stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:21

Zolang je het slechte nieuws niet gehad heb, kun je hopen op goed nieuws..
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik zeggen moet... Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 11:23

ja toch maar zit zo in de onzekerheid en machtenloosheid

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 12:03

het sneeuwd grote vlokken hier Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:41

Hier nu ook, vanaf 12uur ongeveer. Hoop wel dat ik er vanmiddag gewoon door kan.... en jullie natuurlijk ook Bren..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:57

Het sneeuwt hier in Amterdam ook grote vlokken Scheve mond

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:58

Sterkte Bren! Ik duim nog steeds voor jullie!! Zit op mijn werk dus geen tijd om te bellen. Hou me maar op de hoogte.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 13:31

bedankt allemaal
ik ga nu naar emmeloord
gaan gewoon iets eerder weg
en rijden gewoon rustig
ben dood op van de zenuwe en stres Huilen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:38

succes Brenda

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:39

succes en sterkte bren!! k hoop voor je dat t allemaal meevalt! we blijven duimen! Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:55

even een sfeerimpressie van de sneeuw (en een van mijn katten die heel graag naar buiten wilde)
Afbeelding
je moet toch wat als je ziek thuis zit, ik wilde eerst vanmiddag naar de HA maar met dit weer, dus toch maar morgenochtend

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:15

Beterschap Cindy!
Wat een gekke foto, zag pas even later dat je hem gekanteld had Tong uitsteken hahahaha
Mijn katten kunnen gewoon naar buiten, en doen dat ook wel, maar zijn meestal snel weer binnen! brrrrr Natte voetjes!
Volgens mij ben ik ook aan het ziekworden, wat pijn in mijn keel, en mijn neus begint te lopen... Verdrietig Stomvervelend.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:36

bren net aan de telefoon gehad! Zijn nu onderweg naar emmeloord hoop dat het niks ernstigs is Verdrietig Succes bren we duimen hoor!

Leuke foto Cin! Ik weet niet zeker of ik vanavond naar stal ga maar anders zet ik abel wel weer buiten!

Ellen niet ziek worden hoor!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:56

Ik ga mijn uiterste best doen om NIET ziek te worden, ziek zijn sucks!! Verdrietig
Ik ga zo naar stal, om half 5 ongeveer.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:43

Goedenavond allemaal we hebben een berichtje gekregen van Brenda dat ze nog steeds niets weten over een half uurtje maar even met haar bellen.Brendan ik moet er nog 1 masseren en dan ga ikjou bellen hoor.
Ellen niet ziek worden hoor alhoewel de griep momenteel wel bij heel veel mensen toeslaat.
Karin morgen ben ik weer bij de mannen kijk wel even of ik dan foto's kan maken.Willemijn wat was het vanmiddag druk in de winkel ik stoorden je maar niet.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:45

foto's zijn altijd leuk Haha!
geef hem maar een knuffel van me, ik ga zelf het weekend weer denk ik
(ben druk met een sollicitatie en intakes en dat soort dingen, zaterdagmiddag gaan we lessen,sinton en ik, dus best drukkig Knipoog )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:56

Bella is kreupel! Verdrietig Verdrietig Geen idee wat ze uitgespookt heeft! Duimen maar dat ze snel weer de oude is. Haar benen zijn niet echt dikker, of warmer, maar wel gevulder zegmaar. Beide achterbenen.

Balen voor Brenda dat ze nog steeds niet weten wat het nou precies is... Daar breng je je paard niet voor naar de kliniek! Arme Pascha.. Sterkte hoor Brenda!

Leuk voor je, Karin, lessen met Sinton! veel succes! En ook met je sollicitaties... Haha!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:43

hallo ik kreeg net te horen dat Brenda geen internet heeft *zucht*

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:19

Morgen,

Willemijn dankjewel voor het losgooien Lachen

net terug van de huisarts, ik blijk een bronchitus te hebben en nu dus een stamp medicijnen, verklaart wel waarom ik het zo benauwd heb, ik dacht een uit de hand gelopen griepje, maar ja hopen dat deze medicijnen snel hun werk doen.

