Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:37

Leuk hoor Caroline :)

Nou ik ga computer afsluiten :evaw:
Moet me spullen naar beneden sjouwen _O-
En dan ga mag ik vakantie vieren *\o/*
Sommige tot zondag ! :)) Heb er enorm veel zin in

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:08

Annie_ schreef:
Hihihi hetis echt raar om de hele tijd je naam te lezen maar dan is het een paard :P

Ow haha lekker handig, zal op het reelaer haar wel niet bij naam noemen, anders roep ik er een en komen er 2 :+

LadyGrace schreef:
Ingridje16 schreef:
Zo mijn buitenrit gister ging echt super, ze was onwijs braaf. Alleen balen dat ik mijn dressuurbeugelriemen bij me had, die kunnen niet korter, dus bij elke sprong opzij lag ik er bijna naast :+ Kreeg zelf wel een beetje de kriebels, al die smalle bruggetjes zonder relling, zag mezelf al gaan met paard en al :+

Ik had vroeger ook rainlegs, ik vind het echt verschrikkelijke dingen, heb ze ook snel weer verkocht.
Heb liever dat het een beetje regent dan dat het 30 graden word, dat is helemaal niks.
Doe een dunne rijbroek aan die droogt wel snel, gister ook een flinke bui gehad, maar vond het eigenlijk wel lekker, het was echt bloedheet. :D
De hele dag regen is ook niet echt lekker, maar het blijft wel rond de 20 graden, dus het is niet koud ofzo.
Ieder geval beter dan die hitte :j

Als je de weersverwachting kijkt valt het nog wel mee met de regen, alleen zondag heel veel regen, maar dat is niet zo erg
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Deventer_Nederland.aspx?lat=6.16&lon=52.26
Maandag ook nog wel wat, maar de rest allemaal rond de 1 mm, nou dat is echt niet veel.

in die regenbui was ik ook aan het rijden :+
Maar dat was idd wel even lekker, was aan het springen en we hadden het er beide al warm van, dus het was wel een lekkere verkoeling ja :D

Ik vond het ook wel ff lekker, tijdens de trektocht mag het ook best wel regenen, als het maar niet de hele dag is.

Ik ga zo even naar het dorp inkopen doen, mijn vliegendeken is vandaag binnengekomen dus paard is er klaar voor :D

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:24

Jeetje wat regent het hier zeg :wow: Had ook lekker handig mijn raam open, is heel mijn bed zeiknat :\
Wilde naar het dorp, maar dat laat ik nu toch maar even zitten :+

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:03

Ik had met mijn zus gebeld en ze wist niet of die paarden die jullie vroegen meeliepen :')

Ik ga op vakantie! En dan als ik terug ben nog maar 1 nachtje en dan reelaer :):).

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:10

veel plezier :))

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:41

hier heeft het bijna niet geregend,

Bonny vandaag een de dubbele longe gehad, ging heel goed (met halthouden niet zo tegen de hand)
later heel ff zonder zadel erop gezeten (ja ik weet het ben te groot) en toen kwam ze ook niet heel erg tegen de hand, dus was daar wel blij mee. Ook liep ze heerlijk lang laag, was fijn zo :)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 19:38

nouja.. t ging bij mij super op wedstrijd maar ik snap er gewoon niks meer van, gewoon een foutloze proef met wat mini foutjes daar krijg je toch geen 173 voor??
ik mag niet springen en crossen als ik geen dressuur meer rij,, maar ik heb zo veel spijt dat ik over ben gegaan..
ben net naar het bos geweest hahah nal ziet het hele bos als een holterweg :D hahaha
madelyn, wat voor merk is jouw mooie grijze wedstrijd jasje??hahah

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 19:46

toppie thamar! :D

aah loes dat is echt klóte zeg! :(:)
heb je les? anders moet je je instructrice/instructeur is meevragen!

