Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?

Hilde_q schreef:`dan al?
ik nog iets van 2 maanden

Nevony schreef:Ik vind Indy iig een leuk paard om op te rijden, hij deed goed wat ik wilde en daar houd ik wel van :o
Nog 2 maanden en 2 weken

Annie_ schreef:Jaa hij springt ook zo fijn net als tessa ,
Eerste jaar vond ik springen nog eng maar tessa hielp me der echt dooor heen
ik ben dr van afgedonderd met springen en sinsdien vind ik dat niet meer zo leuk op tessa
maarja daar hebben we lars voor !
? Kan ook zijn dat ik het verkeerd had gehoord hoor
. ze reed bij ons vorig jaar mee als begeleidingspaard samen met maroc, die gingen snel samen
.
)
Tess_Liss schreef:haha oke dan. want bij ons zat er een meisje op sandor, en ze was de hele tijd bang dat sandor ging stijgeren. Maar niemand kon/wilde ruilen, want ze vond de andere ook niet leuk, en we waren al bij dag 2. en toen zei de begeleiding van ja je mag wel op indy, maar die bokt wel heel hoog. zoeits was het. maar is ook alweer lang geleden
Tess_Liss schreef:haha oke dan. want bij ons zat er een meisje op sandor, en ze was de hele tijd bang dat sandor ging stijgeren. Maar niemand kon/wilde ruilen, want ze vond de andere ook niet leuk, en we waren al bij dag 2. en toen zei de begeleiding van ja je mag wel op indy, maar die bokt wel heel hoog. zoeits was het. maar is ook alweer lang geleden