Ik moet inderdaad mijn onderschrift nog even aanpassen, heb inmiddels al weer 11 winstpunten. Volgend weekend ga ik L2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Queelens schreef:Oef Dewi dat zijn wel onwijs lage punten 128, ging die proef dan echt zo beroerd (dat ze dan niet heeft afgegroet want die heeft nu wel even dik wat verliespunten) of was het voor haar ook zo onverwachts onwijs laag? Ik had allang die jury even aangesproken als het dat 2e was geweest hoor maargoed.
Ben je al L2 startgerechtigd dus, omdat er nog L1+6 staat
Maar gefeliciteerd met je wp
Wanneer word het L2, hebben we als we niet oppassen dalijk tegelijk ons L2 debuut
Laura, sterkte met Timba komt ook wel weer goed!
Nounou Vera zeg eens tegen die bonte van jou dat die eens wat voorzichtiger moet doen.
lovestimba schreef:iekss doe je wel voorzichtig
Hebben jullie dat ook dan ben je zaterdag uit geweest mmaar maandag nog brak?
DewiRox schreef:Dit is ook een beetje zand gras, je hebt namelijk een heel groot water, daarachter en strandje en dan gras, dus daar zit ook wel zand doorheen. Volgens mij zijn de bakken daar helemaal afgezet, dat hoop ik wel. Ik vind het niet erg als alleen de hoeken zijn, maar helemaal vind ik voor de eerste keer toch wel wat fijner. Ik heb zelfs met de pony regelmatig gehad dat er alleen letters in de bak stonden, niet eens hoeken die waren afgezet!
Maar het is inderdaad een super gaaf concours, ga er elk jaar heen. Ze hebben ook allemaal terrasjes en er lopen onwijs veel fotografen rond! Ik hoop ook echt dat het mooi weer is, en dat Annie het water in wilt