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:06

loesje166 schreef:
nouja.. t ging bij mij super op wedstrijd maar ik snap er gewoon niks meer van, gewoon een foutloze proef met wat mini foutjes daar krijg je toch geen 173 voor??
ik mag niet springen en crossen als ik geen dressuur meer rij,, maar ik heb zo veel spijt dat ik over ben gegaan..
ben net naar het bos geweest hahah nal ziet het hele bos als een holterweg :D hahaha
madelyn, wat voor merk is jouw mooie grijze wedstrijd jasje??hahah

Het is een pikeur jasje :D zag laatst in de winkel dat er nog veel meer "aparte" kleurtjes zijn bijgekomen :+

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 20:09

mad, mijn pikeurjasje lijkt best een beetje op de jouwe :))
alleen mijne is donkerder :+
Afbeelding

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:13

grijs <3

Zag in de winkel een bruine met verticale streepjes, en een meisje van de manege heeft de zwarte versie :P ik vind ze allemaal erg leuk :D

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:51

Er zijn zoveeel leuke pikeur jasjesss <3

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:56

ha t'is echt fijn, alles is geregeld voor dat ik iris mee naar het reelaer neem :D
dus het is nu helemaal zeker.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:57

JEEEJ, IRIS EN IRIS :+

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:58

hahaha ja dat is wel stom
'hoe heet je pony?' ' ook iris :+'

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:58

Hoi ik ben Iris!
Rijd hier al op 't reelaer, meeste kennen mij daarom ook wel.
Op wie ik zou willen?
Heb mijn vzpony bij me: Iris! :D

Hahahaha

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:14

_O-

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:16

woooh ik heb me profiel lang niet bijgewerkt,
er staat nog dat iris 5 is, maar ze is al 6, sinds koninginnedag :P

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:21

ah ik heb een waterijsje en er is een stuk afgebroken
en nu bevriest mijn mond ;(

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:49

ik ga maar eens iris rijden, doeeg :)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:50

als er al iemand hier was

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:57

OMG ben dus al twee dagen bezig geweest met m'n spullen en heb nu bijna alles ingepakt behalve de laatste was dingetjes enzo.
Maar ik heb TWEE grote sporttassen vol die mee moeten naar Reelaer. Ben ik nou zo'n idioot met te veel spullen?
Want 1 van die sporttassen gaat toch echt mee op trektocht, en daar zit wel m'n slaapzak en een klein kussentje in. En verder zitten daar 3 handdoeken in (I know, maar 1 douchehanddoek, 1 haarhanddoek - m'n haar is lang - en 1 handhanddoek zeg maar). Een extra rijbroek, 2 shirts, sokken en ondergoed. En verder een setje gewone kleding (incl dikke trui). Plus m'n pyjama en slippers. En dan heb ik nog een giga toillettas :'). Ik hoop zo dat hij in z'n geheel mee mag en anders kan ik eventueel wat schuiven zodat iemand nog wat spullen bij mij erbij kan proppen. Maar ik zie gewoon niet hoe dat allemaal in een rugzak zou kunnen passen?
(Ja met 1 handdoek, 2 onderbroeken en 2 shirts, pyjama en tandenborstel.. maar wie kan op dat leven? en waar laat je dan je slaapzak?)
In de andere tas zitten nog 3 rijbroeken, 5 shirts, zooi ondergoed+sokken, bikini+short, joggingbroek, vest, 2 truitjes. En daar prop ik dan zo m'n jophers + chaps + handschoentjes bij. En m'n banaan en buideltasjes. Dan heb ik alleen nog m'n cap en laarzen apart in de auto.
En ik kom in gewone kleding, kleed me daar pas om :j
Het enige wat ik nog even moet verzinnen is m'n zaklamp. Eh dat is niet echt het juiste woord want hij past onmogelijk in je zak. Het is zo'n alarm lamp die mensen in hun auto bewaren normaal gesproken. Met een zaklamplicht, een soort tl-licht, rood knipper licht en rood/oranje wisselend licht. Met een auto-oplader erbij :') Maar moet daar nog wel de goede batterijen voor kopen, want die er nu inzitten doen het nog wel maar zijn niet oplaadbaar.
En nog ff een stekkerblokje uitzoeken hier in huis :P Maar die moeten dus ook mee in de trectocht-tas eigenlijk, dus dan is dat ding helemaal vol.

