Sasje_ schreef:Zo praat je niet over mijn familie
Ahaha
Ach ja, ik vond er ook niet veel van, maar ze deden het teminste wel!
???????
De pinda's waren wel lekker!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sasje_ schreef:Zo praat je niet over mijn familie
Ahaha
Ach ja, ik vond er ook niet veel van, maar ze deden het teminste wel!
LIQUITA schreef:Heb je dan geen enquêteformulier ingevuld?
. Shenavallie schreef:Daarnaast was ik nogal verbaasd over een enqueteformulier, in die zin dat die er was. Fantastisch natuurlijk, maar voor mensen die alleen in de kantine komen om hun stalling te betalen en geen kantinegangers zijn, was het niet duidelijk. Ik weet dat ik niet de enige ben, maar praat nu voor mijzelf: ik hoorde pas tijdens de introductie dat er een enqueteformulier was... Deze heb ik uiteraard ingevuld, maar ik vind het allemaal zo op het laatste moment.
. Toevallig heb ik het daar ook afgelopen zondag met Diana over gehad. In mijn geval ging het over de website, dat ik nooit krijg te horen wanneer er bijv. een wedstrijd is of dat er bijv. een nieuwe pony is gekomen. Hier zou verandering in gaan komen. Jeroen wil ook iets van een nieuwsbrief gaan maken, die bijv. 1 X per maand of wanneer het nodig is uit komt. Mensen kunnen die dan per E-mail ontvangen. 

Hackie schreef:Leuk idee een nieuwsbrief
Maar zou hem ook op papier laten drukken voor de mensen die geen pc/internet/e-mail hebben
? Ik kan me er niks bij voorstellen
. 

LIQUITA schreef:Hackie schreef:Leuk idee een nieuwsbrief
Maar zou hem ook op papier laten drukken voor de mensen die geen pc/internet/e-mail hebben
Dat lijkt me wel zo handig.....
Bestaan er nog mensen zonder pc? Ik kan me er niks bij voorstellen
.
)
??
! 
ik wilde graag soraya op de stalmuur zetten maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen!
want mijn email doet raar. en straks gaat er iets mis ofzo
sorayaaaaa schreef:nee helaas niet
gewoon het 2de uur!
maar woensdag ben ik de eerste 4 uur vrij![]()
![]()
![]()
Hackie schreef:sorayaaaaa schreef:nee helaas niet
gewoon het 2de uur!
maar woensdag ben ik de eerste 4 uur vrij![]()
![]()
![]()
Ah, ik hoef maar 5 uur op woensdag, das wel balen want anders was ik vrij geweest

? Ik kan me er niks bij voorstellen
.[/quote]

) 
sorayaaaaa schreef:hahaha! die paarden van ons zijn zo gek.
als wij er niet bij zijn. staan ze met elkaar te kroelen, maar als ik er bij ben dan, doen ze gemeen

sorayaaaaa schreef:@ Liquita ik had een vraagjeik wilde graag soraya op de stalmuur zetten maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen!
want mijn email doet raar. en straks gaat er iets mis ofzo
De kosten voor de VA zijn inmiddels in een jaar tijd ver boven de aanschafprijs van Maisie uitgestegen....