nee hoor, natuurlijk niet. Maar het komt wel goed uit dat Beer geen vos is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nee hoor, natuurlijk niet. Maar het komt wel goed uit dat Beer geen vos is. 

_Roosmarijn_ schreef:@ Pauline: Een bijrijdgeval? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
_Roosmarijn_ schreef:@ Donna: Whaha die Dandy, waren er merries in de buurt ofzow??

hestejente schreef:@ Donna: echt niks wat rood is staat 'm. Dat is dan ook de reden dat ik een nieuw bijrijdgeval heb gezochtnee hoor, natuurlijk niet. Maar het komt wel goed uit dat Beer geen vos is.
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:@ Donna: echt niks wat rood is staat 'm. Dat is dan ook de reden dat ik een nieuw bijrijdgeval heb gezochtnee hoor, natuurlijk niet. Maar het komt wel goed uit dat Beer geen vos is.
Okee, nu snap ik wat een bijrijdgeval is, maar ik snap nog steeds niks van deze reactie van jou...

d0nnaa_dan schreef:_Roosmarijn_ schreef:@ Donna: Whaha die Dandy, waren er merries in de buurt ofzow??
Nee, maar wel een wit-shetlander-monster
Jaa die is ook heeeeeel eng en fasinerend!

Ik vroeg me al af wat "rood staat hem niet" met een "nieuwbijrijdgeval" te maken heeft. Maar een "bijrijdgeval" is dus een bijrijderpaard.
Nu snap ik hem.. Maar dat was sarcastische bedoel zie ik dus nu, nu ik het begrijp. 
O! Jammer dat Jolinde is ingeslapen! Wel beter voor der.
Nou, dat is echt een ramp hoor. Na de tent opgezet te hebben kreeg ieder tent groepje een pak macaroni en saus, dat moesten we ook nog eens zelf maken. Later gezellig bij het kampvuur gezeten en toen kwamen de mensen van het Huski- team dat ons de week zou begeleiden met de acticiteiten. Dinsdag na de ontbijt gingen we naar het Huski huis waar het Huski- team sliep. We waren met 30 kinderen en de groep werd in 2en gesplitst. De ene groep ging eerst mountianbiken en de groep waar ik in zat ging eerst vlot bouwen. Ik ging met Desiree, Tiffany en een meester die mee was van school. We waren als eerst klaar dus kregen als 'cadeau' een 3e peddel. De rest kreeg er namelijk maar 2. Nou, het was tijd om te varen. Haha, we knalden meteen de boom in. Met gevolg dat die meester eraf vloog en we 1 van onze peddels verloren. Nou, Tiffany, Desiree en ik hebben echt gelachen. Even later kwam er een water val, toen vloog Tiffany eraf. Het was ongeveer 4 km varen tot het eind punt. Toen we daar waren moesten we de vlotten weer uit elkaar bouwen en alles in-laden in de Huski-auto. Toen werden we naar de camping gebracht en moesten eten. Later gingen we weer naar het Huski-huis en moesten we nu Mountain-biken. Dat was echt lachen! Echt super leuk, had echt niet gedacht dat het leuk was. Eerst moesten we een hele stijle berg op en daarna gingen we de bergen afcrossen en door de bossen enzo scheuren. Iedereen zat onder de modder want we moesten ook door hele diepe plassen crossen! Het was echt super gaaf! Dat was echt een super leuke dag! Woensdag gingen we Abseilen en Kanoen. Ik ging eerst Abseilen, echt super gaaf! Het was 25 meter hoog. En toen we daarmee klaar waren gingen we ook nog Opseilen. Dat was ook super leul. Heb de top gehaaldm 25 meter hoog. Echt super leuk!! Kanoen was ook super leuk. We gingen ook van watervallen enzo, echt gaaf! Donderdag gingen we soort van spelletjes doen en tokkelen. Dat was ook super leuk. Vandaag was het helaas zover om naar huis te gaan. Tas inpakken, tent afbouwen en op naar huis. Het was echt een super leuke week! Het Huski-team was ook super leuk. Het waren allemaal jongens van een jaar of 20. Echt een super gave, leerzame week!
Wat is huski eigenlijk?