Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vooral omdat Ram soms de neiging heeft tijdens het rijden en wandelen gewoon het van mij over te nemen. Hoe heet het e-book?
Maandag ben ik jarig woohooo. En dan heb ik les van 6 tot 7 op de manege en ga ik met daiske meerijden
En iedereen krijgt een feesthoedje op dan, inclusief daiske
Romana01 schreef:ooh wat interessant Sabine!! zou het ook best graag willen lerenvooral omdat Ram soms de neiging heeft tijdens het rijden en wandelen gewoon het van mij over te nemen. Hoe heet het e-book?
. Het heet 'Rijden in evenwicht'. xDeena_ schreef:Klinkt zeker gaaf hoor sabineMaandag ben ik jarig woohooo. En dan heb ik les van 6 tot 7 op de manege en ga ik met daiske meerijden
. Sabinee__ schreef:xDeena_ schreef:Klinkt zeker gaaf hoor sabineMaandag ben ik jarig woohooo. En dan heb ik les van 6 tot 7 op de manege en ga ik met daiske meerijden
Leuk! Red ze het wel het hele eind naar de manege + les? Ze is ook al redelijk op leeftijd toch ?
En anders lekker fietsen met dr
xx Romana01 schreef:@Sabine: hoeveel ervaring heb jij met mennen??
. Scheelt dat Juannie braaf is. Maar heb nooit les gehad oid, gewoon paar keer mee gekeken en toen zelf gedaan..
Misschien morgen weer terug om het balkje te herhalen 
.

Is het uiteindelijk toch nog goed gekomen!!