KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:33

Nou, ik heb haar proef gezien en het paard liep wel echt super netjes, alleen hij vond de bak erg spannend waardoor hij nog wel eens stopte, maar niet zo schokkend voor 128 punten, want de oefeningen die wel goed gingen waren wel echt super netjes. Ik weet verder ook niet, kende het meisje niet, dus heb er ook niet echt meer naar gevraagt. Ik vond het in ieder geval niet terecht.

Ik moet inderdaad mijn onderschrift nog even aanpassen, heb inmiddels al weer 11 winstpunten. Volgend weekend ga ik L2 :). Jij ook dan?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:36

Ah ja dat is wel erg klote dan maargoed als mijn paard de bak eng had gevonden en telkens op de rem ging en ik niet fijn kon rijden had ik allang afgegroet hoor als die bijna niet te rijden valt.
Maar zo te horen was het nog rijbaar voor haar en zeker niet verlieswaardig, dan baal je zeker!

Nee volgend weekend nog niet ik heb 11 mei (hopelijk) eerst een oefendressuur in het L2.
Ik kan helaas nog geen geschikt debuut vinden. Ik kan niet op zondag, moet ik werken (kan vrijvragen maar dat doe ik liever niet dan wel)
op zaterdag ochtend moet papa werken, dus ik kan zaterdag inschrijven maar dan moet ik hopen dat ik pas half 4 ofzo moet starten :))

Had liever mijn debuut 7 mei gehad, leuk concour op gras afgezette ring staat een fotograaf mooi concours maar helaas ben ik dan 'n hele dag fotograferen in lunteren, maar dat is ook erg leuk!
Laatst bijgewerkt door Queelens op 25-04-11 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:37

en ik wil het liever niet op gras, nouja gras mag wel als het maar zoveel mogelijk afgezet is en niet alleen tussen bordjes want ik raak de weg kwijt en rijd 100x de ring in en uit en dan ga ik me teveel forseren enzo nee niks voor ons dan kan ik niet fijn rijden.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:38

Ow, dat is wel balen.
Ik had me al een maand geleden opgegeven voor die wedstrijd van volgend weekend, gewoon in het L1, maar heb gisteren gemaild dat ik in het L2 wilde starten, dat kon. Ik ben wel benieuwd, het is voor het eerst dat ik naar zo'n grote wedstrijd ga, ook is het op het gras (ook voor het eerst). Het is namelijk op het muiderstrand, aan het water, op een groot eiland :D. Maar ik vind de L2 toch fijner, dan kan ik doorzitten en hou ik annie wat beter bij elkaar.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:40

Bij ons oo stal zijn de wedstrijden altijd oo gras met het buite swizoen en dam met hekjes maar de weises bij ons zijn zo hobbelif dat ik er bijna ooit start

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:42

Oee nou dat klinkt als een superleuk concour!
1e keer gras is altijd wennen ja, is het wel afgezette ring of ook niet? als dat niet zo is alvast gecondoleerd haha nee komt wel goed!
Ik heb Peer 3x op gras gestart daar waren alleen de hoeken afgezet (bij de 1e 2) maar nee dat doe ik liever geen 2e keer meer het waren dan wel mijn 1e echte 2 wedstrijden en waren er mischien nog niet klaar voor? Maar ik voelde dat zodra wij het gras op gingen voor onze proeven dat we zoveel spanning opbouwde
en dan nee bah ik haat onafgezette gras ringen.

Maar ik ben toen 2 maand gestopt met wedstrijd, getraind omdat wedstrijd zo slecht ging
toen weer gestart wat ook op gras was maar dan meer van dat zandgras en niet grasgras
hoeken en bij de E en B afgezet, dat ging weer wel prima :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:48

Dit is ook een beetje zand gras, je hebt namelijk een heel groot water, daarachter en strandje en dan gras, dus daar zit ook wel zand doorheen. Volgens mij zijn de bakken daar helemaal afgezet, dat hoop ik wel. Ik vind het niet erg als alleen de hoeken zijn, maar helemaal vind ik voor de eerste keer toch wel wat fijner. Ik heb zelfs met de pony regelmatig gehad dat er alleen letters in de bak stonden, niet eens hoeken die waren afgezet!

