Inderd rotweer maar moet toch de hele dag werken dus dat maakt ook niet uit haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Inderd rotweer maar moet toch de hele dag werken dus dat maakt ook niet uit haha amandaaa schreef:Hey goeiemorgen allemaal:) leuk dat er ook een midden delfland hyves isInderd rotweer maar moet toch de hele dag werken dus dat maakt ook niet uit haha

Word vanmiddag weer gemanipuleerd en dan mag ik eigenlijk niet rijden. Dus als iemand zin en tijd heeft....
waarom is amsterdam zo ver ... ik heb namelijk wel zin om te rijden
Marieke_ schreef:Oei het waait heel hard, ik zie allemaal golven, maar het schommelt nog niet.
Straks neem ik lekker de bus naar school, het regent
en wel flauw trouwens dat je niet eens ff langskomt voor de paardjes
hihi
(heb wat last van mijn nek, en dat wordt t zitten alleen maar stijver)
loontje schreef:Ik denk er nog even over na wat betreft het scheren hihihi.
Voor mij ook geen vriezen hoor.Maar goed we kunnen het niet tegen houden.
Ik wil brokjes.Althans Amber.
Jet, jouw mueslie staat ook genoteerd.
En laytje was vanochtend ook weer laytje hoor toen ze weer lekker uit haar dakkie ging in de losgooibak
Wat hebben onze paardjes geluk zeg!
maar er komt ook wel een heel donker luchtje aan
hoop dat t droog blijft, wl vanmiddag wel ff rijden
vera23 schreef:gewoon in de regen rijden
heb een beetje de zenuwen maar weet niet waarom ken je dat 
vera23 schreef:ik ga vanavond ook weer rijden heb er wel zin in .. nu dan mss vanavond niet meerheb een beetje de zenuwen maar weet niet waarom ken je dat
mn ouders zitten nu in de airplain hopen dat ze veilig gaan landen vind het altijd maar niks
zenuwen voor nix
maar ik moet van me zelf... tot aan 10 november als ik rij met slof rijden of elastiek
niet strak natuurlijk.. maar voor het geval dat ze toch weer gaat lopen ku tten dat ik hem erbij kan pakken... ik heb elke keer zoiets ohhh vandaag kan wel zonder want ik hou er eigenlijk niet van
maar zonder dat ik het dan weer door heb loop ik toch weer te k utten zeg maar 
vera23 schreef:haha of totdat ik er op zit en voel dat het weer k ut gaatmaar ik moet van me zelf... tot aan 10 november als ik rij met slof rijden of elastiek
niet strak natuurlijk.. maar voor het geval dat ze toch weer gaat lopen ku tten dat ik hem erbij kan pakken... ik heb elke keer zoiets ohhh vandaag kan wel zonder want ik hou er eigenlijk niet van
maar zonder dat ik het dan weer door heb loop ik toch weer te k utten zeg maar
dus elke keer sloffie om en kijken of het dan beter gaat![]()