Dat zweepje is volgens mij alleen voor het galopperen, zodat ze niet gaat harddraven (en je moet hem niet gebruiken bij haar
)
Djolly loopt trouwens wel weer 
Ik zat gisteren op Lando en Kanjer. Mijn les op Lando gereden (wat 28 Oktober 2005 voor het laatst was) en ik moet zeggen dat hij wel lekker rijdt. Hij luistert erg goed
Verder vind ik hem niet echt bijzonder ofzo, maar het was wel leuk een keertje tussendoor.
Daarna nog even op Kanjer gereden, want die had de hele dag niet gelopen (gisteren ook al niet) dus hij moest even wat beweging hebben. Yvonne vroeg of Esther en ik dat even wilden doen. Naja tuurlijk wel
Esther er eerst op, die heeft bijna alleen maar gestapt en twee rondjes gedraafd
En daarna mocht ik lekker met hem gaan draven en galopperen. Dat ging nog best wel moeizaam moet ik zeggen, want meneer vond de buitenbak zeer interessant en wilde steeds heel hard de hoeken in walsen. Uiteindelijk heb ik hem met moeite en veel stelling (zodat hij niet de hoeken in kon) op een volte in galop gekregen. Dus ik vond hem weer een Kanjer 
Zijn tempo was i.i.g wel dik in orde!