Hallo weer!! Ik zit dus in groep 2, leuk!! Zit ik nog bij bekende? En Tommie was weer bezig las ik. Ik had Irene vandaag maar gebeld of zij de jord wou doen, ik had echt de kracht er niet meer voor. Ik heb tot 14 uur gerwerkt en toen ik thuis kwam lekker weer naar bed gegaan
hier.. Maar ben je nu wel weer een beetje op kracht gekomen??
josewoos
Geplaatst: 01-02-09 20:16
Ja nu wel weer, nog wel beetje moe, maar nog een nachtje slapen en dan ben ik weer bijgetankt Morgenochtend eerst rijden, dan huisje schoonmaken, boodschappen doen en s'avonds komt familie om kadootjes te geven.
Ik heb vandaag ook weer kort gereden, Het rijden gaat steeds beter merk dat ik steeds meer controle over me knie tijdens het rijden. Hou het steeds iets langer vol! Maar het was vandaag wel koud zeg! brrr
Ben ook echt heel tevreden, stap/draf rijd ze nu al redelijk rustig en ontspannen nagevelijk.. Terwijl ze eigelijk zo goed als niks kon maar ze pakt het allemaal snel op! (de eigenaar rijd voornamelijk buiten met dr en een beetje recreatief!)
Ja nu wel weer, nog wel beetje moe, maar nog een nachtje slapen en dan ben ik weer bijgetankt Morgenochtend eerst rijden, dan huisje schoonmaken, boodschappen doen en s'avonds komt familie om kadootjes te geven.
Ja ik heb gereden, hij was lekker rustig en kon aan de stelling naar binnen werken, daar reageerde hij goed op, alleen in de galop is het nog een ramp hihi ben al blij als hij dan op de hoefslag blijft!