Maar het is inderdaad een super gaaf concours, ga er elk jaar heen. Ze hebben ook allemaal terrasjes en er lopen onwijs veel fotografen rond! Ik hoop ook echt dat het mooi weer is, en dat Annie het water in wilt :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:53

Ah supergaaf man helaas is het wat heel erg ver voor mij anders had ik het denk ik wel geweten haha :))
Leuk man dan kan je idd nog even het strand op.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:55

Het is in Almere, van rijvereniging Anydale :). Het had wel gaaf geweest als je foto's kwam maken!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 10:57

Het is een uur rijden met de auto alleen al.
Ik moet 1 mei ook werken 's ochtends.
Zal eens even kijken als je 's middags moet kan ik mss wel komen? :+
Als het makkelijk met OV te bereiken is in ieder geval dan hoor

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:00

Je kan met de trein, station is daar vlak bij ;). Morgen komt de startlijst op internet, dan laat ik het je even weten :)!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:01

Ok dus er is een station in muidenberg ofzoiets? zal ff kijken hoelang/hoeduur

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:02

Ja, station Almere ;).

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:03

Misschien kan ik wel regelen dat iemand je ophaalt bij het station, misschien willen mijn opa of oma dat wel doen, die komen ook kijken ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:03

1 uur reizen, 26 euro
Hm 26 euro is best wel heel erg duur

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:04

Ow is het Almere strand?
dan is het 1 uur en 3 kwartier :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:05

26 euro, zoveel! :O, ook niet normaal!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:06

Haha, even kijken, nou raak ik in de war :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:06

Ja ik heb geen OV kaart, nog een jaartje wachten :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:07

Het is wel in muiderberg ;).

Queelens

Scheelt gewoon dik 10 euro als je ov kaart hebt -.-

Queelens

Ja dus station amsterdam/muiderberg kan dat kloppen? :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:09

Wacht, vraag het even aan mijn moeder! Heb echt niks met stations en treinen :P

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:22

Queelens schreef:
Oef Dewi dat zijn wel onwijs lage punten 128, ging die proef dan echt zo beroerd (dat ze dan niet heeft afgegroet want die heeft nu wel even dik wat verliespunten) of was het voor haar ook zo onverwachts onwijs laag? Ik had allang die jury even aangesproken als het dat 2e was geweest hoor maargoed.
Ben je al L2 startgerechtigd dus, omdat er nog L1+6 staat :))
Maar gefeliciteerd met je wp :D
Wanneer word het L2, hebben we als we niet oppassen dalijk tegelijk ons L2 debuut ;)

Laura, sterkte met Timba komt ook wel weer goed!

Nounou Vera zeg eens tegen die bonte van jou dat die eens wat voorzichtiger moet doen.

lovestimba schreef:
iekss doe je wel voorzichtig
Hebben jullie dat ook dan ben je zaterdag uit geweest mmaar maandag nog brak?

Voorzichtig komt niet altijd in Faya's woordenboek voor, meestal wel maar somsss :Y)
Ze was vandaag wel super lief weer :D

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 11:23

DewiRox schreef:
Dit is ook een beetje zand gras, je hebt namelijk een heel groot water, daarachter en strandje en dan gras, dus daar zit ook wel zand doorheen. Volgens mij zijn de bakken daar helemaal afgezet, dat hoop ik wel. Ik vind het niet erg als alleen de hoeken zijn, maar helemaal vind ik voor de eerste keer toch wel wat fijner. Ik heb zelfs met de pony regelmatig gehad dat er alleen letters in de bak stonden, niet eens hoeken die waren afgezet!

Maar het is inderdaad een super gaaf concours, ga er elk jaar heen. Ze hebben ook allemaal terrasjes en er lopen onwijs veel fotografen rond! Ik hoop ook echt dat het mooi weer is, en dat Annie het water in wilt :D

Dat klinkt echt super leuk :j