manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 12:05

Gave foto's Thirz!
Die foto's van Nous gaan niet lukken dnek ik. Bijna alle sneeuw is al weer weg! (tenminste, hier dan. alles is aan het smelten door t zonnetje).

@ Anne: ik heb morgen ook die bus. Ik word fijn door Nick naar het station gebracht Knipoog Je mag van mij wel meerijden, maar dan kom je niet meer thuis haha! Wij hebben namelijk nooit dezelfde trein terug. Waar vandaan vertrekken de bussen in souburg eigenlijk? Het lijkt me toch dat ze dan voor een giga opstopping zorgen als ze voor het station staan?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 16:14

geen idee Clown
Ik denk toch dat ze daar ergens staan hoor. Gewoon langs het spoor ergens. Ik vertrek morgen op tijd vanaf hier. Omfietsen en ik moet mn fiets natuurlijk nog ff in mn kluis zetten en dan opzoek naar de bussen Tong uitsteken Komt vast goed.
Maar das gezellie! Gaan we samen bussen Haha!
*gister opweg terug naar huis reed er ook al een NS bug op de snelweg. Enorm druk daar! Denk dat er hooguit 4 man in zat Tong uitsteken

Ik heb vanmiddag ook nog even met Tink in de sneeuw gespeelt Clown Gekke hond. Zal vanaaf ook wat foto's uploaden Ja
Ondanks dat er al een hoop weg ws, nog leuk in de sneeuw kunnen spelen met de kids Thirz?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:07

Haha Vlinder en Bloem zijn echt geweldig in de sneeuw; net zo ondernemend als Gijs! Wel errug koud aan je pootjes hihi! Had ook wat foto's gemaakt, maar wel met mams dr fototoestel en natuurlijk kaartje vergeten Knipoog Was iig erg leuk om te zien! Laat de foto's van Tink ook maar komen Anne!
Daniël z'n foto's zijn echt hilarisch; hoezo je gezicht ondersmeren en een paasei helemaal in je mond stoppen? Hij had het duidelijk naar zijn zin!
Blij dat het feestje leuk was Bar; jammer dat ik het gemist heb! Was je blij met je cadeau?
Marieke lekker gelongeerd vanmiddag? Las je sms net pas, had vanmiddag familiebezoek Knipoog
Thirz, waren de kids nog te houden met die laag sneeuw vanmorgen? Het schijnt vannacht en morgen weer verder te gaan, dus misschien kun je morgen zelf nog leuke foto's van Nous in de sneeuw maken? Als je dat doet, wil je dan ook nog een leuke van Janis proberen te maken in de sneeuw Lachen
Dancing queen was goed uitslag idd, ik heb ook trouw gekeken en uitslag opgenomen! Benieuwd wie er gaat winnen!
Vanavond lekker op de bank voor Grey's en ANTM; nog ff uitvechten wat ik kijk en opneem Haha!
Toedels!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:43

hey Bianz, ik dacht al, waarom smst ze nou niet terug haha....was t gezellig vandaag?

Heb vandaag in een zeiknatte roundpen gelongeerd, en Jade was zich lekker aan het aanstellen....tja, ik was dr snorkel en badpak vergeten en dan ga je toch zeker niet door die plassen heen, maar aangezien het zo ongeveer 1 grote plas was waar we in stonden moest ze uiteindelijk wel....al met al ging het best goed, nog steeds geen uitspatting gehad als reactie op de bijzets, ze was best braaf! Nu ook gewoon gegaloppeerd, met en zonder bijzets, op een klein voltetje (niet kleiner dan dat jij zaterdag had gezegd hoor) ging echt goed....kom maar op met de volgende les, want wij zijn er klaar voor....

Leuke foto's allemaal.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:00

Ben benieuwd hoe Anne en Kim het vandaag hebben overleefd met de bussen enzo...
Pfoe het was best glad vanochtend joh!