Karin succes met de sollicitaties.
Ellen, Klote dat ze nu kreupel is zeg.

niemand al iets van Brenda gehoord?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:53

Oooooh spannend... ik heb me net opgegeven voor mijn 1e klasse 2 rit, zondag 1 april endurance Soest! Heb er erg veel zin in maar vind het ook wel erg spannend hoor Bloos Het is 'maar' 45 km, dus een korte klasse 2!

Morning allemaal!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:54

Oh balen zeg bronchites Scheve mond Beterschap en met medicijnen zul je wel snel opknappen hoor Lachen

Ik heb Bren gisteravond op stal gezien. Er is nog geen nieuws en ze weten nog steeds niet wat Pascha nou precies heeft. Echt heel erg kl*te!!

Leuk dat je gaat lessen met Sinton Karin Lachen Veel plezier alvast! Hoe is het nu met je zoontje?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:03

Spannend, Annemiek! Je zei het gister, maar het drong niet helemaal tot me door denk ik Tong uitsteken (toen je Willemijn mee vroeg) haha
'maar 45km'... Klinkt voor ons leken als heel wat hoor!

Vanmiddag komt de man van de paardenverzekering naar Bella kijken. Ze heeft dus bulten op haar rug, ze weeft en is kreupel.... Hij zal haar toch niet spontaan uit de verzekering gooien he? hahahaha dat zal toch wel niet?.. toch....? Afbeelding

Voel mezelf trouwens ook nietzo happy. Net als gister. Maar gek genoeg verdwijnt de ellende zodra ik op stal uit mijn auto stap! Haha! (goede therapie he) hahaha

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:05

Hè Ellen wat naar ! en vreemd ook wel dat Bella nou kreupel is....duimen dat het snel over is !

Cindy, bronchitus gatsie ook al niet gewoon een griepje Boos! wat een narigheid nou weer ! maar idd als de medicijnen hun werk gaan doen zijn de klachten meestal gauw weg Lachen

Annemiek spannend !!!! 45 km jeetje dat is toch al een heel eind Knipoog

heb brenda gisteravond ook nog gesproken, klinkt echt heel erg allemaal ! lijkt me zo erg, je ziet dat je paardje ziek is en achteruit gaat maar je kunt er gewoon niets aan doen!
Brenda als je wel weer online bent, echt al het beste voor jullie !! en zoals ik al zei als je hulp nodig hebt of als er iets is wat ik kan doen dan hoor ik het wel! je hebt 2 paardjes en jezelf waar je rekening mee moet houden hè Knipoog

ik heb helemaal zin om te lessen, ik moet mijn doel van sinton eigenlijk niet uit het oog verliezen hè Knipoog
ik had hem voor tijdelijk omdat ik Amigo zelf wil inrijden...dus om mij weer even bij te spijkeren, moeten we daar natuurlijk wel aan werken Haha!

mijn kids gaan weer helemaal goed ! moet met kevin 23 februari, als het goed is voor de laatste keer, terug voor foto's en bloedtest! het zag er allemaal erg goed uit.

even een fotootje erbij om het gezellig te maken Knipoog

Afbeelding
ik had hem net van het weiland geplukt....viespeuk Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:14

Wat ziet hij er goed uit Karin!!

45 km is mog een peuleschilletje in de endurance Haha! het is bijna de lichtste klasse II, de zwaarste klasse II is 70 km. Klasse IV wedstrijden (de top) is max. 160 km Bloos! maar dat was ik niet echt van plan te gaan rijden hoor Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:15

Hoe is het nu met Bella Ellen? Echt balen dat ze niet goed liep.

Fijn dat het weer zo goed gaat met Kevin!!

Ga je Sinton dan straks weer wegdoen?? Dat zou ik echt niet kunnen Bloos 2 paarden is natuurlijk ook wel weer een duur geintje!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 09-02-07 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:15

Sinton tijdelijk...? Tegen de tijd dat je Amigo mag inrijden wil je Sinton niet meer kwijt joh!! Wedden? Knipoog Tong uitsteken

Fijn te lezen dat het met Kevin goed gaat, super gewoon!

Leuke paddockjes trouwens, Sinton ziet er happy uit Haha!