Ja.. ik bedoelde ook van mijn leeftijd.. en ik ben nu 19 Over 10 jaar vind ik het natuurlijk niet raar meer als iemand van mijn eigen leeftijd gaat trouwen
Miss_Blimm
Geplaatst: 24-12-09 07:39
Amethyst_ schreef:
ze is 19
Uhm ja das best wel vroeg maar ja als het 'de liefde van haar leven is...' ofzo iets dan........
Lin4Life
Geplaatst: 26-12-09 01:22
Kheb een paar weken terug een foto shoot gehad.. En nu zijn de foto's binnen! heb een A4 vol met foto's en nu nog 4 mooiste uitkiezen en die kan k laten vergroten. Hier een klein voorproefje: Vind ze echt super leuk geworden
Ik vind trouwens echt dat het mooie foto's zijn, maar ook goeie! Ik heb er mijn kritisch oog op laten vallen(jajaaaa ), en vind t echt goeie foto's
Lin4Life
Geplaatst: 27-12-09 18:54
Was bij een professionele fotograaf waar k dan zo'n fotoshoot heb gedaan Kmoest ook in allemaal zeer lastige posities staan Terwijl het er op de foto niet zo spastisch uit ziet als het op dat moment voelde Was wel leuk om te doen hoor, maar niet mijn ding
Ik vind die laatste foto heel mooi, En de eerste en 3e ook
Maar k heb een a4 vol met foto's iets van 12 ofzo in totaal. en daar mag ik er 4 van uitkiezen die ik laat vergroten
Dat merk ik op school ook vaak Als je er voor je gevoel goed bij staat ziet het er niet uit, en als je dr echt op zn belachelijkst bij staat, ziet het er op de foto heel leuk uit
Nou, dinsdag word whiskas ingeslapen De medicijnen sloege te weinig aan, en zonder medicijnen is hij nu al weer terug bij af... Maar nou moet ik dinsdag werken, en ik mag geen vrij Ik wou zo graag mee naar de dierenarts, om er voor whiskas te zijn tot het laatste moment.. Dat heeft hij misschien niet door dan, maar ik wel.. Dus ik hoop dat ik nog wat kan regelen op t werk
Nja niemand hier werkt mee dus dat word m niet....
Maar zo denk ik ook hoor Ze kunnen wel gaan opereren, maar kost honderden euro's, en whiskas is al oud dus voor zelfde geld ligt ie volgende week dood in debergin door een hartaanval ofzo.. Maar het idee dat ik wéét dat het gaat komen, dat maakt het naar....
Oh da's echt poedersuiker zeg, daar kan ik echt boos om worden Lotje, dat niemand meewerkt:( Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar graag bij wil zijn, arme Whis, arme jij:(
Wat een mooie foto's Lin! Ik vind ze allemaal mooi, maar met name de 4e. Waar had je die shoot aan te danken?:P
Ja, die van jullie van vorig jaar klopt volgens Gonneke voor geen meter . Jullie hebben er een soort Project Managen van gemaakt. Dus nou moeten wij het weet ik niet hoe veel moeilijker en uitgebreider en blabla en beter en blabla doen. En het assesment wordt keizwaar en weet ik wat en het moet allemaal kloppen en ALLES moet uitgebreid zijn bladiebla ... Zwaar poedersuiker. Waarom altijd onze klas ... Echt niemand ziet het optimalisatieplan nog zitten, het is nog 10x erger dan het ondernemingsplan van afgelopen jaar.
Haha, wij mochten een paar van jullie optimalisatieplannen bekijken en toen dachten we nog: aaaah makkieee!!!!!!!! Maar toen kregen we dus te horen dat dat juist níet de bedoeling was