Ik heb nog wat foto's van vandaag...
Passss
Afbeelding

Goedzo Haha!!
Afbeelding

Happy Haha! lekker op buitenrit!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 19:32

Nou, hoe Kim en Anne het met de bussen overleefd hebben? Op de nipper Huilen van het lachen Meneer de buschauffeur was een beetje apart: bekant verkeerde afslag nemen bij Souburg (terug naar Vliss), 90 rijden op de witte snelweg en in Bergen het station niet kunnen vinden Vork (of doen alsof). Maar opsich alles goed gegaan met de bus Ja De treinen was dan weer een ander verhaal Vork Er lag nl sneeuw op de wissels bij Rotterdam, dus al het treinverkeer lag plat. Die extreme weersomstandigheden kunnen we niet handelen natuurlijk Huilen van het lachen Conclusie: al het treinverkeer naar Rdam plat (klasgenootje vanuit Delft stond ook vast) & al om kwart voor 10 op school Haha!
* Daarvoor vertrek je dan om half 6 van huis...
maargoed, was allang blij dat ik gezellie samen met Kim kon reizen Ja In Roosendaal nog even 2 ergo-genootjes gemeet, in de trein nog een jongen die heel enthousiast was met zn internet *Volgens 9292 rijdt er niets, volgens de NS rijden er minder treinen en een andere bron zegt weer dat er niets rijdt* dus was weer gezellie onderweg Clown
Nog wel heel thuis gekomen Kim? Had je nog wat aan je les? Nog mogen presenteren?
En welke trein had je op de terug weg? Als je die van 3 over pakt (vanaf spoor 6) staat er nl nog overal aangegeven dat hij maar tot Dort gaat en dat roepen ze ook om, máár hij gaat wel door naar Bergen. Is om de verwarring compleet te maken Knipoog Nog moeten ellebogen en vechten voor een plekje in de bus?

Leuke foto's Bar Ja Zal mijn foto's vanaaf dan toch echt uploaden! (was gisteraaf moe, en mams was bezig met foto's bewerken, dus heb t maar even vooruit geschoven Lachen )

Ja hee Mariek! Weet je hoe koud dat water is en hoe vies je daarvan wordt! Logisch toch dat je daar niet doorheen spettert? Tong uitsteken hihi
maar wel braaf dat ze goed werkt aan de bijzet Ja

benieuwd naar de stoere Gijs in de sneeuw Bianz! Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:34

Nou, zat aan jullie in de bus te denken vanmorgen hoor! Hoorde één al al ellende in het verkeer op de radio. Gelukkig nu weer veilig thuis Lachen
En Bianz: sneeuw was al allemaal weg, dus geen foto's meer van de peerden met sneeuw kunnen maken!
ANTM is weer klaar; volgende week HNTM weer, de iets nuchtere mensen Knipoog

Ik heb me met Nous opgegeven voor een schriktraining, volgens mij vind ze nog best een paar dingen eng en ik vind t wel interessant Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 21:11

Maar goed dat je aan ons dacht Thirz Ja Hielp wel hè Kim!
En gaaf dat je op schriktraining gaat! Hoe wat waar? gewoon bij jullie op Stal?

Tsja kiezen is weer lastig hoor Schijnheilig

Hee, had je nou al wat gegooit?! Offe....?
Afbeelding

Ja? Echt? Waar dan?
Afbeelding

Nouja, laat maar. Gooien maar weer! Haha!
Afbeelding

YES! Hebbes!
Afbeelding
*Vind zn pootjes dan altijd zo lief Lovers Hij doet die dan echt bij elkaar, alsof hij daarmee de sneeuw vangt Tong uitsteken

Hee, waar blijf je met je volgende sneeuwbal? Ik ben der weer klaar voor!
Afbeelding

Gotcha!
Afbeelding

Hihi, behalve gek zijn, kan hij ook nog heel knap wachten. (Zit ondertussen de bibberen van ongeduld, maargoed Tong uitsteken)
Afbeelding
Afbeelding