Het enige wat ik dus echt niet heb is een foto toestel. I feel ashamed.

(Oja, naast die 2 tassen staat er dus nog 1 grote en 1 kleine sporttas met kleding in m'n auto omdat ik gelijk door ga naar een festival, vrijwilliger bij een timmerdorp/huttenbouw en nog een festival... ben blij dat ik een lege achterbank heb in t autootje)

Oeh en gister weer op United gereden en heb wel twee keer 'commentaar' gehad van m'n instructeur. Eerste keer was bij de middendraf, was al bijna bij het eind van de diagonaal toen die zei dat ik het ook goed gedaan had (hij praatte steeds tegen diegene voor me) en tweede keer was dat ik te streng werd met m'n binnenhand. En toen dacht ik ff van, he fijn dat ie ook eens opmerkt dat ik niet alles zelf kan oplossen :') Want United is een heel fijn paard, maar ze wordt heel dwars als je gaat dressuren en ik kreeg der gewoon niet in de stelling/buiging die ik wilde voor schouderbinnenwaarts, ze viel steeds door m'n binnenbeen heen.
En ik had gevraagd of ik in aanmerking zou komen voor de carousselgroep en hij reageerde echt van meid, schrijf je naam op die lijst! Terwijl ik eigenlijk dacht dat ik te beroerd was met doorzitten daarvoor := Maar ik twijfel nog, want dan heb ik geen les meer op verschillende paarden en krijg dan les van de eigenaar en hij kan nogal bot uit de hoek komen. En je mag geen enkele les missen. Plus ik zou niet weten op welk paard hij mij wilt zetten. Of ik zou op Misty mee mogen doen, hele fijne grote pony en dan zou Zilverster ook mee moeten lopen om 2 schimmels te hebben. Overigens he, heb ik van de winter alleen maar op Misty gereden en ging super goed en gister reed een ander meisje op haar die toch echt goed kan rijden en Misty ontplofte en zette het op een rennen en gaf een goede bok en ze lag eraf := Toen hebben we 5 min naar een rondrennende bokkende pony staan kijken tot ze zich weer liet vangen... Maf beest ^^

Oke m'n verhaal wordt een beetje te lang. Ik ga wel weer verder met m'n laarzen poetsen ofzo :P

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:33

Nou dan mag je wel even bij mij komen kijken, dan lijkt het misschien niet meer zo alsof je heel veel mee hebt :+
Ik heb 1 koffer helemaal propvol, weet niet eens of die nog dicht kan, 2 kratten, daar zitten ook wel veel spullen bij voor Anna maar toch.
En mijn Jt tas, zit helemaal propvol, en heb nog 5-6 plastictassen :+
En heb maar 1 gewone lange broek(doe ik aan) en 1 korte broek bij me, en 1 vest, voor de rest alleen meer shirtjes met korte mouwen en 3 rijbroeken.
Misschien dat ik nog maar een vest erbij prop.
Snap niet dat het zoveel is, heb echt een geprobeerd normaal in te pakken :o
Heb ook amper wat aan toiletspullen bij me voor mijn doen :D , bodylotion, shampoo, douchegel, tandenbortsel+tandpasta, haarborstel, dag/nachtcreme en een mascara.

Mijn hele kamer staat echt volgebouwd, en de spullen die op stal liggen komen daar ook nog bij :Z

Heb vandaag ook al het voer al ingeladen in de trailer, jeetje wat krijgt dat paard een eten :=

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:39

woooh, haha jullie nemen veel mee :')

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:40

naja denk dat als ik alle spullen heb gepakt, het ook wel weer verassend veel is :P