stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:18

AnneOmie schreef:
Hoe is het nu met Bella Ellen? Echt balen dat ze niet goed liep.
Ik ga vanmiddag pas weer heen, dan gan ik met haar op het harde stappen. Even afwachten maar. Zoals door een aantal mensen gezegd zou ze verkeerd gelegen kunnen hebben, waardoor ze er last van heeft. Misschien zelfs wel klem tegen de boxwand. (kan gebeuren..) Dus ik wacht even rustig af hoor, ben niet zo'n paniekzaaier. Als het maandag nog nit beter is, bel ik wel een DA! (tenzij ze natuurlijk veel erger geworden is he, dan bel ik hem wel eerder)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:20

Het kan idd dat ze heeft vastgelegen! Het is niet nodig om meteen al een veearts erbij te halen, kijk het even aan en als ze binnen een week na stappen nog niet beter loopt dan kun je altijd bellen. Veearts gaat ongetwijfeld toch ook zeggen.. stappen... Hoop dat ze snel weer beter loopt!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:26

hahaha ik den kook niet dat ik hem weg kan doen hoor, ben nu al weg van hem, maar moet wel mijn tijd en natuurlijk de financien in de gaten houden.
want 2 paarden is leuk zo omdat amigo nog niet veel tijd vergt maar 2 paarden rijden en verzorgen..hmmm ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat zou redden Lachen

hoop dat het in ieder geval niet erger is geworden ellen !

165 km Bloos jeetje
hoe lang doen ze daarover dan gemiddeld ??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:32

Ik zit natuurlijk wel met de wedstrijd volgende week... Moet ik die al afzeggen of niet. Ik doe nog maar even niet. In het ergste geval ben ik mijn startgeld kwijt... Ik wil wel graag starten, en als Bella over een paar dagen weer goed loopt, kan dat ook gewoon. Haha!

Jaja karin, 2 paarden rijden en verzorgen.... daar zeg je wat! Kost een hoop tijd Haha! (en geld, en .. en...) maar is WEL leuk! Haha! Haha!

165km... daar ben je wel een dagje mee onderweg denk ik...??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:33

Je kunt met Sinton ook makkelijk endurance gaan rijden denk ik hoor Haha! Daar zijn dravers ook erg geschikt voor!

Ik zou ook geen afstand kunnen doen en daarom zou ik er ook nooit 1 voor 'even' bij kunnen nemen Haha! Bij mij blijft alles tot ze dood zijn.. bah klopt het af... ik ga me veel te snel hechten! Mijn katten zijn nu ook al 16 jaar en ik zou ze echt nog niet kunnen missen! Ik weet zelfs ook niet of ik snel een ander zou kunnen nemen als 1 van mijn dieren doodgaan... kan de plek niet zomaar opvullen zeg maar denk ik Scheve mond

2 paarden verzorgen en rijden is best pittig en je hebt ook nog kids natuurlijk. Goede bijrijder zoeken die eventueel meedeeld in de kosten??

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:41

dat is een hele goede optie inderdaad, ik ga, als het morgen goed gaat Haha!, ook nog werken dus financieel moet het in principe wel te doen zijn.
met een bijrijder moet het wat tijd betreft dan ook lukken.
kindjes worden alleen maar groter, gaan over 3 jaar allemaal naar school Haha! (*joepie* doet vast vreugdedansje Tong uitsteken )

ik wil er nog niet echt over nadenken hahaha hoewel...kevin is gek op paarden en is al bijna 5 dus hij zou best een beetje kunnen beginnen met rijden Haha! is ook een oplossing.

*krijg net bericht van brenda dat ze nog niet veel wijzer zijn, pascha gaat achteruit....Boos!
vind het zo erg voor ze, dr pa zit er ook helemaal doorheen inmiddels....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:29

Jah, dat smsje heb ik net ook gehad... zo klote voor ze! Verdrietig
We blijven maar duimen voor ze he? duim duim duim duim!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:54

ja ik zei ook al, ik kan weinig anders zeggen dan sterkte en ik duim echt voor ze !
2 paarden hebben is echt een luxe ! en zoals nu wil ik ze gewoon allebei niet kwijt hoor!

ik bedoel kijk en maak een keuze:

Afbeelding

Afbeelding

daar kun je toch gewoon niet tussen kiezen....
nou ja we zien wel, misschien komt de oplossing vanzelf Knipoog (hoe naief kun je zijn hè Tong uitsteken )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:00

Ze zijn allebei leuk ja! Hoewel ik niets heb met Haflingers, is Amigo toch ook wel een schatje hoor hahaha
Het gaat goed met hem in de opfok he? Hij ziet er goed uit!
En dat koppie van Sinton... weet je wat? hou ze gewoon allebei! Knipoog Haha!

Ik ga me nu omkleden, en naar stal! Doei!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:10

hahaha dat is ook de enige conclusie die bij mij naar boven komt Haha!

succes met bella !! hopen dat het beter is geworden dan gister in ieder geval! (ik kom duimen en kaarsjes te kort sinds ik in de paarden zit Knipoog )

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:06

Dabo schreef:
Jah, dat smsje heb ik net ook gehad... zo stinkmodder voor ze! Verdrietig
We blijven maar duimen voor ze he? duim duim duim duim!