Zeg hé! Zo is t wel weer genoeg geweest ja?! Ligt er weer eens sneeuw, spelen we niet!!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:34

Ahh echt superleuke foto's Anne! Vooral die ene foto dat ze de sneeuwbal vangt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 12:10

Maargoed dat Tinker niet kan lezen Vork Tinker is nl een hele stoere hij Knipoog
hihi, maar thanks Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:26

Woops, sorry!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:44

Leuke foto's weer Lachen

De busreis was inderdaad afschuwelijk. Ik kreeg halve zenuwinzinkingen en had al een afscheids-sms gestuurd naar Nick Huilen van het lachen Die chauffeur reed bij harde wind en een witbedekte snelweg zo'n 90 km/u. Ook bij hellingen en redelijk scherpe bochten. Brrr het was echt dood en doodeng! Maar we zijn aangekomen Clown
Helaas waren er toen inderdaad geen treinen die reden maar dat mocht de pret niet drukken Vork

Trouwens Anne, over die trein naar Dord heb ik nog wel een leuk verhaal! Ik was op tijd op het perron, zie ik op de borden staan dat de trein maar tot Dord gaat. Dus ik aan NS-mensen gevraagd (clubje van 4!!!) of die niet toevallig naar Bergen ging. Nee, daar was natuurlijk geen sprake van. Ik gaf natuurlijk niet op en bleef doorvragen Clown en doorzeuren omdat het wel in de centrale hal aangegeven stond. Maar een NSmeneer werd uiteindelijk zelfs boos en liep weg. Dus ik ben maar snel in de vertraagde internationale gedoken. En jawel hoor, onderweg, vlak voor Roosendaal werden we ingehaald door een trein waarop Dordrecht vermeld stond. Grmbl Lips are sealed Daaag aansluiting! Die lui zal je toch?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 20:35

Ja, alleen de zeeuwse mensen weten ervan Tong uitsteken heel handig bij de NS. Ik heb dus de gok gewaagd en de internationale voorbij laten gaan. Er rijdt vanaf Roosendaal dan toch niets naar Bergen dacht ik. In Dort ben ik idd wel uitgestapt om te vragen hoe t nou zat, maar toen kwam er al een NS man aanlopen "Hee, jullie twee! Geef me mn trein eens terug? Niets eindpunt. Hij gaat door naar Bergen" *gemompel aan door die twee* "Ja, das nieuw. En dat blijft nog even zo"
Dus ik was blij dat ik braaf ingestapt was Ja
*zag in Rotterdam ook 2 meiden in- en vervolgens weer boos uitstappen. Ik weet dat die beiden ook naar Vlissingen moeten, dus die hebben de gok niet durven wagen... Wel jammer dat ze dat niet even doorgeven!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:05

Die 1e foto is echt geweldig Haha! Tink heeft t duidelijk naar zn zin in de sneeuw, zn oren vliegen alle kanten op Clown Die vind t vast jammer dat alles nu weer weg is! (ik niet zo, nu kan je ten minste weer op de normale manier ergens komen!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 21:07

haha, als oplettende Tinker weet je dat nog niet alle sneeuw weg is Knipoog Vanmorgen heeft hij nog samen met zn vriendje (gaat smorgens altijd mee wandelen, en is ondertussen net zo gek als Tinker Tong uitsteken) van sneeuwhoop naar sneeuwhoop gerent en samen in de poel bij Dishoek tussen de door mijn mams gegooide sneeuwballen gezwommen Clown
Maar hij is idd behoorlijk gek op sneeuw! Die zondag kwam hij buiten en meteen helemaal happy Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 17:19

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:30

Anne_87 schreef:
[HAW] Pluk @ work in het paardenzwembad
Bijzonder, maar wel heeel gaaf dat het kan! (al wel van gehoord, maar nog nooit zo gezien)

Ik heb dit wel eens eerder voorbij zien komen, super uitvinding Ja
Ik ga nu nog even mn huis soppen, Nous rijden en dan een weekend naar Indoor Brabant Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:17

Ik heb het ook wel eens eerder gezien, dat gebruiken ze toch vooral bij paarden met blessures enzo, die eigenlijk niet mogen bewegen, maar op deze manier toch in goede conditie blijven!?
Dacht ik.....

