Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Tytje schreef:Brrrrrr Michael moet vrijdag naar het ziekenhuis, een darmonderzoek, wel met een roesje gelukkig. Hij heeft last van bloedingen en steken.
vervelend zo'n onderzoek, gelukkig voor hem merkt ie er niet veel van. Moet ie ook van te voren zoveel vloeistof drinken om de darmen te legen. Dat vond ik altijd het ergste. Heb het 3x gehad ( zonder roes). Geef hem groot gelijk dat hij voor een roes gekozen heeft. Wens hem sterke!
Tytje schreef:winnitou schreef:
vervelend zo'n onderzoek, gelukkig voor hem merkt ie er niet veel van. Moet ie ook van te voren zoveel vloeistof drinken om de darmen te legen. Dat vond ik altijd het ergste. Heb het 3x gehad ( zonder roes). Geef hem groot gelijk dat hij voor een roes gekozen heeft. Wens hem sterke!
Ja, helaas moet hij vanavond aan het drankje en dus de avond op de wc doorbrengen. Hij heeft vaker een darmonderzoek gehad, zonder drankje, maar (lekker verhaal) ze gaan nu verder de darmen in. Zijn vader en tante zijn overleden aan darmkanker, niet dat we daar nu gelijk aan denken hoor, maar de huisarts gaat wel sneller tot actie.
Tytje schreef:winnitou schreef:vervelend zo'n onderzoek, gelukkig voor hem merkt ie er niet veel van. Moet ie ook van te voren zoveel vloeistof drinken om de darmen te legen. Dat vond ik altijd het ergste. Heb het 3x gehad ( zonder roes). Geef hem groot gelijk dat hij voor een roes gekozen heeft. Wens hem sterke!
Ja, helaas moet hij vanavond aan het drankje en dus de avond op de wc doorbrengen. Hij heeft vaker een darmonderzoek gehad, zonder drankje, maar (lekker verhaal) ze gaan nu verder de darmen in. Zijn vader en tante zijn overleden aan darmkanker, niet dat we daar nu gelijk aan denken hoor, maar de huisarts gaat wel sneller tot actie.
winnitou schreef:Heb vanmiddag in mijn pauze een nieuwe fiets besteld. Eindelijk, niet dat ik nog geen fiets had hoor, heb er een hier thuis staan en 1 op de camping. Maar heb er nu een die een windje in de rug geeft (of lees een E-bike ofwel een electrische fiets).
Dus als jullie me binnenkort over de dijk zien scheuren dan komt dat niet door mijn eigen inspanning. Wil niet al te bezweet op mijn werk komen (haha)