluk want jij hoef alleen hang stunts te doen.. haha .. zie mezelf al gaan
v0ndt het vroeger wel veel gezellig daar,, de sfeer.. Nu is het best kak enzo , en veel vn vroeger zijn er weg.. maar g0ed.. hmm advertentie nog niet binne ?
Nja je heb dn un trickzadel , ofzo.. Maar kris heb niet zoveel shows meer, want er zit nog een pin in kris zn been , die er nog uit moet.. maar over tijd ga ik wel weer x mee op show groomé enz.. weer lkkr stresse enz0 mt ant .. maar wel bttr als ant er bij is wnt die weet precies hoe alles moet staan, hoop voor hun dat ze weer samen shows kunne geven want hun voelen elkaar hel goed aan enzo..
t0gh wel zondé ,, ik wil binnek0rt is x buitenrit maken samen mt ant ofs0 , vraag ik gwn of ik op path0n mag.. als ik m heel lief aankijk mag ik dt wel vn uuum haha..