Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lay schreef:Spannend Jet!!
Zal het dan echt waar zijn??? Zal mijn Laytje eindelijk puber-af zijn???
Vandaag zou ik les hebben bij Drevrijn... Ik zou er smane met Eva heen gaan,maar helaas had Eef zich verslapen..Even getwijfeld, maar toch zadel er op, hoofdstel in en gaan.. Dacht bij mezelf: kijk wel hoe ver ik kom, elk stuk is er 1... En we deden het gewoon! Helemaal met zijn 2en naar Drevijn!!!!
![]()
![]()
![]()
Ben 2 keer afgestapt.. ! keer om een bruggetje op te gaan met gelijk een enge man met visparaplu er naast
Vervolgens weer opghestapt.. Heerlijk gedraafd en wat overganegntjes gereden.. Na eenkleine 15minuten waren we er al.. Zefs een weg waar ze nog noooit gelopen had ging ze zonder problemen in.. Alleen het terrein bij drevijn wilde ze niet op, wederom afgestapt.. Rondje over het terrein gelopen en het was god.. Niks meer aan de hand.. In de bak weer opgestapt en een heerlijke les gehad.. Lay was uit eindelijk afgebult, verrot en kapot.. Maar wel helemaal ontspannen en super relaxed.. Ben er nog steeds onderste boven van en zooooo trots op mijn kanjer!
![]()
![]()
![]()
Eva heeft daarna toch ook nog gelest en daarna samen terug gewandeld.. Door een woonwijk; Lay had er niks van, als of het de normaalste zaak van de wereld was... Had dit nooooit durven dromen!![]()
Ben suuuper trots op jou en op Laytje!

Ben zeer nieuwsgierig!
amber2202 schreef:wat spannend marionnn !!!
wat wordt t ??
Kayy wat goed ! ik heb niet zoveel lef nog helaas, maar had wel het lef om mn verzorgster naar buiten te laten gaan, kben n muts met buitenrijden maar kan ze niet eeuwig in de bak houden.. maar ze kon gezellie met soof
en dinsdag ben ik aan de beurt met soof..
Soofie stuur je ff pbtje
nu maar weer ff verder werken tot half 5..
Toedelsss !
Hij was gister erg gezellig en mocht niet voorbij Syb haha (Syb is echt een truttebolletje) sybje schreef:Lay schreef:En, en, en..... Weeet bijna of inmiddels al zijnde OMA Marion al wat???Ben zeer nieuwsgierig!
Ben ook gigaaaaantisch nieuwsgierig!! Wat super leuk en suuuper spannend
Leuk hoor!
en de ontsluiting schiet ook niet op
4 cm pas pfff zou het zo van haar willen overnemen...