Over 10 jaar vind ik het natuurlijk niet raar meer als iemand van mijn eigen leeftijd gaat trouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over 10 jaar vind ik het natuurlijk niet raar meer als iemand van mijn eigen leeftijd gaat trouwen
Echt super mooie foto's!
Ik vind de 2e heel t mooist denk ik
), en vind t echt goeie foto's

Als je er voor je gevoel goed bij staat ziet het er niet uit, en als je dr echt op zn belachelijkst bij staat, ziet het er op de foto heel leuk uit 
De medicijnen sloege te weinig aan, en zonder medicijnen is hij nu al weer terug bij af... Maar nou moet ik dinsdag werken, en ik mag geen vrij
Ik wou zo graag mee naar de dierenarts, om er voor whiskas te zijn tot het laatste moment.. Dat heeft hij misschien niet door dan, maar ik wel.. Dus ik hoop dat ik nog wat kan regelen op t werk

Ze kunnen wel gaan opereren, maar kost honderden euro's, en whiskas is al oud dus voor zelfde geld ligt ie volgende week dood in debergin door een hartaanval ofzo.. Maar het idee dat ik wéét dat het gaat komen, dat maakt het naar.... 

. Jullie hebben er een soort Project Managen van gemaakt. Dus nou moeten wij het weet ik niet hoe veel moeilijker en uitgebreider en blabla en beter en blabla doen. En het assesment wordt keizwaar en weet ik wat en het moet allemaal kloppen en ALLES moet uitgebreid zijn bladiebla ... Zwaar poedersuiker. Waarom altijd onze klas
...
Echt niemand ziet het optimalisatieplan nog zitten, het is nog 10x erger dan het ondernemingsplan van afgelopen jaar.