s Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
s 
ATE schreef:he waar is xan gebleven ?????????????

xan schreef:ATE schreef:he waar is xan gebleven ?????????????
Was dus ff nieuwsbrief van Veldt aan het lezen, had gehoord dat die er was.
Ik heb nog steeds geen nieuwe bak regels gelezen, jullie wel ??????
Waarom hangen die niet bij de bak ????

meelen schreef:xan schreef:Liquita, weet jij hoe het zit met de rijvereniging bij Veldt ???
Ik las net de nieuwsbrief, maar wat ik wil weten is hoe duur de proefjes zijn als je lid bent en hoeveel als je geen lid bent ????
Vaak zit daar toch verschil in ????
Hoe veel kost het eigenlijk bij Kwadijk ???
Gaat er weer 1 serieus doen hoor.
, moet toch een beetje de schijn ophouden
meelen schreef:xan schreef:
Bakregels????????? Hahahahaha
Laat je die dan ook even aan Diana zelf lezen?!

xan schreef:meelen schreef:
Gaat er weer 1 serieus doen hoor.
Tja, moet toch een beetje de schijn ophouden
xan schreef:Liquita, weet jij hoe het zit met de rijvereniging bij Veldt ???
Ik las net de nieuwsbrief, maar wat ik wil weten is hoe duur de proefjes zijn als je lid bent en hoeveel als je geen lid bent ????
. 
LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita, weet jij hoe het zit met de rijvereniging bij Veldt ???
Geen idee wat de prijzen bij Veldt zullen worden. Bij Kwadijk betaal je 15,00 Euro voor 2 proeven en als lid betaal je 13,00 Euro voor 2 proeven. Ik blijf iig aankomend jaar nog lid bij Kwadijk, eerst maar eens bekijken of ik wel bij Veldt wil starten. Met het oog op inrijden in de winter...ik vind het wel heel fijn omdat in een binnenbak te doen.
xan schreef:Ben weer ff weg hoor, ga kado voor Tilly regelen.
tot zo

meelen schreef:ATE......waarom schreeuw je zo?
ATE schreef:Tja...geen idee eigenlijkLIQUITA schreef:
Geen idee wat de prijzen bij Veldt zullen worden. Bij Kwadijk betaal je 15,00 Euro voor 2 proeven en als lid betaal je 13,00 Euro voor 2 proeven. Ik blijf iig aankomend jaar nog lid bij Kwadijk, eerst maar eens bekijken of ik wel bij Veldt wil starten. Met het oog op inrijden in de winter...ik vind het wel heel fijn omdat in een binnenbak te doen.
waarom![]()
![]()
ATE schreef:LIQUITA schreef:Geen idee wat de prijzen bij Veldt zullen worden. Bij Kwadijk betaal je 15,00 Euro voor 2 proeven en als lid betaal je 13,00 Euro voor 2 proeven. Ik blijf iig aankomend jaar nog lid bij Kwadijk, eerst maar eens bekijken of ik wel bij Veldt wil starten. Met het oog op inrijden in de winter...ik vind het wel heel fijn omdat in een binnenbak te doen.
waarom![]()
![]()

ATE schreef:meelen schreef:ATE......waarom schreeuw je zo?
anders hoor je me niet
LIQUITA schreef:Tja...geen idee eigenlijkATE schreef:in een binnenbak te doen.
waarom![]()
![]()
[/quote]meelen schreef:ATE schreef:
anders hoor je me niet
Zit maar 1 bruggetje tussen hoor, hahaha
. Morgen weer veels te vroeg dag om HEERLIJK
naar m'n werk te gaan
.
en tot morgen!!! 
LIQUITA schreef:Ik ga er weer van tussen...zo m'n bedje opzoeken. Morgen weer veels te vroeg dag om HEERLIJK
naar m'n werk te gaan
.
Doeien tot morgen!!!

ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ga er weer van tussen...zo m'n bedje opzoeken. Morgen weer veels te vroeg dag om HEERLIJK
naar m'n werk te gaan
.
Doeien tot morgen!!!
doei doei slaap lekker
!!! Het KOMT allemaal GOED 
lekker, en ................tot Bokt
allemaal.