Ik heb ook weleens een soort bad(kuip) gezien voor paarden, als ze daarin gaan staan wordt het gevuld met water.
Volgens mij zijn niet alle paarden daar van gediend...

Nou lekker Nous rijden.... Hier is het nu vies aan t regenen...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:09

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:19

Een korte en duidelijke advetentie!
We houden onze ogen voor je open! Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 16:56

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:10

Super Bar!
Waar was je wedstrijd?
Gefeliciteerd met je laatste puntje voor het M2!!!

Nou dancing queen moet ik vanavond in mn upje kijken, want wilco is heel de avond weg. Verdrietig
Hij heeft vanmiddag in een gekke bui een bootje gekocht, dus zit nu ergens op het kanaal.
Best leuk zo'n bootje, maar ik ga er pas op als het super mooi en warm weer is!!! Ja

Vanmiddag weer heerlijk op Voice gereden, ging super, volgende week gaan we weer lessen, dus van de week lekker weer trainen en verder met onze oefeningen!!! OK dan!

He Thirz, jij zit dan zeker nu bij de overwinning van Anky te kijken.... ik zat er net op tv naar te kijken en zit dan echt te kwijlen! Kwijl
Veel plezier nog daar (ook al lees je dit vast pas als je terug bent...) ROFL

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:35

@ Marieke: Heb je het ook op zeelandnet geprobeerd? Ik denk dat je daar meer kans hebt op goede reacties Lachen
@ Bar: gefeliciteerd hoor!
@ Nel: was het toch nog leuk gisteravond?

Ik moet vanmiddag hard aan mijn huiswerk. Ik baal een beetje van school aangezien ik eigenlijk al sinds de zomervakantie er non-stop mee bezig ben. Maar, over 4 weken ga ik op vakantie Haha! Lekker een weekje naar limburg.

Marieke, hoe laat ga jij vandaag de paarden pesten? Ik denk dat ik er zo rond 4 uur ben.
Anne, hoe laat heb jij morgen de bus? ook die van 5 voor 6? (ik heb er een besteld zonder sneeuw en enge chauffeurs).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 13:43

Jups, morgen die van 5 voor 6 en dinsdag ook Ja
Kan je nog een aanvulling doen op die bestelling? Ik wil er nl 1 die niet denkt dat de buitenste doorgetrokken streep die grenst aan de vluchtstrook ónder de bus moet blijven Vork

*gaat nu ook snel aan der huiswerk*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:02

Jeej Bar, wat goed! Pling Op naar de puntjes in het M2!
En Nel; een boot? Clown Haha! Maargoed, met mooi zomerweer wel leuk om te varen, Daniel met zwemvestje aan!
En Marieke; nog meer aanmeldingen voor Jade gehad?
Kims en Anne; succes met reizen alvast, ik vond t heel goed geregeld. Maar in de spitsen is er vast wat meer oponthoud en drukte Knipoog

En Indoor Brabant was vet gaaf Ja
Banshee en Taco van bokt ook nog gezien met hun show, grappig om ze eens in t echt te zien!
Inderdaad hele mooie kurs; Isabel (met paard van 1.85, zo groot Wow! ) en Anky gingen als laatste en dan zit je echt heel stil te kijken, t was echt nog heel spannend tussen hun. Imke had ook een mooie kur, maar die had niet zo'n hoge moeilijkheidsgraad, dus die werd minder beloond. Daarna springen, was ff omschakelen Clown Eerste wedstrijd was niet heel spannend omdat meer dan de helft buiten de tijd was, maar later ging het beter! Kortom: was heel leuk!