Ze liep echt goed vandaag gek echt zo super!
Was het leuk in de vlietlanden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

toen op de parkeerplaats ijzer er weer onder geslagen hahah was me een daggie wel 
toppie!! 
grrr
Gelukkig wel met de auto 

voor sjekkie zijn ze juist te groot whaha 
en je moet voor 6 uur hebben geleverd hihi

ik haal sjekkie uit stal kreupel!! nou goed ik naar kenneth die moest eerst weer naar huis om ze bus te halen, toen die terug was heeft ie het ijzer er afgehaald, bleek dus scheef te zitten echt heel klein beetje want ik zag het niet eens.... nou goed bleek dus dat ze vast is blijven haken achter randje van stal ijzer is wat scheef gegaan en nagel heeft leven aangeraakt of is er ingegaan. waardoor ze dus gigantisch veel pijn kreeg!! ze liep echt op 3 benen, ijzer er af, voet in bak water met van dat spul er in om schoon te maken daarna heeft kenneth het ingepakt, morgen weer schoonhouden pfff helemaal poedersuiker 
kenneth heeft betaldine gebeuren er in gespoten en op het allemintex dus gaat wel de goede kant op

en lopen op de stenen ging al beter!! been was nog beetje warm dus die gekoelt, hoop dat snel over is!! verwen der lekker met appeltjes hahah daar is ze helemaal gek op!!

wel stijf natuurlijk maar goed gaat gelukkig weer stuk beter

hij doet het!! en heeft je paard het al beetje naar ze zin??
vooral de waterbak hihi