Ik heb het ook gekregen.. wat vreselijk poedersuiker zeg.. om gek van te worden Verdrietig Sterkte Bren en Ger!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:07

Hahaha ik zou ook zeggen, hou ze allebei Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:24

ik heb hem ook gekregen smsje van bren! echt klote zeg! Bren hou je taai als er wat is bellen he! Maar dat weet je!

Sinton ziet er super uit Karin en lekker dat je kevin ook goed gaat! Bluuhh zo naar school maja moet wel is even belangrijk!

Tot vanavond op stal!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:09

Volg het topic ook fanatieker om op de hoogte te blijven van Pascha.
Wat vervelend dat ze nog niet weten wat er aan de hand is. Ik hoop straks beter nieuws te lezen. Brenda & Ger sterkte!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:01

ik hoop ook steeds dat ze in ieder geval maar weten wat het is, dan kunnen er medicijnen komen of weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
die onzekerheid lijkt me ook slopend hoor !
ik hoop op beter nieuws, net als de rest hier Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:59

Brenda ik heb je al vandaag aan de telefoon gehad heel veel sterkte Jij natuurlijk ook Ger.Mocht het even niet lukken om naar Bo te gaan dan wil ik wel voor jullie gaan hoor.
Shirley was helemaal vergeten te zeggen dat ik Il van de week gedaan had en dat ging goed.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 19:36

gvd het zit echt niet mee, bo is kreupel. hij is over het lint heen gegaan en er achter blijven hangen nu heb hij wonden op zijn benen en loopt beroerd Huilen

en over pascha is er geen nieuw ja dat ze weer achteruit gegaan is en de temperatuur n 40,4 is en
dus nu pijnstiller krijg met koorts remmers want het mag niet hoger worden
ze staat aan infus

ga even kijken of ik de foto's erop krijg (eerst maar kijken of ik ze op me pc krijg Tong uitsteken )

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 19:41

pascha7 schreef:
gvd het zit echt niet mee, bo is kreupel. hij is over het lint heen gegaan en er achter blijven hangen nu heb hij wonden op zijn benen en loopt beroerd Huilen

en over pascha is er geen nieuw ja dat ze weer achteruit gegaan is en de temperatuur n 40,4 is en
dus nu pijnstiller krijg met koorts remmers want het mag niet hoger worden
ze staat aan infus

ga even kijken of ik de foto's erop krijg (eerst maar kijken of ik ze op me pc krijg Tong uitsteken )

krijg de foto's niet op pc dus ellen hoelaat ben jij morgen opstal?
kunnen we even bleutooth Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:04

Sodemieters Bren.. denk je dat je alles gehad hebt! Boos! Arme Bo.. Verdrietig

Ik ben morgenmiddag op stal.. uur of half2, 2uur. jij?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:07

gvd nou bo ook nog kreupel en pas nog steeds hartstikke beroerd....Boos!

hoe was het met bella ?? of lees ik daar nou overheen..

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 20:11

kekaro schreef:

pascha is weer iets verslechterd Huilen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:28

nog slechter....hè jeetje...hoe kàn dat nou, ze moeten toch kunnen vinden wat het is ?! vreselijk zeg!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:46

kekaro schreef:

Oh, door al die toestand met Pascha en Bo lijkt Bella's kreupelheid 'nietig' .... Het valt best mee met Bell denk ik. Ik heb vandaag aan de hand gestapt met haar, en ze liep prima, voorzover ik kon zien. Toevallig was de man van de paardenverzekering erook, en die wou haar zien lopen, en hij zei nog wat een mooie harde kogels ze heeft Haha! Aan haar benen zie je ook eigenlijk niets. Linksachter voelt het nog iets voller dan rechts. Ook niet zo gevoelig als gister.
Morgen zou Marjan even naar haar kijken, misschien komt het toch wel uit haar rug ofzo...
Ik maak me er niet al te druk over, Bella is een taaie, en die komt er wel weer bovenop! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 20:55

Dabo schreef:
kekaro schreef:

Oh, door al die toestand met Pascha en Bo lijkt Bella's kreupelheid 'nietig' .... Het valt best mee met Bell denk ik. Ik heb vandaag aan de hand gestapt met haar, en ze liep prima, voorzover ik kon zien. Toevallig was de man van de paardenverzekering erook, en die wou haar zien lopen, en hij zei nog wat een mooie harde kogels ze heeft Haha! Aan haar benen zie je ook eigenlijk niets. Linksachter voelt het nog iets voller dan rechts. Ook niet zo gevoelig als gister.
Morgen zou Marjan even naar haar kijken, misschien komt het toch wel uit haar rug ofzo...
Ik maak me er niet al te druk over, Bella is een taaie, en die komt er wel weer bovenop! Haha!

tuurlijk komt bella erboven op Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 21:32

Hee Brenda zie ik je morgen ook weer eens.Knudde van Pascha en met Bo hoe krijgen ze het toch voor elkaar.