Nou ik ga computer afsluiten

Moet me spullen naar beneden sjouwen

En dan ga mag ik vakantie vieren

Sommige tot zondag !
Heb er enorm veel zin in Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb er enorm veel zin in Annie_ schreef:Hihihi hetis echt raar om de hele tijd je naam te lezen maar dan is het een paard
LadyGrace schreef:Ingridje16 schreef:Zo mijn buitenrit gister ging echt super, ze was onwijs braaf. Alleen balen dat ik mijn dressuurbeugelriemen bij me had, die kunnen niet korter, dus bij elke sprong opzij lag ik er bijna naastKreeg zelf wel een beetje de kriebels, al die smalle bruggetjes zonder relling, zag mezelf al gaan met paard en al
![]()
Ik had vroeger ook rainlegs, ik vind het echt verschrikkelijke dingen, heb ze ook snel weer verkocht.
Heb liever dat het een beetje regent dan dat het 30 graden word, dat is helemaal niks.
Doe een dunne rijbroek aan die droogt wel snel, gister ook een flinke bui gehad, maar vond het eigenlijk wel lekker, het was echt bloedheet.![]()
De hele dag regen is ook niet echt lekker, maar het blijft wel rond de 20 graden, dus het is niet koud ofzo.
Ieder geval beter dan die hitte
Als je de weersverwachting kijkt valt het nog wel mee met de regen, alleen zondag heel veel regen, maar dat is niet zo erg
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Deventer_Nederland.aspx?lat=6.16&lon=52.26
Maandag ook nog wel wat, maar de rest allemaal rond de 1 mm, nou dat is echt niet veel.
in die regenbui was ik ook aan het rijden![]()
Maar dat was idd wel even lekker, was aan het springen en we hadden het er beide al warm van, dus het was wel een lekkere verkoeling ja

.
hahaha

loesje166 schreef:nouja.. t ging bij mij super op wedstrijd maar ik snap er gewoon niks meer van, gewoon een foutloze proef met wat mini foutjes daar krijg je toch geen 173 voor??
ik mag niet springen en crossen als ik geen dressuur meer rij,, maar ik heb zo veel spijt dat ik over ben gegaan..
ben net naar het bos geweest hahah nal ziet het hele bos als een holterweghahaha
madelyn, wat voor merk is jouw mooie grijze wedstrijd jasje??hahah
zag laatst in de winkel dat er nog veel meer "aparte" kleurtjes zijn bijgekomen

. Ik hoop zo dat hij in z'n geheel mee mag en anders kan ik eventueel wat schuiven zodat iemand nog wat spullen bij mij erbij kan proppen. Maar ik zie gewoon niet hoe dat allemaal in een rugzak zou kunnen passen?
Maar moet daar nog wel de goede batterijen voor kopen, want die er nu inzitten doen het nog wel maar zijn niet oplaadbaar.
Maar die moeten dus ook mee in de trectocht-tas eigenlijk, dus dan is dat ding helemaal vol.
Want United is een heel fijn paard, maar ze wordt heel dwars als je gaat dressuren en ik kreeg der gewoon niet in de stelling/buiging die ik wilde voor schouderbinnenwaarts, ze viel steeds door m'n binnenbeen heen.
Maar ik twijfel nog, want dan heb ik geen les meer op verschillende paarden en krijg dan les van de eigenaar en hij kan nogal bot uit de hoek komen. En je mag geen enkele les missen. Plus ik zou niet weten op welk paard hij mij wilt zetten. Of ik zou op Misty mee mogen doen, hele fijne grote pony en dan zou Zilverster ook mee moeten lopen om 2 schimmels te hebben. Overigens he, heb ik van de winter alleen maar op Misty gereden en ging super goed en gister reed een ander meisje op haar die toch echt goed kan rijden en Misty ontplofte en zette het op een rennen en gaf een goede bok en ze lag eraf
Toen hebben we 5 min naar een rondrennende bokkende pony staan kijken tot ze zich weer liet vangen... Maf beest ^^
, bodylotion, shampoo, douchegel, tandenbortsel+tandpasta, haarborstel, dag/nachtcreme en een mascara.