Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:25

Nicole1995 schreef:
Husby is de slaapkamer aan het afschilderen vanwege het nieuwe bed wat we gekocht hebben en half april komt.Ik was er al mee begonnen.

Dennis heeft ook plannen om onze slaapkamer aan te gaan pakken. Nu is hij nog bezig met de gang/trap en "klimt" zo langzaam omhoog. Wij slapen in de oude slaapkamer van Wesley, welke nog helemaal in "HOTWHEELS"-stijl is, ha ha! :+ Dennis vindt dat helemaal niks, mij boeit het niet: ik heb toch mijn ogen dicht en als ik ze open heb, vind ik het best mooi om te zien! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:26

Nicole1995 schreef:
En vanmorgen op Feddau gereden en morgen weer. Monique bood haar aan om te rijden heel lief verveel ik me niet zo en kan ik ook lekker rijden.

Dat zal wel heeeeeeeeeeeeel anders zitten, ha ha! Ik heb zelf ook een keer OP Sytje gezeten in plaats van er achter, maar vond het een wereld van verschil met mijn barbie-pony hoor! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:32

Vanmorgen heb ik weer met Maisie voor de kar gereden: wat doet ze het goed! <3 Oh, ik ben zó ontzettend trots op m'n meisje! ;) Als ze zo doorgaat, dan krijgt Oege nog gelijk dat ik met haar in de les kan gaan rijden als Sytje met verlof is! Heb nu al zin in vrijdag! :D En dan te bedenken dat ik haar bijna verkocht had... Wat ik wel erg grappig vind, is dat ze langer stil kan blijven staan dan die zwarte "Masserati", whoehahahaha! _O- Maar dat zal ook wel in het karakter van Maisie liggen! :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:36

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
Husby is de slaapkamer aan het afschilderen vanwege het nieuwe bed wat we gekocht hebben en half april komt.Ik was er al mee begonnen.

Dennis heeft ook plannen om onze slaapkamer aan te gaan pakken. Nu is hij nog bezig met de gang/trap en "klimt" zo langzaam omhoog. Wij slapen in de oude slaapkamer van Wesley, welke nog helemaal in "HOTWHEELS"-stijl is, ha ha! :+ Dennis vindt dat helemaal niks, mij boeit het niet: ik heb toch mijn ogen dicht en als ik ze open heb, vind ik het best mooi om te zien! :D

Hhahahaa,daar heeft Lars ook veel van gehad toen.Lekker hoor alles weer fris geschilderd toch?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:38

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
En vanmorgen op Feddau gereden en morgen weer. Monique bood haar aan om te rijden heel lief verveel ik me niet zo en kan ik ook lekker rijden.

Dat zal wel heeeeeeeeeeeeel anders zitten, ha ha! Ik heb zelf ook een keer OP Sytje gezeten in plaats van er achter, maar vond het een wereld van verschil met mijn barbie-pony hoor! :D

Zit idd heel anders,ik kan niet echt blijven zitten in de overgangen terug en ga maar een beetje in de beugels staan dan :o .Maar heel leuk om op te rijden en te proberen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:41

Shenavallie schreef:
Vanmorgen heb ik weer met Maisie voor de kar gereden: wat doet ze het goed! <3 Oh, ik ben zó ontzettend trots op m'n meisje! ;) Als ze zo doorgaat, dan krijgt Oege nog gelijk dat ik met haar in de les kan gaan rijden als Sytje met verlof is! Heb nu al zin in vrijdag! :D En dan te bedenken dat ik haar bijna verkocht had... Wat ik wel erg grappig vind, is dat ze langer stil kan blijven staan dan die zwarte "Masserati", whoehahahaha! _O- Maar dat zal ook wel in het karakter van Maisie liggen! :+

Goed he,echt fijn dat ze weer lekker mee werkt.Had je haar idd bijna verkocht....Hoe gaat het op de Dam trekt het weer een beetje aan met zo af en toe het voorjaarszonnetje.Zei net tegen husby ga weer als het warmer word keertje met je mee,lekker druk en A`dam zien vanaf de koets leuk :D.
Neusriem van de noodrem af en gaan hahahha,zo door al die mensen heen op de Dam.Echt stoer hoor vond ik dat..je zag ze allemaal kijken :D .
Gezellig broodjes mee :Y) .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:06

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:
knap hoor Xan, om in een half uurtje op te staan en op plaats van bestemming in B'wijk te zijn.
Gefeli met je baan trouwens.

Hahaha,dat wilde ik ook al schrijven.Mij lukt dat niet.

Whahahaha mij natuurlijk ook niet.

De wekker ging om 6.45 uur. En om 7.20 uur zat ik in mijn auto.
Had al mijn kleren al klaargelegd. De rest van de fam lag nog in bed
dus dan kun je wel opschieten.

