Lucy dat ligt er amar net aan, soms gaat t vrij snel, soms hoor je helemaal niks (Ja dat heb ik echt gehad xD) Ik had ook voor nieuw werk gesolliciteerd, kreeg ik op dinsdag om 13.00 uur een brief dat ik om 16.00 uur verwacht werd, me ma was thuis dus die had open gemaakt maar ik moest gewoon tot half 5 werken xD super dom dus... Ik zou zeggen suc6 En anders misschien even langslopen en daar vragen
Nou smurf was niet zo braaf vanmiddag. de hoefsmid kwam en ze moest op ijzers. Maar ik was er niet bij maar had net gehoord dat ze stond te springen en dat alles eng was. Dus hadden ze er een praam omgedaan want toen de ijzers eronder gingen en het ging sissen was het helemaal eng natuurlijk ;p haha nu heeft ze rode lipjes ;p Maar nu dachten ze dat ze nog nooit eerder bij de smid geweest is omdat ze alles zo raar vond.. Want sinds ze bij hun staatv is ze nooit bij de hoefsmid geweest en daarvoor weten we niet.. Maar nu staat ze wel mooi op ijzers ! En ze lijkt veel groter ook al is het maar een cm ;p