Ik heb tot 13.45 uur gewerkt en was toen wel helemaal OP !!!!!
Het is lang geleden dat ik echt helemaal vol in mijn hoofd was van alle indrukken,
alle dingen die je moet onthouden enz enz.
Ben later in de middag nog naar stal gegaan om ff uit te waaien.
Ben niet eens gaan rijden omdat ik bij voorbaat wist dat dat geen goed idee meer was.
En nu heel langzaam wordt het weer wat helderder in mijn hoofd.
Dadelijk lekker eten en dan gaat het vast weer beter.
Morgen lekker vrij en vrijdag weer zo vroeg beginnen, maar dan ook meteen
helemaal in mijn eentje.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 20:57

Nicole1995 schreef:
Heb Col haar hoofd ook meteen behandeld,had daar ook zalf voor gekregen ben lekker in de weer zo.Huis blijft beetje achter met dat heen en weer gerij maar is voor een goed doel.

geen zilverwater?

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:01

leuk dat het met maisie zo goed gaat voor de kar.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:02

Xan, het is maar goed dat je geen volle dagen werkt anders had je hoofd erg gaan groeien met alle info

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 21:04

kreeg vanavond te horen dat Rowan vanaf morgen met de E-puppillen meetraint (na de zomer gaat hij over naar de E), maandag extra training gehad, dinsdag snorkelles, woensdag voetbal en keeperstraining, donderdag voetbaltraining en zaterdag voetbalwedstrijd (kantinedienst) en schaatsles.... ja hoor en mama maar chauffeuren..... zit uren te wachten....maar het is op de voetbal in iedergeval wel gezellig

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:38

winnitou schreef:
kreeg vanavond te horen dat Rowan vanaf morgen met de E-puppillen meetraint (na de zomer gaat hij over naar de E), maandag extra training gehad, dinsdag snorkelles, woensdag voetbal en keeperstraining, donderdag voetbaltraining en zaterdag voetbalwedstrijd (kantinedienst) en schaatsles.... ja hoor en mama maar chauffeuren..... zit uren te wachten....maar het is op de voetbal in iedergeval wel gezellig

en bedenk me net dat volgende week weer zo'n week is maar dan op maandag de alternatieve elfsteden tocht van de schaatsschool op de ijsbaan in Hoorn. en naast de andere sportmomenten heeft Rowan ook nog op zondag een schaatsles (de laatste van het seizoen)........

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:52

winnitou schreef:
winnitou schreef:

en bedenk me net dat volgende week weer zo'n week is maar dan op maandag de alternatieve elfsteden tocht van de schaatsschool op de ijsbaan in Hoorn. en naast de andere sportmomenten heeft Rowan ook nog op zondag een schaatsles (de laatste van het seizoen)........

druk,druk,druk,druk,druk.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:52

mmmm computer van mn zoon is niet in orde.
komt een raar luchtje uit.
gaat weer geld kosten.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:53

hih heb nu al de zenuwen voor zaterdag. erg he.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:00

mntj schreef:

Weet je al hoe laat je moet? Kom misschien wel ff kijken naar je debuut!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:15

mntj schreef:

Whahahaha, wat heerlijk dat jij daar ook last van hebt :D :D

Nemen we eerst samen een borrel aan de bar. +:)+

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:16

Mntj: we hebben een voorlezer hoor
(en 2 ringmeester(tjes) )

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:18

winnitou schreef:
winnitou schreef:

Wel erg druk hoor.
(zo heb je helemaal geen tijd om werk te vinden ;) )

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:22

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Heb Col haar hoofd ook meteen behandeld,had daar ook zalf voor gekregen ben lekker in de weer zo.Huis blijft beetje achter met dat heen en weer gerij maar is voor een goed doel.

geen zilverwater?

Dat heb ik een tijd gebruikt voor haar hoofd,maar ging me niet snel genoeg.En datz e er was van de week kon ik het toch niet laten om even te kijken wat ze er van vond.De andere DA kon niet zeggen wat het was en zij ook niet van de week heb dus toch iets gekregen om te proberen maar er van af komen voorgoed dat kon ik bijna wel vergeten zei ze dat kon gezien het elk jaar terug komt.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 23:23

_sandra schreef:
mntj schreef:

Weet je al hoe laat je moet? Kom misschien wel ff kijken naar je debuut!

Ik kom ook denk ik uit me werk ff kijken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:00

xan schreef:
mntj schreef:

Whahahaha, wat heerlijk dat jij daar ook last van hebt :D :D

Nemen we eerst samen een borrel aan de bar. +:)+

en ik ga voor jullie duimen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:07

xan schreef:
winnitou schreef:

Wel erg druk hoor.
(zo heb je helemaal geen tijd om werk te vinden ;) )

snap ook niet hoe ik het allemaal voor elkaar heb gekregen toen ik nog werkte, Vorig jaar had Rowan ook op maandag extra keeperstraining.... Maar dan zit je al in je versnelling. Merk wel dat ik 's avond gewoon eerder met alles klaar ben.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:08

ik duik mijn bed in, truste

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 00:16

Nicole1995 schreef:
@Meelen,je hebt het wel gehoord van Ron,even een bestelling bij je mannetje geplaatst.We zijn benieuwd naar zijn mailtje met info.

Word NU aan gewerkt. (hij had het een beetje druk)